אחרי שלוש שנים שסונה גדלה בבית היתומים סוף כל סוף משהו אימץ אותה. היא אומצה בגיל שבע לא הרבה ילדים מאומצים בגיל הזה אבל המשפחה המאמצת שלה שמו לב לזה שסונה מפותחת יותר משאר הילדים בבית היתומים והם החליטו לאמץ אותה בשביל לחקור אותה יותר לעומק .
מה שהם לא יודעים זה הקשר של סונה עם ריו. למרות שהם קרובי משפחה שלה האבא המאמץ של סונה הוא בין הששת האחים הגדולים של ריו .אחריה יש לה שתי אחים קטנים אח ואחות והם לא משפחה רגילה . הם חבורה של משוגעים, האבא איש זאב האמא אלפית פראית והשאר מתחלקים חלק אנשי זאב חלק אלפים . ריו והאח הקטן שלה הם שונים הם גם אנשי זאב וגם אלפים זה שילוב מסוכן ועדיף שלא להתעסק איתם .
יש כמה סוגים של אנשי זאב : רגיל ,אדום ,ירח ,ודם. הנדירים ביותר הם הירח אבל הם לא כל כך מסוכנים . הם יותר כמו השומרים של היער כל עוד אתם לא תפגעו ביער אתם תהיו בסדר .
זאבי דם הם המסוכנים ביותר הם שילוב של אנשי זאב וערפדים שהם עצבניים או מריחים דם העיניים שלהם נהיים אדומות ברגע שאתם רואים מישהו שמסתכל אליכם עם עיניים אדומות זוהרות בלילה תתפללו לאלים זה הדבר היחיד שיכול להציל אותכם כרגע הם מהירים ויכולים לזהות את הריח שלכם אבל יש גם יתרונות אם הם אוהבים אותך הם יעשו הכול כדאי להגן אלייך ריו אבא שלה והאח הכי גדול שלה כאלה .
זאבים אדומים הם יותר השכל בין הארבע אבא המאמץ של סונה הוא אחד מהם הם מעדיפים להתרחק מבני אדם ומתקרבים אליהם רק אם זה הכרחי .
יש גם סוגים שונים של אלפים והם מתחלקים לשלושה קבוצות : זריזי כנף , זריזי תגובה וזריזי רגליים. זריזי הכנף הם סוגים מעצמו שהם מאוד מהירים בשמים בעזרת הכנפיים שלהם הם מתעופפים והם אוהבים את הרוח מאוד .
זריזי התגובה הם אלה שגרים ביער כמו האלפים הפראים ואלפי הטבע התגובה שלהם מאוד מהירה וקשה לפגוע בהם הם תמיד יכולים להרגיש שיש מישהו בסביבה .
אלפים זריזי רגלים זה אלה שמאוד זריזים על האדמה כמו האלפים החקיינים שיודעים לחקות יכולות וכוחות שהם רואים כולל כוחות לא אמיתיים והגיונים בעליל.
הרוח בדרך כלל לא משפיעה על האלפים שגרים על האדמה והם מאוד אוהבים להיות בחוץ זה נדיר מאוד לראות אלף בסביבה שלך .
מאז שסומה לבית היתומים היא חקרה את העל טבעי בניסיון להבין אם זה קשור זה תמיד היה הסוד של סונה אף אחד חוץ מריו יודע שסונה יודעת שכל העל טבעי קיים זה הסוד הקטן שלהן .מאט מאוד ילדים יודעים על העל טבעי חוץ מאלו שהם אל טבעי. הממלכה היא שילוב של אנשים שהם לא בני אדם ובני אדם כאחד כמובן שיש ריבים וקטטות בשביל זה נוצר המשטר שהוא שילוב של העל טבעי ובני אדם כדי לוודא שהממלכה תישאר בשלום
YOU ARE READING
הגיבור במסכה והיתומה המסתורית
Paranormalסונה היא ילדה שמנסה לפתור את התעלומות של המשפחה שלה ולנסות לגלות מי היא באמת הגיבור הוא מורד מסתורי שמנסה לתקן את מה ששבור מה הקשר בין שני אלו ואיך הם יכולים לסדר את האי צדק בממלכה? כדאי מאוד לפני הספר לקרוא את הסדרה שלי פרסי ג'קסון או לדעת ידע בס...