MENASİR
3.BÖLÜM: REDDEDİLEMEYEN TEHLİKE
Sabah, hafif hafif bulanan midemle uykum açıldı. Sanırım daha gün aymamıştı çünkü kapalı gözlerimin üstüne vuran sokak lambasınının turuncu ışığını hissedebiliyordum. Gözlerim açılmadan, daha uyku sersemi dün akşamı yani bir kaç saat öncesini hatırlamamla tırnaklarım elimin olduğu yere geçerken gözlerimin asla açılmamasını diledim. Daha çok içip, hiçbir şey hatırlamasaydım keşke. Hoş çok içmememe rağmen hâlâ hafif çakırkeyif olduğumu hissediyordum. Allah'tan çok içmemişim yani.
Rezillik.
Göğsünde beni uyutan, saçlarımı okşayan kadın; bana, onu gözlerimle siktiğimi söylemişti. Lezbiyen olduğumu da anlamıştı. Hoş, babam bile biliyorken zaten saklamıyordum da ama o, benim ona aç bir hayvan misali bakışlarımdan anlamıştı lezbiyen olduğumu. Utanç duygusu, hatırladığımda bile kanıma karışıp bedenimden adım adım geçerken, bana sabah bir daha kirli ağızıyla yaklaşırsa ne yapacağımı bilmiyordum.
Tokat atıp, yaşlı balkon teyzeleri gibi ayıp ayıp desem. Anlamamış gibi de yapabilirdim gerçi ya da ölü taklidi. Ayrıca söylememişti ama onunda lezbiyen olduğu belliydi. Maskülen ve baskın tavırları, boğazımı sıkarken şehvetle kararan gözleri, sert hareketleri düşününce bile hâlâ beni azdırmaya yeterdi. Neyse, düşünme sende Şimal.
Sonunda gözlerimin tekini açabildiğimde, odayı aydınlatan sokak lambasının loş ışığıyla göğsünde yattığım kadının alttan alttan bulanık görünen yüzüne baktım. Daha yeni kıpırdanıp beni uykumdan etmişti ama o hâlâ uyuyor gibiydi, yastığa dağılan kömür karası saçlarıyla. Gece üstümüze bir şey örtmemiştik ve birde Ajda klimayı çalıştırmıştı ama zaten hem hava sıcaktı hem de biz resmen yapışık ikizler gibi yatmıştık.
Uyurken nasılsak öyle duruyorduk, tam üstünde, iki bacağının arasında, elinin biri saçlarımda biri hâlâ benim elimin hapsindeydi, sıkıca sarmıştı elimi, avuç içlerimizin terini hissedebiliyordum ama ben halimden nedense memnundum. Bununla hayretim bir kere daha baş gösterdi, ben bu tarz şeylerden iğrenirdim, şimdiyse... Daha tanışalı birkaç saat olan kadınla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENASİR (GxG)
Teen FictionCehennem kabul etmez, böyle beyazını. Cennet dışlar, böyle siyahını. Peki ya Araf kabul eder mi? böylesine zıt aşıkları. 🩸💧