2

498 70 47
                                    





















Yorumlarınızı ve yıldızlarınızı bekliyorum🤍
Keyifli okumalar.
Sevgiyle kalın

-Büşra














2



















Elindeki kılıcı bir kere daha savuran Darien tüm konstrasyonunu toplamış şekilde hedefe bakarak kılıcını geri çekti.

"Konuş." Tek kelimelik emri ile onu uzaktan izleyen kâhya, dudaklarını birbirine bastırarak ilerledi ve buz gibi havada incecik gömlekle duran adama endişeli gözlerle bakmaktan kendini alıkoyamayarak elindeki zarfı uzattı.

İnanması güçtü ama gelen dördüncü mektuptu bu.

Darien'in mektubun üstünde yazılı ismi okumadan zarfı açması, kimden olduğunu gayet iyi bilmesindendi. Derin bir nefes alarak katlanmış kağıdı açarken son zamanlarda sık sık yaptığı gibi kaşlarını çattı.

Kalbimin sahibi, Majesteleri Darien;
Evlilik teklifimi bir kez daha reddetmeniz gerçekten benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu.
Her kadın gelecekte sevdiği adamla evli olmak ister.
Eğer bundan başka bir çıkar amacım olsaydı emin olun ki Prens Elijah ile nişanlı kalırdım. Amacım sizi gücendirmek değil ama Helefna'nın Batı Toprakları'ndan daha zengin olduğu bir gerçek ne yazık ki.
Duygularımda hiçbir art niyet yoktu.
Size olan sevgimi yüzünüze karşı anlatabilmeyi dilerdim.
Yine de üç evlilik teklifinin ben bile çok fazla olduğunu düşünüyorum.
Bu size olan son mektubum.
Daha fazla kendimi küçük düşürmeyeceğim.
Teklifimin hep geçerli olduğunu unutmayın. Bunun haricinde cevap vermeme ihtimalinize karşı söylemek istiyorum ki;
Prens Darien, sizi tüm kalbimle seviyorum.
Mutlu olacağınız bir hayat yaşamanızı dilerim.
Lütfen sevgiyle kalın.

-Meyza Isabel Windfield

Mektubu okuduktan sonra gözlerini son satıra bir kere daha değdirdi. Sonlara doğru mürekkep dağılmıştı ve birkaç kısımda daha aynı sorun vardı. Kadın bu mektubu yazarken ağlamış mıydı?

Alayla gülümsedi.

Bu işin hiçbir mantığı yoktu ve anlayamıyordu. Helefna'nın Batı'ya casus göndermesi mantıksızdı. Bu evlilik teklifleri eğer kendisine değil de Karilya'nın Veliaht Prens'ine gitmiş olsa olanların mantıklı bir yanı olurdu ancak gitmemişti. Elinde tutuyordu işte mektubu. Diğer gelenlerle beraber, hepsi bizzat kendisine yazılmıştı.

Windfield, Helefna İmparatorluğu'na bağlı olmasına rağmen bazı konularda özel bağımsızlık hakları vardı. Varislerin kimle evleneceğini seçebilmesi gibi. Bunun için Helefna İmparatorluğu'nun izni olsa da olmasa da bu evlilik yapılabilirdi fakat eğer imparatorluğa bağlı bir teklif değilse bu... Neden?

Windfield'ların bu işten ne gibi bir çıkarı olabilirdi?

Bir kadın neden kendi imparatorluğundan prensle, üstelik veliaht prensle evlenmek yerine karşı imparatorluğun köşede kalmış ve tahta geçme hakkı olmayan prensiyle evlenmek isterdi? Batı çoraktı ve Helefna'daki sikik kehanete göre felaketin çıkacağı yerdi.

Gelen dört mektubun üçü evlilik teklifiydi ve Darien'in tüm teklifleri her seferinde bir cümleyle reddetmiş olmasını arkadaşı Callisto öfkeyle izlemişti.

YAN SİMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin