15TH DESSERTS PLATE

686 168 56
                                    

නට් බකට් කෙල්ලෙක් එක්ක ඉන්නවා දැකලා කේන්තියට කෑ ගැහුවට ජාන් දැන් නම් ඉන්නේ දරා ගන්න බැරි වේදනාවකින්....එයා පිස්සුවෙන් වගේ ආදරේ කරන කෙනා කෙල්ලෙක් එක්ක එයා ඉස්සරහා ඉන්නකොට කොහොමද ජාන් දරා ගන්නේ...බින් හෙඩ් චෙෆ් එක්ක යනකොට ජාන් අඩි හප්ප හප්ප කිචන් එකට ආවත් විනාඩි දෙක තුනක් යනකොට අර කේන්තිය යට ගිහින් ටික ටික දුක එලියට එන්න ගත්තා....

                 බින් හෙඩ් චෙෆ් එක්ක ඉදලා කඩාගෙන බිදගෙන ජාන් හොයන් කිචන් එකට ආවට ජාන් නෑ...එදා වගේ මේ කොල්ලා ගෙදර දුවලද....බින් හිටියේ මොකක් හරි නිසා ගොඩක් කලබලෙන්...

" ජාන්..."

" ජාන් කොහෙද ඉන්නේ මනුස්සයෝ!!!!"

                   කට්ටියගෙන් ඇහුවම ජාන් ගෙදර ගියාද කියලා එයාල නෑ කිව්ව නිසාම බින් කෑ ගගහා ජාන්ව හොයනවා...ඔච්චර කලබල වෙන්න මොකක්ද වුනේ බින්....හෙඩ් චෙෆ් මොනා හරි කරන්නවත් හැදුවද....කොහොම හරි බින් ජාන් හොයන් කිචන් එකේ ඒ කෙලවරේ ඉදලා මේ කෙළවරට දුවනකොට බින් එක පාරට මතක් වුන දෙයක් නිසා එයාගේ ඇස් නලලට ගියා....ඊලග තත්ත්පරේ කලින්ටත් වඩා වේගෙන් දුවන් ගිය බින් කිචන් එකේ එහා කෙලවරේම තිබ්බ යකඩ දොරක් දඩාන් ගාලා ඇරලා දැම්මේ ඇතුළෙ හිටිය හැමෝම බය වෙලා ඒ පැත්ත බලනකොට....

                බින් හිතුවා වගේම ජාන් හිටියේ ඒ කාමරේ ඇතුලේ මුල්ලක තිබ්බ මේසේ යට වාඩි වෙලා ඉකි ගගහා...මේ එයාලගේ කූල් රූම් එක....තවත් විදිහකට කිව්වොත් මේක තමා එයාලා හදන ඉක්මනට දිය වෙන්න බලන ඩෙසර්ට්ස් දාලා තියෙන ෆ්‍රීසර් රූම් එක....සාමාන්‍ය කුල් එකක් වගේ දහගුනයක කූල් එකක් මේ ෆ්‍රීසර් වල තිබ්බා වගේම මේ කාමරේ විනාඩි දෙකකට වඩා කාටවත් ඉන්න බැරි වුනා...සීතලට ගල් වෙලා මැරෙනවා....එහෙම තියෙන කාමරේ ජාන් අඩ අඩ ඉන්නවා දැක්කම බින් හොදටම බය වුනා...දැනටමත් ජාන්ව ගැහෙනවා...මේ වෙලාවේ මෙයත් ලෙඩ වුනාම කොහොමද ප්‍රශ්න විසද ගන්නේ....බින් ඉක්මනට දුවන් ගිහින් වචනයක්වත් නොකියා කේක් ගෙඩිය වගෙ බිම ඉන්න ජාන්ව උස්සලා අරන් එලියට දුවන් ආවා...එහෙමම ජාන්ව උස්සන් බින් කලබලෙන් හෙඩ් චෙෆ්ගේ ඔෆිස් රූම් එකට දුවනකොට අනික් කට්ටිය බය වෙලා හිටියට සමහර අය නම් හිටියේ මාර සන්තෝසෙකින්....

MY DESSERTS PLATE (YIZHAN - short Story - completed  )Where stories live. Discover now