Escaping with the bloody car

0 0 0
                                    

Marthe hoorde het geschreeuw vanuit het huis. "Meiden, stap de auto in, en wel nu meteen!!" Cherry en Angel stapten de auto in. Ook Marthe kroop in de auto. Maar ze kon de auto maar niet opstarten. Ze zaten namelijk in de auto van Nynke. Marthe zat aan het stuur. Cherry zat naast haar en Angel zat achter in de auto. "Waar zijn die autosleutels nu toch!!" Riep Marthe kwaad en gestrest. "Moeten we jouw zus, jou man en jouw zoon niet redden?!!" "Cherry, wat denk je dat ik ga doen!!? We gaan naar de politie natuurlijk!! Maar eerst moet ik die verdomde autosleutels vinden. Voordat ze ons doden. Fuck!!" Riep Marthe razend.

Ineens zag Marthe een matje liggen onder haar voeten. En onder dat matje was er een hobbel te zien. Ze deed de mat omhoog en daar lagen de autosleutels. Nynke verstopte altijd extra autosleutels voor moest er een noodgeval zijn zoals nu. Marthe stopte de autosleutels in het slot en ze draaide de sleutel om en dan pas startte de auto op. "Yes!!" Riep Marthe blij. "Maar wacht eens!!" Riep Marthe. "Wat is er?" Vroeg Cherry. Marthe wees naar de poort. Want die zat op slot. "Iemand moet die poort opendoen!!" Riep Marthe bang? "En wie gaat er dat dan doen?" Vroeg Cherry bang. Angel en Marthe keken Cherry aan. "Goed!! Dan zal ik maar mijn leven maat weer eens op het spel zetten!!" Cherry wandelde de auto uit en ze wandelde traag door de koude naar die poort. Ook zag ze niets. Dus er kon maar eens van alles gebeuren daar. De voorlichten van de auto stonden wel aan. Dus Cherry zag de poort wel nog.

Ze zag hoe alles op slot zat met kettingen. Cherry draaide haar om en ze keek de auto aan. "We hebben een sleutel nodig!!" Riep ze bibberend van de koude. Ook probeerde ze het uit te beelden. "Wat bedoelt ze?" Vroeg Marthe aan Angel. "Ze heeft een sleutel nodig." "Die zit in mijn handtas!!" Ze voelde aan haar zij, maar ineens besefte ze dat ze haar handtas niet bij had. "Shit!! Mijn handtas ligt nog op mijn slaapkamer dus ook min sleutels van de poort en ook mijn Gsm!!"

Cherry stond nog steeds te schreeuwen achter een sleutel. Tot The Masked Girl naar buiten kwam met die sleutels en ze had namelijk nog steeds haar bijl bij. Nynke was ergens kunnen verstoppen in huis. Dus vandaar dat The Masked Girl naar buiten kwam gewandeld. Maar Cherry zag niemand naar buiten lopen. En Marthe zag ook niemand. Maar Angel wel. Ze keek namelijk achter haar in de achter spiegel. "Mama!!" "Nu niet schat!!" "Die vrouw is daar!!" Marthe draaide haar om en keek ook door de achter spiegel. "Zoetje!! Kruip onder de stoelen en wel nu meteen!!" Marthe draaide haar om en keek Cherry aan. Ze deed teken dat ze moest weglopen. Maar dat verstond ze niet. Tot ze ineens The Masked Girl aan de auto zag staan.

The Masked Girl keek Marthe aan. En Marthe keek terug. The Masked Girl toonde teken van dat ze Marthe ging vermoorden. Ze hield haar hoofd schuin en hield haar bijl goed vast. En toen liep ze meteen naar Cherry. "Cherry!! Ren!!" Riep Marthe in de auto. Cherry hoorde het geschreeuw en ze vluchtte meteen weg. 

The Masked GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu