My Tae, My Own - KookV

4.4K 307 11
                                    

My Tae, My Own
ژانر: سناریو، اسمات، رومنس.
کاپل: کوکوی
-----------------------------

جونگکوک درحالی که یه دستش رو زیر سرش گذاشته بود و اون یکی دستش رو دور کمر تهیونگ پیچیده بود پسرک رو به خودش نزدیک تر کرد.

ته سرش رو بالا آورد تا بوسه‌ی سبکی از لبای همسرش بگیره ولی نتونست عقب بره.

جونگکوک مدام بیشتر اون لبای پفکی رو می‌خورد و توی دهنش مک می‌زد، به ترتیب لب بالا و پایین رو می‌بوسید.

لحظات آرامش بخش بعد از سکس صبحگاهیشون رو توی آغوش هم به خوبی سپری می‌کردن.

تهیونگ پاش رو بین پاهای جونگکوک فرو کرد و پسر کوچکتر با جمع کردن پای چپش باعث شد رون تهیونگ به دیکش برخورد کنه.
- آه... ته... همین الان توی دهنت خالی شدم ولی بازم حس میکنم یکم دیگه به این هم آغوشی ادامه بدیم نیاز دارم به دور دوم.

تهیونگ شیرین خندید و خودش رو بالا تر کشید، درحالی که لب‌هاش رو روی خط فک جونگکوک حرکت می‌داد زمزمه کرد.

- اگه من خودم بخوام دور دوم رو داشته باشیم چی؟

حرفش باعث شد جونگکوک حس کنه پایین تنش گر گرفته و شکمش برای پر کردن دوباره دیکش و شق شدنش نبض می‌زنه.

پسر بزرگ تر همینطور که ریز می‌خندید یه دستش رو پایین آورد و روی دیک جونگکوک گذاشت، از اینکه کوک با تک تک حرکاتش نفسش رو حبس می‌کرد خوشش میومد.

- شاید هم بیشتر... کی می‌دونه؟ ددی...

چشم های جونگکوک در ثانیه ای از حالت خمار به گشاد ترین صورت ممکن تبدیل شد، ددی؟ تهیونگ میخواست امروز اون رو بکشه.
صبح رو با بوسه های شیطنت آمیز پسری شروع کرده بود که روی شکمش نشسته و بوت هاتش رو بهش می‌ماله.

حالا هم که توی آغوشش تهیونگی رو داشت که دیکش رو با اون انگشت های کشیده و استخونی لمس می‌کنه و "ددی" صداش می‌کنه.

تنها نتیجه ای که از رفتار های تهیونگ می‌شد گرفت همین بود، می‌خواست جونگکوک رو از شدت تحریک کردن بکشه!

در ثانیه ای پسر بزرگتر رو زیر خودش کشید و یه دستش رو کنار سرش ستون کرد، هنوز پاهاشون توی هم گره خورده و دست تهیونگ روی عضو دوباره شق شده ی جونگکوک حرکت می‌کرد.

چشم های هردو به سمت خمار شدن پیش می‌رفت، جونگکوک درحالی که مجذوب شده به صورت تهیونگ خیره بود زمزمه کرد.

و موفق شد برای دومین بار در طول زندگیشون صورت پسر زیرش رو به رنگ اشتها برانگیزِ هلو در بیاره.

خم شد و با عاشقانه ترین حالت ممکن گونه هاش‌رو بوسید.

- اولین باری که اینجوری سرخ شده بودی وقتی بود که توی وگاس بهت پیشنهاد ازدواج دادم.

TAEHYUNG SMUT SCENARIOWhere stories live. Discover now