3RD DESSERTS PLATE

834 183 60
                                    

ජාන් ඇවිත් එයාගේ පිට බදාගෙන අඩන්න ගන්නකොට මුලින්ම බින් ගැස්සිලා ගියා...මොකද ඉතිම් ඔය ඩෙසර්ට් සරසන වැඩේ හරිම අවදානෙන් කරන්න ඕන දෙයක්නේ...බින් හිටියේ එයා හද හද හිටිය ඩෙසර්ට් එකේ සිහියෙන්....ඊලගට බින් බය වුනා එක්කම සෑහෙන්න කලබල වුනා...ජාන් මෙහෙම අඩන කෙනෙක් නෙමේ...අඩුම තරමේ එයාට අම්මලා චෙෆ් කෙනෙක් වෙන්න දෙන්න බෑ කියලා ගෙදර හිර කරන් හිටිය දවස්වලවත් මෙහෙම අඩලා නෑ....

" ජාන්....ජාන්...ඇයි මේ...මොකද වුනේ...එයා බැන්නද....මොකද වුනේ කියන්නකෝ..."

                 ජාන්ගෙන් වචනයක්වත් පිට වුනේ නෑ...එයා තාම අඩනවා....බින් ඉක්මනට අනික් පැත්ත හැරිලා ජාන්ව පපුවට තුරුල් කර ගත්තා....තරහ අරන් කෑ ගැහුවට බින් ජාන්ට ගොඩක් ආදරෙයි...එක වයසේ වුනත් ජාන් පොඩි එකෙක් වගේ හැසිරෙනකොට බින් එයාගේ අය්යා වගේ එයාව බලා ගත්තා...ඉතිම් මෙයාල දෙන්න අතර ලොකු ශක්තිමත් සහෝදර බැදීමක් තිබ්බා...ඔන්න දැන් බින්ටත් ලාවට ඇඩීගෙන එන්නේ....එයාට බෑ ජාන්ගේ කදුලු බලන්න....

" ජාන්....මේ බලන්නකෝ....අනේ මාව බය කරන්නෙපා යකෝ..."

              බින් කියව කියව ජාන්ගේ මූන උඩට උස්සන්න හැදුවත් බැරි වුනා....එයාගෙත් මූන දිගේ කදුලු පෙරෙනවා...කරන්න දෙයක් නැති තැන බිනුත් අඩ අඩම ජාන්ගේ ඔලුවයි පිටයි අත ගාන්න ගත්තා...කිචන් එකේ කට්ටිය දැක්කත් එයාලට හොයන්න වෙලාවක් නෑ....මේක තමා බිසීම ටයිම් එක....මේ වෙලාවට ගොඩක් කට්ටිය එනවා....බින්ගේ පපුව අස්සට වෙලා අඩ අඩ හිටිය ජාන්ගේ ඉකිය ටික ටික අඩු වෙලා යනකොට බින් එයාගේ කදුලු පිහගෙන ජාන්ගේ මූන උඩට ඉස්සුවා...මෙච්චර වෙලා බින්ගේ ඇගේ ඇලිලා හිටිය ජාන් කෙලින් වෙලා ටිකක් එහාට වුනාම බින් එයාගේ සාක්කුවෙන් ගත්ත ලේන්සුවකින් ජාන්ගේ මුලු මූනම පිහ දාලා නහයත් පිහ දැම්මා....හරියට අම්මා කෙනෙක් එයාගේ බබා ඇඩුවට පස්සේ කරනවා වගේ....ජාන්ගේ බින් මමා....

" ජාන්....දැන් කියන්න මොකද වුනේ...ඇයි මේ අඩන්නේ...."

                බින්ගේ කටහඩත් හොදටම බිදිලා ගිහින්....එයාට හිතා ගන්න බෑ ඇයි ජාන් මෙහෙම හැසිරෙන්නේ කියලා....

MY DESSERTS PLATE (YIZHAN - short Story - completed  )Where stories live. Discover now