משפחה לא רגילה ( סונה )

19 0 0
                                    

( הפרק הזה זה פרק שכתוב במחברת של סונה בנקודת מבט שלה והיא מנסה לעשות לעצמה סדר זה לא חובה לקרוא אבל זה יותר מראה על הבלבול שהיא עוברת )

הממלכה שלנו בנויה בדרך מאוד מוזרה יש את המשפחות העל טבעי שתכף אסביר עליהם ויש את ארבעת הלורדים המלך הוא אחד מהם הוא הלורד של האדמה והצעיר מבין הארבע שאר הלורדים הם האחים שלו יש את הלורד של האש הלורדים של האדמה והמורדים של הרוח

כפי שכבר התחלתי להסביר אומצתי למשפחה לא כל כך " נורמלית " יש לנו עץ משפחה לא רגיל .

לזאוס (מלך האלים והשמים)והרה (מלכת האלים האלה של המשפחה) נולדה ילדה.
לפוסידון( אל הים) ואישתו ילד הילדים התחתנו ולהם נולדו ילדים איתן ( סבא המאמץ שלי והאל של ההגנה איש זאב ) הבכור ואח התאום שלו תורן.

אחריהם נולדו שלישית האייבי ( eevee ) (ככה לפחות אני קוראת להם) .
אחריהם סול הבת היחידה שם ( מרחמת עליה הם חבורה של משוגעים ) .
הצעירים ביותר הם השלישייה השנייה שלהם אלכסנדר ( דביל מעצבן ) ג'ק ( אוהב לעשות שטויות ) ותומאס ( הפך לאל של כלי הנשק איש זאב ) זה הדור השני של האלים.

לאיתן נולדו גם כמה ילדים הוא התחתן אם אשתו ( חצויה בת פאן אל הטבע ) , ויצאו להם ילדים משוגעים ( כמובן ), קאיוט (קאי בשפת הריו זאב דם ) הוא יכול להפוך את עצמו למין רוח כזאת ולגעת באנשים ( תאמינו לי זה מעצבן ), אחריו יש את ליאוניל הכוחות שלו עדיין לא ברורים לי ( אלף ), אחריהם יש את התאומים מרקוס( זאב רגיל ) ולוקאס ( אלף ). הכוח שלהם זה חומצה ברגע שהם רוצים הם יכולים להמיס כול דבר ( הם רבים בלי חולצה תסמכו עליי זה פשוט דוחה ) .

אחריהם אבא המאמץ שלי ( זאב אדום ) הוא שולט בספרים, ואשתו היא גם חצויה ( בת אפולו אל היופי הגברי השמש והרפואה ) היא אוהבת דרמות משפחתיות.
אחריהם אוליבר ( אלף ) שולט במים ( הנורמלי במשפחה ), וריו שולטת ביסודות הטבע בתקווה צללים וזמן ( שילוב גרוע לאישה משוגעת ),
אחריה לולה ( שולטת בקסם שחור ( אני מתה עליה ) , והצעיר אוגוסטוס ( אוגוסט ,אוגי) יכול להפוך כל דבר לכלי נשק ( מיני ריו אבל נחמד יותר ) . זהו הדור השלישי עם הסיפור הטראומטי ( גירשו את ריו וכמה חברים שלה כדאי שהם ימותו לא מדברים על זה )

יש גם הילדים של תומאס פריז ( שם חיבה ) והאח הגדול שלה לוי .
תומאס התחתן עם סופי( אלפית זריזת כנף שולטת בקרח החברה הכי טובה של ריו ).

הדור הרביעי הם הילדים של : אבא המאמץ שלי ,ריו ,ארתורו ,אוליבר ואליוט ( אחד החברים של ריו ) כאן העץ הולך ומסתבך
יש לי שלושה אחים מאמצים כולם זאבים אדומים ששולטים בספרים

לריו חמישה ילדים ( רק ארבעה ידועים לעולם ) הבכור הוא מתיאס ( זאב דם ) הוא שולט בזמן, אחריו לוקה ( אלף החבר של נועה ) שולט בצמחים , אחריהם דסטני ( destiny) שולטת בצללים ( קצת קרה אבל ממש חמודה זאב דם והאחות הקטנה של לוקה ), אנטוניו ( אלף שולט בחשמל ומתכת האח הקטן של מתיאס אוהב לרקוד ) , והצעיר הוא נאיל ( דרקון החבר הכי טוב שלי שולט באש ). חמישתם שייכים להורים שונים : לוקה ודסטני לגיא ( הבן של האדס חצוי ), מתיאס ואנטוניו של אחד החברים שלה ( אלף פרא ) ונאיל של בעלה ( האל של המפלצות ).

לארתורו שלוש ילדים זאין ( זאב ירח ) ,אלייז'ה ( משנה חיות :יכול לשנות לכל חיה שהוא רוצה ) ואחת שהוא היה חייב לוותר. אני לא מכירה את סיפור עליה. כמובן שארתורו הוא לא סתם מישהו שריו הכירה ,הוא יותר כמו המלך של המקום שאני גרה בו, אז אני ממליצה להתרחק ממנו הוא יכול להיות מממש מפחיד לפעמים.

לאוליבר גם שלושה ילדים שכולם אלפים ששולטים במים , לאשתו של אוליבר קוראים גלי ( חצויה הבת של ארוס או בשמו הרומי קופידון ) היא פיה

לאליוט יש רק ילדה אחת היא אלפית חקיינית, אשתו היא חצי אחות של גלי וחצי אחות של ריו. ( לה ולגלי אותו אמא אבא שונה )

זה כל ההסבר על המשפחה שלי ועל חברים שלי, יותר מידי לראש שלי.

הגיבור במסכה והיתומה המסתורית Where stories live. Discover now