"אני מוקפת מטומטמים"

39 4 2
                                    

אמא של שירה ומוריה נכנסה לחדר של מוריה וראתה שהמיטה שלה קירה, בהרמת גבה היא פנתה לחדר של שירה לשאול אותה אילה מוריה "שירה ראית את מ-" נקטע באמצע משפטה שהיא ראתה את מוריה מכורבלת בשירה, חיוך פרש את שפתייה "אה...."

היא סגרה את הדלת וחשבה לתת להם כמה דקות לישון, ועשתה את דרכה למטה לסלון להכין ארוחת בוקר.

דפיקה דפיקה

מסתכלת על הדלת בסקרנות תוהה מי ידפוק בשעות כאלו של הבוקר, ניגשת לפתוח היא רואה את רוני ורועי עומדים בחיוך "בוקר טוב גברת מרי" שנהם בירכו אותה בחיוך קורן ובאנרגיה הרגילה שלהם.

החזירה את החיוך היא בירכה חזרה "בוקר טוב גם לכם רוני ורועי, בואו כנסו" היא החוותה להם להיכנס והם נכנסו בשמחה "אני בדיוק מכינה ארוחת בוקר תצטרפו עליינו"

הם הנהנו ואמרו תודה.

היא הסתכלה אחורה בזמן שהם מפלסים את דרכם לספה "באתם להעיר את שירה?" היא שאלה

רוני ענתה "כן, אחרת הסיפור היה הולך משעמם בזה שהיא לא באה לבית ספר ובלה בלה"

רועי הנהן לה מכה במרפק ומלמל לה לסתום ורוני רטנה בתגובה משפשפת את מקום הפגיעה.

רוני הסתכלה סביב הבית וראתה ששירה לא למטה "אז צדקתי היא ישנה" היא הסתכלה על רועי בניצחון

רועי הסתכל עלייה ורטן תחת נשימתו אבל עדיין שמעו אותו "יש לך גליי סיפורים או משהו.."

מריי נאנחה "כן, רוני מותק את יכולה לעלות באמת להעיר אותה?" היא שאלה בזמן שהתחילה להכין את האוכל

רוני קמה בצהלה "בשמחה" וחייכה חיוך שטני.
רועי גלגל עניים, ורני עלתה למעלה פתחה את הדלת וראתה את מוריה תחובה בשירה, היא חייכה חיוך קטן למראה ואז הלכה לאמצע החדר מחיוך קטן זה הפך לחיוך מרושע, היא נשמה עמוק ו.. "קומי חיילת! את מאחרת לאימונים!!"

~שירה~

"קומי חיילת! את מאחרת לאימונים!!" קול חזק העיר אותי משנתי

ישר קפצתי "אני לא המאמ-" המשפט שלי נקטע על ידי סיבוך בשמיכות ונפילה חזקה ברצפה "לאזעזל!" קללתי שראשי עשה היכרות יפה עם הרצפה, שדרך אגב אני מתגרשת ישר מהפגישה הראשונה שלנו.

צחוק חזק נשמע רק בשביל למצוא את רוני עומדת באמצע החדר וצוחקת עד דמעת "אוי הפנים!" היא נגבה את הדמעות הצחוק שלה "זה היה שווה את זה!"

באותי הזמן רועי פרץ את הדלת "מה קרה?!" הוא אמר והסתכל סביב בשביל למצוא אותי עם ראש ברצפה ורגליים על המיטה, הוא הרים גבה "מה את עושה על הרצפה?"

מתעלמת ממנו כמובן רטנתי קללות והתחלתי לקום לא טורחת לענות לו בכלל.

אז הוא פנה לרוני, רוני שמה עליו יד על הכתף עדיין מצחקקת "אוי הייתה חייב לראות את הפנים שלה"

חלום המשאלות חלק 2Where stories live. Discover now