උඩ බලාගෙන බින් එක්ක හුරතල් වෙවී ආව ජාන් නට් බකුට්ටා බලන් හිටියා කියලවත් එයාලා දිහා ඇවිත් හිටිය අනිත් කස්ටමර්ලා බලන් ඉදලා එයාලව නැව්ගත කරලත් ඉවරයි කියලවත් මේ මොකුත් නොදැන හරිම සතුටින් ගියා නට් බකට්ට එයාගේ අලුත් ඩෙසර්ට් එක දෙන්න....ජාන් වෙනදා වගේම ගිහින් නට් බකට් ඉන්න ටේබල් එක ඉස්සරහින් හිටගෙන ප්ලේට් එකත් මේසේ උඩින් තියලා ඔලුව ඉස්සුවා...කියන්න සතුටුයි නට් බකට්ගේ මූන දැකලා ජාන් හොල්මන්වලට බය වුනාට වඩා බය වුනා....අර ප්ලේට් එක මේසේ උඩින් තිබ්බ නිසා බේරුනා නැත්නම් ඕකේ කෑලි ඇහිදින්නයි වෙන්නේ....නට් බකට්ගේ බැල්මට බය වුණු ජාන් ඇසුත් ලොකු කරන් නට් බකට් දිහා බලන් ඉන්නකොට නට් බකට් තවත් ටිකක් රැව්වා...ඔහොම රවන්න එපා මනුස්සයෝ....යක්කුත් බය වෙනවා....යම පල්ලා දැක්කොත් ශුවර් අපායට ඇදන් යනවා සහයක යම පල්ලට ගන්න...
බය වෙලා හිටිය ජාන් විනාඩි දෙක තුනකින් අමාරුවෙන් යතා තත්වෙට එනකොට හෙමීට නට් බකට්ව ස්කෑන් කරන්න ගත්තා...මෙයාට තරහ ගිහින් තියෙන හේතුව හොයා ගන්න එපැයි ඉස්සෙල්ලම....හැබැයි ඒකෙන් වුනේ ජාන්ට යකා ආවේස වුන එක...නට් බකට්ගේ අතකට හිර වෙලා තිබ්බ අත කාගෙද බලන්න අත දිගේ උඩට බලන් ගිය ජාන්ට අතේ අයිතිකාරිගේ මූන හම්බුනා...ලස්සන කෙල්ලෙක්....ඒ වෙලාවේ අපේ ජාන්ගේ මූන බලන්න තිබ්බේ...ජාන් බලන් ඉන්න දිහා බලලා ජාන්ගේ මූන දිහා බැලුවම නට් බක්ට් එකත් පොඩ්ඩක් විතර බය වුනා....හොද වැඩේ...ජාන්ට රිද්දන්න හිතන් කෙල්ල එක්කන් ආවට දැන් නම් නට් බකට් කරපු මෝඩ කම ගැන හිත හිත ඉන්නේ...
" කව්ද මේ..."
" මගේ Girlfriend...ඇයි...ඇයි මොකද.."
" තමුසෙට කොහෙන්ද girlfriend කෙනෙක්..."
මට දැන් නම් අර අහින්සක කෙල්ල ගැන දුක හිතෙනවා....මේ දෙන්නගේ වාග් ප්රාහාර මැද්දෙයි යීබෝගේ අඩුවක් වගේ අතටයි මැදි වෙලා ඉදල දැන් එයාට කලන්තෙ වගේ...මේ emily...යීබෝගේ සෙකට්රි...එයාගේ බොස්ට ඉහලින් යන්න බැරි නිසාම එයා මේ ගමන ආවට දැන් නම් පන යන්න ඔන්න මෙන්න බය වෙලා ඉන්නේ...එහෙන් යකෙක් වගේ යීබෝට හිර වෙලා...අනික් පැත්තෙන් මකරෙක් වගේ ජාන් පිබ පිබ බලන් ඉන්නවා...
YOU ARE READING
MY DESSERTS PLATE (YIZHAN - short Story - completed )
Fanfiction" ඔයත් හරියට rabbit hole එක වගේ..."💚 " chocolate desserts එකකට හරි යන්නේ ඔයා වගේ black coffee එකක්...."❤️ " ඒ වුණාට ඩෙසර්ට් ගන්නේ අමතර කෑමක් විදිහට..."💚