הספרייה( סונה)

13 0 0
                                    

התועררתי בבוקר אל השידה שלי כנראה נרדמתי תוך כדאי כתיבה( כרגיל).
התלבשתי והלכתי לאכול לקחתי לי כריך לדרך והלכתי לספרייה לקבל תשובות .

הייתי חייבת לדעת עוד על התאונה הזאת, על מי שניסה להרוג אותי ומה לא בסדר ביער .
הייתי חייבת תשובות והספרייה היא המקום היחיד שיש בה את התשובות שאני צריכה .

אני לא כל כך אוהבת את הספרניות הן פשוט מזלזלות בי. זה ממש פוגע בי כל פעם מחדש. אבל אין לה הרבה דברים לעשות אם זה ילדה בת 7 באה לספריה לקרוא ספרי מחקר של מבוגרים.

האחים המאמצים שלי לפעמים באים איתי לעזור לי שהם לא עסוקים. כמובן רוב הזמן הם כן וזה ממש מעצבן כי אני ממש נמוכה וקשה לי להגיע לספרים במדפים הגבוהים ואנשים לא מוכנים לעזור לי.

הספרייה היא ענקית. מדפים בכול מקום ספרים מרחפים למרות שאני גרה בבית שיש בו מלא ספרים אני תמיד מעדיפה את הספריה. שמה לא עוצרים אותי מלקחת ספרים שאסור לי לקורא.
ספרים סודיים בהחלט אבל לא אכפת לי שאסור לי.
אני חייבת לדעת למה אמא שלי פשוט שכחה מהאחים שלי ואיפה הם עכשיו אני יודעת שהם עדיין בחיים ואני חייבת למצוא אותם.
שהגעתי לספרייה הדבר הראשון שעשיתי זה לכתוב שהגעתי בשלום( למרות שאני לא אחותם הם שומרים עליי ). הנוראי ביותר הוא פטריה( פיטראנו) הוא לפעמים בלתי נסבל סונה אכלת ארוחת בוקר סונה תתרחקי מריו סונה זה וסונה זה .

חזרה לספרים הם אמורים להיות במחלקה 5 במחלקה כי מפחידה ( זו המטרה להרחיק אנשים).

התחלתי לטפס על המדפים חיפשתי את הספר שאני צריכה ספר כחול עם קישוטים מוזהבים וצמחים שנראים שהם שומרים עליו.
"מצאתי"!! לקחתי את הספר וקצת למטה והתחלתי לחפש את העמוד שאני צריכה מצאתי את המידע בעמוד 256 את כל מה שהייתי צריכה לדעת אבל מישהו נראה לי קצת מוזר...

הספר מראה תמונות של דברים שקרו אבל מה שראיתי היה נראה קצת שונה. לפי הספר הייתי  נראת שונה לגמרי השיער שלי היה כסוף לגמרי. למרות שהדברים שהספר הראה  קרו השיער שלי היה חום כמו עכשיו חום שוקולד.

אני המשכתי לחפש עוד תמונות כולם הראו אותו דבר אני לגמרי שונה מההורים שלי. אולי זה לא הפעם הראשונה שאני אומצתי?
אני מקווה שאני טועה בנוגע לזה...

"סונה מה את חושבת שאת עושה? הספר הזה מחוץ לתחום" והוא פשוט לקח את הספר מהידיים שלי.

"קאיוט היי לא חשבתי שתהיו כאן..." רציתי לקבור את עצמי באותו רגע כולם היו שם אני בצרות גדולות.

"רק אני כאן למזלך אבל את עדיין בצרות רציניות גברתי הצעירה "

"למה אני בצרות? זה רק ספר אגדות על נסיכות  " עניתי לו בתמימות

"את בת שבע! שבע! את אמורה לקרוא ספרי ילדים לא לטפס על מדפים במחלקה אסורה את גם יכולה להיפצע וגם יש סיבה שהמחלקה הזאת אסורה! "

הגיבור במסכה והיתומה המסתורית Where stories live. Discover now