එහා පැත්තේ අපාර්ට්මන්ට් එකට නම් හොල්මනක් තියා මැස්සෙක්වත් ආවේ නෑ කියලා දෙන්නටම ශුවර්...ඒ උනාට මොකක් හරි ලොකු දෙයක් බිදෙනවා වගේ සද්දයක් දෙන්නටම ඇහුනා....බින් කෙසේ වෙතත් ජාන් නම් හොල්මන් වලට මාර බයයි....බය වුන පාර ජාන් ඉන්නේ බින්ගේ කරේ නැගලා බෙල්ලත් බදාගෙන...තව ටිකක් හිර කලොත් නම් බින්ටත් හොල්මනක් වෙන්න පුලුවන්....
" ඒ...මො...මොකක්ද ඒ සද්..දෙ..."
" මං කොහොම..ද ද්දන්නේ....මාත් මෙතනනේ හිටියේ...."
" හොල්...මනක්ද...."
ජාන් කියලා කට වහන්න වුනේ නෑ ආයෙමත් මොනාදෝ බිඳෙන සද්දයි පෙරලෙන සද්දයි ඇහෙන්න ගත්තා....ජාන්ට නම් දාඩියත් දාලා වෙව්ලනවත් එක්ක...බිනුත් බය වෙලා හිටියට ජාන් තරම් නෑ....
" බින්....ඒ...මට වොශ් රූම් යන්න ඕන..."
" මාව බදන් ඉන්නේ ඉතිම් "
" එක්කන් යනවකො...මට බයයි..."
හොල්මනට බය වෙලා ජාන්ට ඒ හදිසියේ වොශ් රූම් යන්නත් ඕන වෙලා....අසරන බින්ට ජාන්වත් උස්සන් වොශ් රූම් යන්න වුනා...ජාන් නිකන් පොඩි එකෙක් අම්මගේ කරේ එල්ලිලා ඉන්නවා වගේ කකුල් දෙක බින්ගේ ඇග වටේ ඔතන් බෙල්ල බදාගෙන ඉන්නේ...බින් ජාන්ව උකුලට තියලා වතුර කලේ උස්සන් යනවා වගේ උස්සන් ගිහින් තිබ්බා වොශ් රූම් එකෙන්....ඒ එක්කම ආයේ සද්දෙට මොනා හරි බිදුනා එක්කම තවත් මොනාදෝ බඩු වගයක් පොලවේ ගහනවා වගේ සද්ද ඇහුනා...විනාඩියක් ගියේ නෑ ආයෙමත් දොරක් ගැලවිලා යන තරම් වේගෙන් ඇරිලා වැහෙනවා ඇහුනා....දෙන්නම හොදට අහගෙන හිටියත් එතනින් පස්සේ කිසිම සද්දයක් ඇහුනේ නෑ....කොහොම හරි හොල්මනක් නිසා බින්ට එදා රෑ ජාන් ලග නිද ගන්නත් වුනා....
***********
හවස ජාන්ව බලලා යන්න කියලා ඩෙසර්ට් බාර් එකට දිව්ව නට් බකට් අන්තිමට ජාන්ව බලනවා වෙනුවට විස බාල්දියක් විතර ඔලුවේ පුරවන් එලියට ආවා....බින් ජාන්ගේ බෝයිෆ්රෙන්ඩ් කියලා සීයට සීයක්ම විශ්වාස නොකළත් නට් බකට්ගේ හිත ඉරිසියාව කේන්තිය වගේම කියා ගන්න නොතේරෙන වේදනාවකින් පිරිලා තිබුනා...ඔලුව විකාර කර ගත්ත නට් බකට් එයාගේ Important meeting එකත් කැන්සල් කරලා දැම්මා....අනේ ඇත්තටම මේ ceo මහත්තයට දැන් බිස්නස් ගැන ගානක්වත් නෑනේ....ඔය මීටින් එක කැන්සල් කල නිසා කම්පැනි එකට කොච්චර ලොකු පාඩුවක්ද වුනේ කියලා එයා දන්නෙවත් නැතුව ඇති....
YOU ARE READING
MY DESSERTS PLATE (YIZHAN - short Story - completed )
Fanfiction" ඔයත් හරියට rabbit hole එක වගේ..."💚 " chocolate desserts එකකට හරි යන්නේ ඔයා වගේ black coffee එකක්...."❤️ " ඒ වුණාට ඩෙසර්ට් ගන්නේ අමතර කෑමක් විදිහට..."💚