Bloederige rolstoel

0 0 0
                                    

Angel liep als een dolle door de gangen geen. Ze liep door tot ze in de living terechtkwam. Ze zag haar vader staan. Ondertussen kwamen Marthe en Cherry gewond de lift uit. "Is alles in orde met jullie?" Vroeg Jordy bang. Ineens zag Kris Angel naar hem toe lopen. "Jij moest mee met Nynke!!" Kris was erg kwaad. "Wat is hier aan de hand?" Vroeg Marthe. Ze snapte er niets van. "Ik had Nynke gevraagd om op Angel te passen, maar ze is ineens hier!!" "Ja en dan. Er loopt hier nog steeds een moordenaar rond!!" Marthe keek Kis kwaad aan. "Jongens!" Iedereen keek naar Jordy. "Wat is er?" Vroeg Kris kwaad. "Euhm Die vrouw is ineens weg!!" Riep Jordy bang. "Wat!! Riepen ze allemaal.

"Stop!!" Riep Angel. "Nu keken ze allemaal Angel aan. "Tante Nynke zei dat we moesten vluchten uit huis. Daarom dat ik jullie moest halen!!" "Ok. Schat." Kris keek serieus aan. "Jij gaat met Angel, Jordy en Cherry naar buiten. Ik ga wel die gestoorde vrouw aanpakken!!" "Nee!! Ik laat jou hier niet alleen!!" Riep Marthe ongerust. Ze greep de arm van Kris vast en keek hem in de ogen aan. "Jullie gaan nu doen wat ik zeg!" Zei Kris. "Luister, jullie gaan naar buiten en bellen de politie." "Nee Kris. Er moet iemand bij jou zijn. Jij gaat dit niet alleen doen. Eb je dat verstaan!"

"Goed! Ik ga mee met papa!!" Riep Jordy. "Neen. Jij zit in een rolstoel!!" "Mama. Ik kan dit. Vertrouw mij nu toch eens. Het is niet omdat ik in een rolstoel zit dat ik dit niet kan!!" "Nee, Jordy. Je gaat dit niet doen!!" Maar Jordy luisterde niet naar zijn moeder. Hij reed met zijn rolstoel gewoon de lift in. En duwde op de knop om naar boven te gaan. "Jordy!!" Riep Marthe nog. Maar Cherry trok aan de arm van Marthe. "Komaan, we gaan naar buiten!" Riep Cherry bang. Cherry, Marthe en Angel liepen via de voordeur naar buiten.

Kris liep naar een houten kast die in de living stond. En bukte hem. Hij keek onder de kast en haalde er een geweer vanonder uit. Dat geweer zat daarvoor als er iets gebeurde zoals nu. Kris stak er kogels in en keek naar de trappen. Daarna keek hij Jordy aan. Maar Jordy was wel al bijna boven met zijn rolstoel. Kris besloot om beneden rond te kijken. Want Er waren trappen die naar de keuken leidden als je op het eerste verdiep zat in de gang bij de kamer van Marthe. Want naast Marthe haar kamer was er een kleine kamer. Daar stond de wasmachine, maar ook een trap die dus naar de keuken leidde.

Maar eenmaal dat Jordy boven was. Begonnen de lichten te flikkeren. Jordy reed uit de lift en draaide naar de linker gang toe. Alle lichten van de Linker gang waren uitgevallen. Hij zag er niets van licht. Ondertussen was het ook al aan het donderen. Eén van de bliksemslagen waren zo fel dat je The Masked Girl achter hem kon zien staan. Ze had een mes vast en keek recht naar de achterkant van het hoofd van Jordy. The Masked Girl kwam dichter met haar hoof naar Jordy toe. "Hallo" Fluisterde ze tegen hem. Jordy schrok zich dood en probeerde om te draaien met de rolstoel. Maar dat lukte niet. The Masked Girl hield de handvaten vast en reed er als een dolle mee dood de gang. "Help!!!' Riep Jordy bang. Uiteindelijk draaiden ze om. Ze reden een paar toertjes rond in de gang.

Tot ze ineens recht op de reling afreed. Ze begon erg hard te rennen naar die reling toe. Zodat Jordy over de reling zou vliegen door tegen de reling aan te botsen. En dat gebeurde ook. Ze reed zo hard tegen de reling aan dat Jordy over de reling viel. Jordy viel recht naar beneden. En lande met zijn hoofd tegen de stenen vloer van de living aan. Dan gooide The Masked Girl die rolstoel van de trappen af. De rolstoel botste van de ene muur tegen de trapleuningen aan. De hele rolstoel was verwoest toen het op de grond belandde. De wielen lagen in het rond.

Jordy zijn hoofd kwam zo hard tegen de stenen vloer aan dat Jordy opslag dood was. He bloed liep erg langzaam uit zijn hoofd. Ook waren de ogen van Jordy nog steeds open. Zijn armen lagen gespreid en zijn benen ook, Ook lag hij schuin met zijn hoofd op de grond. En op de achtergrond lag de verwoeste rolstoel.

The Masked GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu