כיכר הכפר היא מקום מאוד עמוס תמיד .
דוכנים בכול מקום ריחות של מאפים ופירות בכול עבר.הכפר שלנו בנוי בצורה קצת שונה יש את הארמון באמצע ובית היתומים הכיכר ושאר הבתים בנויים מסביב ככול שהבית שלך יותר צמוד לטירה ככה אתה יותר חשוב למלך.
הממלכה שלנו היא יחסית קטנה ומחולקת לכפרים קטנים הכפר שלנו הוא הכפר הגדול ביותר והמקום שבו הכל קרה.
הכיכר תמיד היתה המקום שבשבילי היה מקום שמח ומלא תקווה .אבל מאז שהממלכה הנגדית התחילה לתקוף אותנו.
המתקפה החלה לפני בערך 8 שנים לא ברור לי עדיין למה ומה המטרה.
מלא אנשים עוברים שם הלוך ושוב לפעמים קשה לי למצוא מקום לנגן בו.
שמצאתי מקום התחלתי לנגן ולשיר אל הסיפור של הממלכה, היא הוקמה לפני 100 שנים על ידי המלך וחברים שלו ,ומאז הרבה משפחות עברו לגור שם אבל לאט לאט עזבו בגלל המלחמה.אף אחד לא יודע למה המלחמה התחילה רק יודעים שהמלך של הממלכה הנגדית לא אוהב את המלך שלנו, לא ברור מה הסיבה וכאן התפקיד שלי לרגל לגלות מידע על המיקום איפה ההתקפה הבאה, ומה הוא רוצה זה מסוכן אבל זה לא אכפת ל"שוטרים" כי זה לא חלק מהם, הם בלתי נסבלים לפעמים "זה התפקיד שלך אל תחשוב אחרת אנחנו רק מקשיבים להוראות שלך המלך" זה מה שהם תמיד אמרו . הם לא ,הם ממש ממש לא מקשיבים למלך , הם עושים הפוך לגמרי אולי הם מגיעים על התושבים אבל בדרך הם גם פוגעים בהם.
מעצבנים. מה שאנחנו כן יודעים כרגע על המלחמה שזה למה שהוא היה חייב להיפרד מהבת שלו. לא ידוע השם שלה לפחות לרוב האנשים . לי סיפרו כי אני בצד שלהם העזרה שלהם הקלף ניצחון . למרות שאני בשני הקבוצות אני בצד שלי לא שלהם וזה מה שיעצור את המלחמה לא ברור למה אני אבל זה מה שהם החליטו.
סיימתי את השיר וקמתי קידה לא פחות משלוש שניות והייתי כבר על הגב של מישהו.
"הומרר תוריד אותי למטה!!! אוף איתך" צעקתי עליו. "
תמיד זה איתם אותו דבר שהם רוצים לדבר איתי הם פשוט חוטפים אותי. יש להם דרכים אחרות לתקשר איתי. אלים יקרים למה אני מכול האנשים בעולם דווקא הם תמיד בוחרים בי. יש לנו חבורה שלמה של מרגלים ודווקא אותי הם רוצים יופי ממש יופי .
הומר הוא החבר הכי טוב שלי 'העוזר' שלי כפי שכולם חושבים. אבל זה לא בדיוק נכון הוא כמו אח תאום בשבילי ,אנחנו בקושי רבים ואם אנחנו כן אנחנו משלימים מיד . הוא הכי חזק מבין כל 'העוזרים' שלי למרות שאני 'הצעיר' בחבורה.
לכולנו יש מסכות ווחלקנו אפילו שינו את הקול ומתחבאים בתור המין השונה מאיתנו אצלי זה אחרת יש לי העדפה ללשנות רק את הקול כי יש לי קול 'מוכר' שטויות אם שואלים אותי"לכו לעזאזל כולכם. " אמרתי לו בעצבנות
"סיימת? אנחנו צריכים לזוז עכשיו הם בדרך וגם יש לך שיחה אם האדון והמאדם "
"כן , רק רגע! מה הכוונה בשיחה? "
התחלתי לאסוף את הדברים שלי והתחלנו לברוח מה'שוטרים ' האלו כולנו בורחים מהם ויש הרבה מאיתנו מפוזרים בכול העולם.
"השיחות הרגילות שלהם אל תמותו ידה ידה תיזהרו מזה תיזהרו מזה הנזיפות הרגילות אבל הפעם זה גם משהו אחר אני חושב אין לי מושג פשוט אמרו לי לקרוא לך דחוף "
"הבנתי " עניתי לו בקול הכי קריר שלי אין לי כוח עליה היום היא קצת... קוץ בתחת מעצבן שסוחת ממני את הכוחות ולצערי הרב נמצאת בכל מקום שתמות יצור מעצבן
YOU ARE READING
הגיבור במסכה והיתומה המסתורית
Fantastiqueסונה היא ילדה שמנסה לפתור את התעלומות של המשפחה שלה ולנסות לגלות מי היא באמת הגיבור הוא מורד מסתורי שמנסה לתקן את מה ששבור מה הקשר בין שני אלו ואיך הם יכולים לסדר את האי צדק בממלכה? כדאי מאוד לפני הספר לקרוא את הסדרה שלי פרסי ג'קסון או לדעת ידע בס...