Run bloody girl, run!!

0 0 0
                                    

Cherry liep erg bang door de tuin heen. Terwijl The Masked Girl achter haar aan liep. "Laat mij met rust, stomme teef!!" Riep Cherry bang. Cherry haar haar waaide in de wind. En Het waaide erg hard. Ook verdween Cherry een beetje uit het licht. Ze kroop door de bosjes heen om te kunnen verstoppen. Maar The Masked Girl zat vlak achter haar aan. "Tot ze ineens in de kapotte schuur kroop.

The Masked Girl passeerde langs die boom en daar stond ze stil. Ze keek rond en ze hield haar bijl erg stevig vast. Het bloed drupte van de bijl af. Aangezien ze daar Kris mee vermoord had. Ze zette een paar stappen naar voren en zag daar de dode boom staan met de lege holte in. Ze sloop daarnaartoe. En daar stopte ze, en keek ze weer even in het rond.

Cherry probeerde haar adem in te houden, maar dat was heel erg lastig. Want door de koude en de angst kon ze erg moeilijk stil en rustig ademhalen. Ook had ze haar eigen handen voor haar mond. En probeerde ze erg stil te huilen. Ze huilde namelijk van angst dat ze om het leven zou gebracht worden. Maar toen dacht ze dat The Masked Girl wel weg zou zijn. Dus ze deed haar handen weg van voor haar mond. Maar dan vloog de bijl van The Masked Girl recht naast haar hoofd door de schuur heen. Die bijl kwam van achter haar. Dus The Masked Girl had door waar ze namelijk zat. The Masked Girl hield haar hoofd naast het hoofd van Cherry. "Boe!!" Riep ze. Cherry schrok haar rot en vluchtte de schuur meteen uit. "Help!!!" Riep ze bang. The Masked Girl liep naar haar bijl en pakte die op.

Cherry zag de auto weer staan, nadat ze een toer rond het huis had gelopen. Ze zag de voorlichten van de auto stilaan weer. "Cherry!!" Riep Marthe vanuit de auto. "Cherry!! Ren!! Ze zit achter jou aan!!" The Masked Girl liep Cherry achterna. Terwijl Cherry voor haar leven aan het vluchten was. Ze kwam aan bij de auto en trok aan de deurklink. Ze trok de deur open, stapte in en Marthe deed de autodeur op slot. Marthe gaf Cherry een dikke knuffel en dan trok Marthe aan de hendel van de auto en ze reden op het hardst wat de auto kon, recht op de poort af. De poort vloog open. En The Masked Girl keek hoe Marthe, Cherry en Angel wegreden.

"Yes, we zijn ontsnapt!!" Riep Cherry dolblij. Maar dan gleden ze uit op de baan en knalden ze recht tegen een random boom aan. Alles dus ook meteen zwart voor iedereens ogen. 

The Masked GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu