ההתחלה( הגיבור)

13 0 0
                                    

הכול התחיל עם כינור.
את הכינור קיבלתי מחברה ותיקה שלי( מעצבנת לפעמים). התחלתי לנגן לפני הרבה שנים. כיום בגיל 11 .
והיום סוף כל סוף פגשתי אותם. האלה שכל הזמן מצילים אותנו, אלה ששומרים אלינו ,הגיבורים שלנו.
אבל תמיד לא משנה מה הם תמיד שוכחים אותי ,אותנו הילדים שנלחמו ועזרו להם .
אתם אולי מכירים שוטרים אבל אתם לא מכירים שוטרים כמו שלנו יש.

יש לי שם ושם יש לי מין אבל זה לא חשוב להם הם מכירים אותי בתור הגיבור במסכה הילד ששר , רוקד ומרקיד שולחנות, הילד שתמיד עושה צרות הילד שהמלך מחפש תמיד אבל תנו לי לגלות לכם סוד.
אני לא  אתן לו למצוא אותי אני אמשיך לברוח ולהסתתר כי זה פשוט מה שאני עושה זה הקטע שלי (הוא יודע)

זה מה שהופך אותי שונה מה"שוטרים "האלו כולם חושבים שהם גיבורים גדולים אבל תנו לי לספר לכם משהו הם לא מי שאתם חושבים שהם הם לוקחים קרדיט על עבודות של אנשים אחרים אבל אין לי כל כך ברירה אלה לכבד אותם כדאי שלא יחשדו בי .

האמת היא שהחברה הותיקה שלי עובדת איתם אבל היא בצד שלי אנחנו עובדים ביחד כדאי להחזיר את הצדק לכפר.
זה נשמע כיף אבל האמת היא שזה לא כזה קל לעבוד בשבילה.
אין לך שעות שינה ,היא מבקשת ממך לעשות שטויות כמו: לשבור חלונות, לפעמים אין לזה קשר באמת אני פשוט הקלף המנצח שלה אבל היא חברה שלי אין לי באמת מה לעשות אם זה.

אני הגיבור שמביא לכולם תקווה, אני זה שתמיד נמצא בשביל כולם, לא הם  אני,וזה למה יש לנו מסכות ,אנחנו לא עושים את זה בשביל להיות מפורסמים.
אנחנו עושים את זה בשביל באמת לעזור לאנשים, לעומתם הם חושבים שאני סתם עושה שטויות, שאני עושה הכול כדאי להשפיל אותם, שאני רוצה להרוס את הכפר. אבל הם טועים אני חלק ממשהו הרבה יותר גדול ממה שהם חושבים אני הסיוט הכי גדול שלהם כרגע ואני עדיין בחיים .

למי שחושב שהוא יכול להיפטר ממנה בקלות הוא טועה, וטועה בגדול אני באתי לעשות משהו ואין דרך חזרה.

אין וויתורים, אין הקלות , והכול צריך להישאר סודי אסור שהם ידעו מי אני אחרת אני יהיה בצרות גדולות.

אתם הקוראים בטח חושבים שזה לא הגיוני שמישהו בגילי מסוגל לעשות כל כך הרבה בלאגן במיוחד לאנשים מבוגרים ממני בהמון אבל
1 זה עולם עם אנשים עם כוחות לא כולם נולדו עם אותה רמה של כוח
2 גם אנשים רגילים בלי כוחות מסוגלים לחולל שינוי גם אנשים צעירים אתם מוזמנים לפתוח ספרי היסטוריה ולחפש אתם תגלו שיש גם ילדים שדינו את העולם
3 זלזול אתם לא יודעים כמה חזק הכוח שלי וכמה דברים כבר עשיתי בעבר ומה עברתי למרות הגיל הצעיר שלי אל תשפטו ספר לפי הכריכה שלו

אני כמו דדפול למכירים אני רואה אותכם יש לי את הכוח לדבר איתכם ולענות על השאלות שלכם בגלל זה אני שונה משאר החברים שלי יש לי את הכוח לעזור לכם אם אני ארצה כמובן ואני לא אני לא עושה ספוילרים זה לא כיף לא חושבים כך?

הגיבור במסכה והיתומה המסתורית Where stories live. Discover now