Taehyung's Bitch
ژانر: مینی سناریو، درتی تاک.
کاپل: تهجین
---------------------------تهیونگ در حالی که از دست های روغنیش رو میشست نیم نگاهی به پسر پشت سرش انداخت.
جین خیلی با جدیت و سخت مشغول تمیز کردن ماشینِ مشتری جدید بود، ته به عنوان یه تعمیر کار، که ساعت ها زیر آفتاب و توی روغن کار میکنه، بار ها به پسر بزرگ تر تذکر داده بود تا ماشین مشتری هارو بعد از کارش بهتر بشوره.
اما جین نازک نارنجی تر از این حرف ها بود، پسرک یکی یدونه خاندان کیم بزرگ که پدر و مادرش، برای مرد شدنش، تصمیم گرفته بودن اون رو به تهیونگ بسپارن.
یکی از مجرب ترین تعمیر کار ها که افراد زیادی زیر دستش کار میکردن، اما خودش هم عاشق جراحی کردن توی دل و روده های ماشین ها بود.
به قول خود ته اون هم پزشک بود، فقط مریض هاش رو بیشتر از آدم ها دوست داشت.
به سمت پسرک ظریف جثه و زیبا حرکت کرد، از لحظه ورود جین تا حالا تهیونگ متوجه شده بود که پسر بزرگتر ازش خوشش میاد.
از همون لبخند های دلبرش تا لباس های بازی که برای سر کار انتخاب میکرد.
قدم های بلندش رو به سمت پسرک برد و پشتش ایستاد، جین با حس کردن مردی که پشتشه بهت زده به عقب برگشت؛ ولی با دیدن تهیونگ نفس کوتاهی کشید.در برابر چهره بهت زدهی جین به خاطر چسبیدنِ پایین تنهی تهیونگ به باسنش، تعمیرکار دستش رو روی یقه پسرک گذاشت و زیپش رو پایین کشید.
وقتی جین سرش رو برگردوند تا با وحشت اعتراضش رو نشون بده تهیونگ سرش رو جلو آورد و اون لب های گیلاسی رو توی دهنش کشید.قرار نبود تا صدای جیغ های جین رو نشنیده آروم بگیره.
YOU ARE READING
TAEHYUNG SMUT SCENARIO
Fanfictionسناریو های درتی و گاهاً اسمات کامل از تهیونگ. WARREN +18 -------------- TaehyungxJungkook (Main) TaehyungxNamjoon TaehyungxJin TaehyungxSuga TaehyungxJimin TaehyungxJhope