Nynke stond aan haar voordeur. Ze keek Elise aan. Elise stond op de stoep met haar rode koffer en een bruine rugzak die ze droeg op haar rug. Ook had ze donkerrode jas aan. En zwarte schoenen. "Ik ga je wel missen hoor." Zei Nynke. Ze was een beetje emotioneel. Het was de eerste keer dat ze Nynke alleen liet. "Ik blijf niet lang weg. Een klein weekje ongeveer. Je redt het heus wel zonder mij." "Denk je?" "Ja natuurlijk. En als je een nachtmerrie hebt dan bel je me maar." Ze greep haar rode koffer vast en ze stapte haar grijze auto in. Ze legde de koffer op de achterbank van haar auto. Elise zwaaide nog eens naar Nynke, Ze startte de auto en ze vertrok.
Het was al middernacht, maar Elise was nog steeds niet in Duitsland. Dus ze besloot om te stoppen aan het dichtstbijzijnde station. Ze zette haar auto aan een oude benzinepomp. Vanuit haar autoraam keek ze naar buiten. Het tankstation zag er erg verlaten uit. Ook was het er erg vuil. Er waaiden overal papiertjes in het rond. En het winkeltje bij het station was gesloten. Ze vond de plek erg eng en vertrouwde het niet helemaal. Er zou hier zomaar een gestoorde psychopaat kunnen rondlopen dacht ze.
En deze locatie was ook erg geschikt voor van die zotte mensen aangezien het tankstation er verlaten uitzag. Maar toch besloot Elise om uit te stappen. Want ja, ze moest wel tanken. Dus beter tanken in een vuil tankstation dan in panne vallen midden de snelweg in het donker waar niemand passeerde.
Elise stapte uit haar auto en ze keek naar de benzinepomp. Ze wist niet goed welke ze moest gebruiken. Was het diesel dat ze moest gebruiken of iets anders. Ineens hoorde ze iets vallen achter haar. Ze draaide haar meteen om, maar ze zag niets of niemand staan. Elise kreeg het erg koud door de wind. Ze had namelijk haar rode jas niet meer aan. Ze deed haar autodeur open en ze nam haar jas eruit. Maar weer hoorde ze iets. Dit keek hoorde ze geklop op de benzinepomp. Elise keek in haar autospiegel om te kunnen zien wat het was.
Ze zag daar een vrouw staan die een mes vasthad in haar rechterhand. Ze had een wit masker op en ze had zwart krullend haar. Ook had ze een blauwe jumpsuit aan. Haar voeten waren niet te zien in de spiegel. De vrouw leek precies op de vrouw die in Nynke haar nachtmerries voorkwam. Elise draaide haar meteen om naar de benzinepomp. Maar ze zag niemand staan. Zou ze het dan gedroomd hebben of niet. "Deze plaats heeft mij de creeps." Zei Elise. Ze wreef over haar bovenarmen door de koude. Ze had nu nog steeds haar jas niet aan. Ze keek voor haar en zag een schaduw van iemand achter de benzinepomp.
Elise wandelde in de koude naar de plaats waar de schaduw te zien was. De hakken van Elise maakten een erg eng geluid. Je hoorde elke voetstap van haar. Die zorgden ervoor dat het nog enger werd. Ook de maan was erg duidelijk en er vlogen hier en daar vleermuizen in het rond. Ze keek achter de benzinepomp, maar weer zag ze niemand. Elise hoorde voetstappen achter haar. Ze draaide haar langzaam om en ze keek de vrouw aan. De vrouw was er dus gewoon echt, het was gewoon de vrouw van de nachtmerries van Nynke. The Masked Girl. "Heb je zin in een spelletje!" Riep de Masked Girl. Ze stak haar mes recht in de borstkas van Elise. Elisa schreeuwde het uit van de pijn. Elise draaide haar om en ze zette het op rennen. Elise keek nog eens achter haar, maar The Masked Girl bleef daar staan met haar bebloede mes. Elise keek terug voor haar. En je hoor haar hakken nog meer. Het waaide ook nog steeds erg hard.
Elise liep recht naar de winkel. Maar die was dicht. Ze begon te bonken op het raam van de winkel. "Hallo is hier iemand!!' Riep ze. "Help me, er zit een vrouw achter mij aan!!" Ze bleef maar roepen. Ineens zag ze The Masked Girl op haar afrennen. Elise draaide haar meteen om en ze liep weg langs het raam van de winkel. The Masked Girl gooide het mes recht in de rug van Elise. Het bloed liep uit haar rug en uit haar borstkas. Elise viel recht op de grond. Ze probeerde nog weg te kruipen, maar dat lukte bijna niet. Haar handen waren al helemaal in bloed door die wonde van haar borstkas. The Masked Girl ging op Elise haar rug gaan zitten en ze trok het mes uit haar rug. "Laat mij los!!" Riep Elise bang. "Waarom doe je dit?!" Riep ze. Maar The Masked Girl negeerde haar. Ze stak het mes nog een paar keer in de rug van Elise. Het bloed bleef maar uit haar rug druipen, het liep er zelfs gewoon uit! Elise bleef roepen door de pijn van de messteken. Langzaam bewoog Elise maar minder en minder. Ze bleef gestoken worden tot ze haar laatste adem uitgeblazen had. En dat gebeurde ook. Elise bezweekte aan de aanval van een random persoon die ze niet eens kende.
The Masked Girl haalde het mes uit haar rug en ze stond op. Ze wandelde naar de benzinepomp. Het was niet precies duidelijk wat Te Masked Girl deed. Maar ze Tankte de auto en ze stapte de auto van Elise in en ze vertrok. Ondertussen liep het bloed uit de rug en borstkas van Elise.
JE LEEST
The Masked Girl
HororNynke een meid van 23 verhuisd nadat haar huisgenoot op een gruwelijke manier vermoord wordt naar het enorme oude huis van der familie... Maar dit bleek helemaal geen goed idee te zijn nadat iedereen wordt achterna gezeten door een gemaskerde vrouw...