זה הקטע האהוב עליי לרוץ עם חברים ואחרי אימונים של שנים הקטע ממש קל להבנה. לרוץ הכי מהר שאתה יכול לתפס על עצים אם צריך רק תברח מהם שלא יתפסו אותך אחרת אם יתפסו אתה בצרות רציניות. איתי זה כבר מקרה אבוד הם כועסים על הפעם הקודמת שזרקתי עליהם פצצת עשן וזה התפוצץ בפרצוף שלהם לא הדבר הכי חכם אבל זה הגיע להם .
"רוצה להזכיר לי למה אנחנו עובדים בשבילה אייבי ? "
השאלה שכולם שואלים אותי למה אנחנו עובדים בשביל אלה משוגעת? האמת היא שאין לי מושג בכלל.היא פשוט ממש טובה בלשכנע אנשים לעשות מה שהיא רוצה שנעשה. זה אחד החלקים המפחידים בה. וגם אני דיי חייבת את זה כי אחרת היא תסגיר אותה ואז הלך עליי לגמרי
"הומר זה שאני והיא חברות זה לא אומר שאני יודעת הכול עליה .אני אומנם מכירה אותה הכי הרבה אבל אני לא יודעת אליה כל כך היא אוהבת לשמור דברים לעצמה ולספר לאט לאט מידע או לתת לנו לגלות לבד וגם לכל אחד יש את הסיבות שלו להצטרף לא? אנחנו מכירים כבר כמה 6 שנים ? ואתה עדיין לא סיפרת לי למה החלטת להצטרף. אנחנו עושים את זה כבר יותר מ 5 שנים את המרד הזה . מסכנים את המשפחות שלנו בשביל זה ולהם לא אכפת בכלל כי הם חבורה של אגואיסטים מגעילים! "
עצרנו במקום המחבוא הרגיל שלנו ביער שקרוב לכפר לשתות מים ולפתוח את אוהלים שוב.
"תקשיבי אייב אני יודע שאת עברת דברים מטורפים איתנו ואת הבעיות המשפחתיות שלך אבל אני מבקש שתפסיקי להשתמש בכוחות שלך יותר מידי את יודעת כמה מסוכן הקול שלך יכול להיות במיוחד עם הכינור וגם מה יקרה הם יזהו אותך? את תכנסי להרבה צרות ואפילו תצטרכי להסביר את עצמך למלך ושנינו יודעים שהוא לא יקל עלייך בשום צורה כלשהי במיוחד אם הוא יגלה על הסוד הקטן שלך. את כמו אחות קטנה בשבילנו למרות שאת מנהיגה וזה התפקיד שלנו לשמור ולהגן עלייך ואנחנו נעשה את זה בשמחה אז עכשיו שבי תאכלי ותרגעי בנתיים יש לנו פגישה איתה מאוחר יותר "
"הומר אתם דואגים יותר מידי אני בסדררר .
אני זאת שאחראית על המרד הזה, זאת שתוודא שהכפר ישאר מוגן .זה חלק מהתפקיד שלי מאז שנולדתי וגדלתי והגיע הזמן שאני אעשה אותו ,לא בדרך ה"טובה" אלה בדרך שלי ,בדרך שלנו אנחנו לא סתם ילדים אנחנו מורדים, ואנחנו לא נוותר בקלות כזאת. אף אחד לא יקח לנו יותר את התהילה ,אף אחד יותר לא יצחק עלינו אף אחד יותר לא יזלזל בנו .אני אחזיר לממלכה שלנו את הכבוד שלה. את ההרגשה של להיות מוגן, את השמחה בעיניים ואת הכבוד שמגיע לנו. אני אשמור על הצדק ומספר לכלום את האמת גם אם זה יקח את החיים שלי. ""מחיאות כנפיים סוערות לגברת אייבי אחרי הנאום המרגש הזה . עכשיו יש דיווחים? משהו מעניין בשטח? מישהו מת או נכנס לצרות?"
כולם ירדו למטה להפגין לה כבוד. כולם חוץ ממני כמובן. לפעמיים אין לי כוח לכבד אותה או עליה בכללי איבדתי את זה ממזמןןן
YOU ARE READING
הגיבור במסכה והיתומה המסתורית
Paranormalסונה היא ילדה שמנסה לפתור את התעלומות של המשפחה שלה ולנסות לגלות מי היא באמת הגיבור הוא מורד מסתורי שמנסה לתקן את מה ששבור מה הקשר בין שני אלו ואיך הם יכולים לסדר את האי צדק בממלכה? כדאי מאוד לפני הספר לקרוא את הסדרה שלי פרסי ג'קסון או לדעת ידע בס...