ההתחלה (סונה)

32 1 2
                                    

החיים של סונה התחילו כמו של כולם .הם היו משפחה יחסית גדולה ההורים שלה, אחים הגדולים שלה ואחותה הגדולה.
הם היו משפחה שמחה עד שכול העולם שלה נהפך. היא הייתה בת שלוש באותו יום, השלישייה ( האחים הגדולים שלה ואחותה) היו בני חמש עשרה אמא שלה הייתה בהריון אם אחיה הקטן .

היא והשלישיה הלכו לטיול בכפר שבו הם גרו וגדלו כפר קטן בממלכה ישנה בשם קוהושי. סונה רצתה ללכת ליער לקטוף פרחים ,אבל כמובן שהם לא הסכימו לה כי היער מסוכן לילדה בת שלוש האחים שלה היו הדיונים פעם אז במקום זה הם הלכו לפגוש כמה חברים שלהם עד שנשמע  קול מוזר.
בהתחלה לאף אחד לא היה ברור מה הקול הזה היה פתאום סונה קלטה את אחיה הגדול אלכס קופץ לעברה לא היה אפשר לקלוט מה קורה. כל מי שהיה שם ראה אותו מדמם מעל סונה והיא התחילה לבכות אבל מי לא היה שרואה את אחד מהדברים הכי חשובים בחיים שלהם מדמם במיוחד ילדה קטנה בת 3 .

נועה והלנה שהיו מלפנינהם הסתובבו לכיוון הבכי של סונה והתחילו לרוץ לכיוון שלהם הם דיברו עם מישהו בטלפון. אמבולנסים לקחו את אלכס משם סונה שהייתה כל כף בלחץ לא הבינה  מה קרה לו. נועה הרים אותה בידיים שלו ולקח אותה הביתה. הוא הניח אותה במיטה שלו ונישק אותי במצח הוא התחיל לארוז תוך כדי שהוא ממלמל משהו שסונה לא הבינה. היא הייתה כל כך מבולבלת ומותשת מהטיול המוזר הזה שהיא התעלפה.

שסונה קמה מהמיטה אף אחד לא היה בבית גם לא ההורים שלה ,אז התברר לה שאמא שלה מצאה ש לאבא שלה יש משפחה אחרת והוא רק השתמש בהם בשביל הכסף ובשביל כוח לעונה לא היה מושג כמה כוח יש למשפחה הזאת אז כמובן שזה בלבל אותה מעוד .

סונה לא כל כך הבינה מה קרה אחר כך, מי בגילה היה מבין? אמא שלה זכתה במשפט ואבא שלה שילם לה את כל הכסף בחזרה .

אם אתם חושבים שככה זה נגמר טוב אתם טועים בגדול הלוואי והחיים של סונה היו כל כך פשוטים ובלי כאב.

החיים  של סונה השתנו מקצה לקצה היא לא ראית את השלישייה מאז ואמא שלה טענה שהיא הבכורה
זה בלבל אותה מאוד אולי הכל היה חלום ? מה באמת קרה שם באותו היום ? מי באמת היו שלושת הנערים האלו ולמה אף אחד לא זוכר אותם חוץ ממנה?

הגיבור במסכה והיתומה המסתורית Where stories live. Discover now