האמת היפה

56 5 9
                                    

התחלתי להתעורר והרגשתי שאני על משהו נוח פתחתי את עני רק בשביל לסגור אותם שאור פגע בעניי "מה קרה?" מלמלתי בזמן שהתיישבתי משפשפת את עניי, אז זה הכה בי כל מה שקרה "המטומטמים האלו..." רטנתי, הם ידעו שזה יקרה... נאנחתי שהבנתי שאני במרפאה.

*פתיחה*

הסתכלתי ששמעתי את הדלת נפתחה ציפיתי שזה היה רועי או רוני, לעזאזל לשרת בית הספר ציפיתי, אבל לא לליווי, זזתי טיפה בחרדה במיטה והיא השמיעה חריקה, ליווי ישר עצר מיד על עקבותיו מרים אל מבטו עלי קופא במקום.

חיכיתי בקוצר רוח, לסימן, תגובה משהו שיראה שהחלומות שלי לא סתם פנטזיה, אבל כלום הוא הסיט את מבטו והמשיך ללכת לאיזה שהוא ארון ברטינה.

סימן עצבני הופיע על מצחו, מי שחשב שאני התאכזב או משהו טועה! טוב התאכזבתי שהבנתי שזה באמת עוד פנטזיה אבל עיצבן אותי הוא התעלם ממני! סליחה מה אני אוויר?! כן אני חוזרת לעצמי חברים.

בלי לחשוב צעקתי "סר קפטן ליווי, לפחות תגיד שלום מה אני נבראת לך עז?!" השתוללתי עד שהבנתי מה אמרתי שמתי שתי ידי על הפה
הוא הסתובב עלי וראיתי את עניו מורחבות בהפתעה, צחקקתי צחוק עצבני "אה.. אתה יודע כמו בסדרה מתקפת הטאטאנים... אני די מעריצה.."

ראיתי שהוא נרגע אבל הבזק אכזבה הופיע בעניו.
נקישה חזקה ואחריה נפילה חזקה, נשך את צומת ליבנו

אני וליווי הפננו את ראשנו במהירות לרעש רק בשביל למצוא את רוני ורועי על הרצפה שטוחים.
ירדתי זיעה "מה אתם עושים?" וחייכתי חיוך אוכל חרא "ועוד בארונית"

רוני הסמיקה קצת וקמה מיד "כאילו!"

רועי נפל מי זה ודפק את הראש ברצפה "אחותי! זה כאב!"

"סתום את זה" היא צעקה עליו

"מה לעזאזל אתם עושים?" קול עייף קטע את השיחה, כולנו פנינו על וראינו את ליווי עם זעף וידיים בכיסים.

"אכם נכון חזרה למסלול" רוני אמרה "שנכם צריכים לדבר" היא קבעה

אני וליווי נתנו לה מבט שואל "על תסתכלו עלי ככה! אני לא חיכיתי פה רק בשביל ששניכם תהפכו את זה לסיפור עלוב ומושך רומנטיקה חולנית של אכזבה ואהבה! הקוראים לא יאהבו את וזה! שלא נדבר על זה שזה כזה קלישאה!" היא הכריזה

"על מה את מדבר רוני? איזה קוראים?" שאלתי בקול מבולבל והורדתי זיעה

רועי התיישב "רוני את שוברת את החומה הרביעית די" הוא הצהיר בנחת ככל שאפשר.

"לא אכפת לי!" היא השתוללה

"חברים שלך חולים בראש" ליווי שהיה לידי אמר, הנהנתי בידיעה

"אתם הולכים לדבר על החלום המטורף ששניכם חלקם והתאהבתם דרכו" היא הכריזה

ליווי שקלט את הרמז פתח עניים לרווחה, פונה עלי הוא אמר "את.."

חלום המשאלות חלק 2Where stories live. Discover now