הרגשתי אל דמעותיו זולגות להם בחופשיות על הלחי ״סאקורה, קארמה״ מלמלתי ושמעתי את חוסר אמון בקולי.
לא הרגשתי שאת עצמי רצה עד שהתנגשתי בשניהם והם נפלו בחוסר חן על המים למטה.
״היי שחררי אותי!״ שמעתי את קארמה מתפתל מתחתי, אבל הם הפסיקו שהרמתי עליהם מבט עם דמעות זולגות לכל עבר.
״שי-שירה?!״ סאקורה צעקה בדאגה שהיא ראתה שאני בוכה ״מה מה קרה?״ היא ישר תפסה אותי והסתכלה לי בפנים.
ריחרחתי ״אנ-אני אני התגעגעתי כל כך, חשבתי שאני איבדתי אתכם״ אמרתי בקול שבור.
סאקורה חייכה חיוך רך וחיבקה אותי קרוב ״לעולם לא עזבנו, תמיד היינו כאן״ היא קברה את ראשה בשערי.
קארמה עטף כמה מזנבותיו סביבי כנחמה ״המעצבנת צודקת״ הוא מתעלם מהמבט הזועם שסאקורה ירתה לו והמשיך ״ניסינו להתקשר עלייך, אבל משום מה היה חסימה נפשית, אבל לסוף הצלנו״ הוא גיחך כאילו נזכר במשהו.
סאקורה גלגלה עניים ורטנה כמה קללות על איך היא הפסידה, לבסוף היא משכה אותי והסתכלה עלי ״גוש הפרווה צודק״ הפעם היה תורו של קארמה לנעוץ מבט היא התעלמה ״תמיד היינו כאן״ היא חייכה עליי ענק.
לבסוף אחרי שסיימתי לבכות התיישבתי הנהנתי ״אני רק שמחה שאתם פה״ הסתכלתי על קארמה וחייכתי עליו מתגרה, הוא ישר הלך אחורה והיה לו מבט של ׳אוי שיט׳ לפני שהספיק להתחמק קפצתי עליו בחיבוק מוחץ ״התגעגעתי עלייךךךך״ צווחתי באושר טהור.
הוא ניסה להתפתל תחתי אבל נאנח שהבין שזה לא עוזר וחיבק אותי חזרה, חיוך קטן מושך את שפתיו ״גם אני התגעגעתי עלייך פרחחית קטנה״ הוא אמר
לבסוף ישבנו ודיברנו מלא התעדכנו במה קרה ואך הם הצליחו להתחבר למוח הנפשי שלי, סאקורה לא הפסיקה למחות על זה שקארמה משגע אותה ועל איך היא לא דומה בכלל לרוני, קארמה שהיה בצורת השועל שלו רק גילגל עניים וניסה להירדם ללא הצלחה.
״קומי חיילת!!״ קפצתי מהמקום לשמע קול חזק שצעק לי באוזן
ישר קמתי בגב זקוף ״כן קפטן?!!!״ צעקתי בבהלה שוכחת איפה אני.
לבסוף ראיתי את רוני מגחכת על זה שזה עבד שוב ״אמרתי לך שזה יצליח״ היא גיחכה ומרפקה לרועי.
רועי רטן ״זה ממש לא נקרא אני רוצה את הכסף שלי חזרה״ הוא קילל
רוני נזפה בו כמו שנוזפים בילד ״אה אה אה, בלי חראטות״ גלגלתי עניים על הטיפשות שלהם כאילו באמת?
YOU ARE READING
חלום המשאלות חלק 2
Storie d'amoreאז כןן!! חלום המשאלות חוזר לעונה שנייה שירה וליווי נפגשים ומתאחדים שוב, החברים הכי טובים של שירה רוני ורועי חיים בשביל להביך אותה ולשגע את כולם הסיפור הזה הוא מה קורה בחיים שלהם אנחנו גם מגלים שליווי יש אח תאום מסתורי וגם מה קורה עם סאקורה וקארמה? ...