I Have Pain - KookV

3.2K 221 23
                                    

I Have Pain
ژانر: سناریو‌، بی‌دی‌اس‌ام.
کاپل: کوکوی.
-----------------------------

جونگ‌کوک دستش رو پشت کمر تهیونگ گذاشت و در حالی که با فشار دادنش به تخت باعث می‌شد قوص بی‌نقص کمرش بیشتر به چشم بیاد محکم درونش کوبید.

تهیونگ درونش درد رو حس می‌کرد، با اضافه شدن حس معذب کننده کمرش اشک به چشم هاش حجوم آورد.

بار چندم بود؟ سوم؟ پنجم؟

نمی‌دونست بار چندمیه که داره پشت سر هم به‌فاک می‌ره، اسپنک محکمی روی کمرش نشست و ناله بی‌جونش رو بیرون آورد.

جونگ‌کوک بدون مکث لگنش رو به پایین تنه تهیونگ می‌کوبید و اجازه می‌داد دیک کینگ سایزش حفره کبود و ملتهب پسرک رو پر کنه.

تهیونگ دیگه نمی‌تونست تحمل کنه، بی‌جون به ملحفه زیرش چنگ زد و با دهن باز نفس نفس زد.

- ک..کوک لطفا... نم...ی‌..تونم... داری منو می‌کشی!

در جواب حرفاش فقط محکم ترین و عمیق ترین ضربه بهش وارد شد و داد بلند و گریه های درد آورش رو بیرون آورد.
سرش رو بلند کرد و با صورت زجر کشیدش به جونگکوک خیره شد و هق زد.

- د..درد دارم... درد دارم...
جونگکوک بی توجه به حرف تهیونگ موهاش رو چنگ زد و سرش رو توی ملحفه فشار داد، صورتش رو ترجیح می‌داد نبینه اینجوری نمی‌تونست تنبیهش کنه.
چشمای اشکی تهیونگ همیشه نقطه ضعفش بود.

- نمی‌خوام ببینمت! تا وقتی که سوراخ گشاد شدت زیر دیکم پاره نشه و به خون ریزی نیفته به فاک میری!

تهیونگ بغض کرده با درد چشم‌هاش رو بست و سعی کرد از حرکت اون دیک کینگ سایز درونش لذت ببره.
اولش از حس کردن رگای قدرتمند دوست پسرش به وجد می‌‌اومد ولی الان فقط حس سوزش دیوانه کننده و بی‌حسی پایین تنش رو می‌فهمید.

چشم‌هاش دوباره روی هم افتاد و بی تحرک شدنش به کوک فهموند باز هم از حال رفته، همین باعث شد با محکم ترین اسپنک ممکن و فشار دادن کمرش به تخت به هوشش بیاره.

دوست پسر خطاکارش قرار نبود حالا ها بتونه بخوابه.

TAEHYUNG SMUT SCENARIOWhere stories live. Discover now