7TH DESSERTS PLATE

719 174 74
                                    

ජාන්ගේ බ්‍රේක් නැති කටට පින් සිද්ද වෙන්න මෙච්චර කාලයක් එයාලා විතරක් දැනන් හිටිය නට් බකට්ගේ ජාතික නාමය එයත් දැන ගත්තා...දැන් ජාන් කන්නයි යන්නේ ඔය ආසාවෙන් උස්සන් ආව ඩෙසර්ට් ප්ලේට් එකෙන්ම...

" මොකක්ද කිව්වේ තව්සේ..!!"

" ඒ...ඉතිම් අපි ඔයාට ආදරේට කියන නමනේ....ලස්සනයි නේද..."

                ජාන් මෝඩ හිනාවක් එක්ක කියවන් ගියත් නට් බකට් පුලුවන් උපරිමෙන් ජාන්ට රවලා ආයේ ඩෙසර්ට් එක අස්සට මූන ඔබා ගත්තා....ඒක රහ වැටිලද කොහෙද...මේ ලෝකේ සිහියක් නැතුව ඒක කනවා...වෙන වෙලාවක එහෙම උනා නම් ජාන්ගේ දත් සෙට් එක මේ වෙනකොට බඩේ....

" මේ...බකුට්ටෝ...."

" මොකද...!!!"

" මොකද කටේ සද්දේ...හෙමින් කතා කරන්න බැරිද...."

" මං කොහොම කතා කලත් තව්සෙට වැඩක් නෑනේ....මට වද නොදී යනවකො යන්න...!!!"

" හරි වැඩේ තව්සෙට වද දිදී ඉන්න...මට වෙන වැඩ නෑනේ ඇයි...."

" ඉතිම් යනවකො යන්න...!!!"

                  ජාන් ගස්සගෙන මගක් දුර ගිහින් ආයේ ආවා....ඒ පාර මොන අඩව්වක්ද අල්ලන්න හදන්නේ....

" මට තව්සෙගේ පෝන් නම්බ එක කියනවා..."

" තව්සෙට මොකටද ඒක...."

" කියනවද නැද්ද...."

"නෑ ඇයි මට මොනවා කරන්නද..."

                 ජාන් මූනත් රතු කරන් රකුසා වගේ රවාගෙන බලන් ඉන්නකොට නට් බකට් ගානක්වත් නැතුව ආයෙමත් ඩෙසර්ට් හැන්දක් අරන් කටේ ඔබා ගත්තා...කේන්තියෙන් බලන් ඉදලා ඊලගට මහ නසරානි හිනාවක් එක්ක නට් බකට්ට ලන් වුන ජාන් හිතන්නවත් වෙලාවක් නොදී නට් බකට්ගේ ප්ලේට් එක උදුර ගත්තා....

" ඒයි...!!!!!! ඕක දෙනවා...."

" මං ඇහුව එක කිව්වොත් දෙනවා...."

" තව්සෙලා ඔහොමද කස්ටමර්ලට සලකන්නේ...මාත් එක්ක සෙල්ලම් දාන්න එන්න එපා ජාන්...!!!"

" හරි හරි ඉතිම් ආආ...."

                  නට් බකට්ට උපරිමේට තරහා ගිහින් ඉන්නකොට ජාන් හෙමීට ආපහු එයාගේ ප්ලේට් එක දුන්නා....වෙන කෙනෙක් එහෙම ඔය වගේ නට් බකට් එක්ක සෙල්ලම් කරන්න ආවා නම් මේ වෙනකොට වුන දෙයක්වත් හොයා ගන්න වෙන්නෙ නෑ...කොච්චර කෑ ගැහුවත් නට් බකට් ජාන්ගේ මේ වගේ වැඩ වලට හිත යටින් ආසා කලා...මොකුත් නොවුනා වගේ ආයෙමත් පාරක් නට් බකට් ප්ලේට් එකට මූන ඔබා ගන්නකොට ජාන් අඟහරු ලෝකෙන් පාත් වුනා වගේ කියවන්න ගත්තා....

MY DESSERTS PLATE (YIZHAN - short Story - completed  )Where stories live. Discover now