Prolog

180 13 3
                                    

Oklaski, krzyki i płacz. Wszyscy tylko to słyszeli

Uśmiechy i oburzenia. Wszyscy tylko to widzieli.

Bowiem Shigaraki miał począć tron. W końcu nadszedł czas jego władzy. Była ludność, która go wspierała, ale i ta, która nie akceptowała go.  Nie miał zamiaru ich zmusić. Chciał żyć pełnią życia i przekazać ją innym. To oni zadecydują, czy za nim będą podążać. Pragnie pokazać tym, którzy bólu doświadczyli, nową drogę. Pełną szczęścia i swobody. Będzie to ciężkie, bo sam wcześniej nie znał tego życia. Dzięki jego przyjaciołom mógł zaznać czegoś nowego, czegoś, co było mu nieznane. Nie mógł już ukrywać tego, że był im bardzo wdzięczny. Widzieli to w jego oczach, bo to oni byli mu najbliższi. To oni znali go dłużej niż ktokolwiek inny. Wielka rodzina utworzona z samotności i cierpienia. Zmieniła się nie do poznania. Gdy ktoś o nich usłyszał od razu mu się kojarzyło z wielką potęga. Pokonali najsilniejszych i sami się nimi stali. Bo tak, jak Bóg stworzył człowieka z popiołu i w popiół go przemienił. Tak oni wiecznie żyć będą. Silniejsi niż Bóg, czy Szatan. Są jak klątwa - wieczna i okropna. Dopóki śmierć ich nie przezwycięży, to do ostatniego dnia będą zatruwać innych. Prawdziwością, nie falszywością.

Cisza

Nastala, gdy Dabi, a raczej Touya Todoroki położył koronę na głowie ukochanego. Inna niż innych królów, bo każdy miał inną. Idealną do ich osobowości. Czarna z szkarłatną czaszką. Oznaczała śmierć i jej pokonanie, bo osoba, która była nią nazywana pokonała ją. W końcu Tenko Shimura znany również, jako Tomura Shigaraki został królem. Oficjalnie władał ludem, który albo zostanie z nim, albo się sprzeciwi. Nie poda się losowi, lecz los podarował mu niespodziankę. Niespecjalnie miłą. Bowiem tym prezentem jest wybuchowy chłopak, który pragnie zemsty. Niczym on przed ukończeniem wojny. Podobni są, ale zarazem różni. Kto wie, jak ich historie się potoczą. Może zawalczą, a może coś innego się wydarzy.

307 słów.

Dziękuję bardzo wszystkim, którzy przeczytali poprzednią część i postanowili przeczytać kontynuację. Bardzo przepraszam, że musieliście tyle czekać, lecz czasem męczyłam się z pisaniem tej książki i było to wtedy z przymusu. Przypominam, że w książce nie ma:


Elektroniki nowoczesnej.

Historia bohaterów jest odrobinę pozmieniana.

Bohaterowie nie posiadają darów.

Dziękuję jeszcze raz i szczęśliwego dnia dziecka!

Wybuchowa zemsta | Shigadabi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz