Bulut
Yaş : 26
Boy : 1.72
Karakter : Çoğu genç kadına göre daha dominant bir karaktere sahip. Ne kadar merhametli bir insan olsa da sevmediği kişilere karşı zerre kadar merhamet duymaz. Sevdiği insanlara karşı ise çok fazla fedakarlık yapabilecek biri.Hayat felsefesi "Zengin kocaya ihtiyacım yok çünkü zengin koca benim.".
Şimdiye kadar yazdığım kadın karakterlerin biraz daha farklı biri olacak. Çok heyecanlıyım çünkü ilk defa böyle bir karaktere bürünerek yazacağım. Kendimi onu yerine koymak tuhaf olacak.
•••
Üzerine yürüyerek sağ elimi sertçe kafasının yanından geçirerek duvara koymuştum. Bakışlarındaki şaşkınlık bana zevk verirken dudağımın sol tarafı , tehlikeli bir görüntü sunarak yavaşça kıvrılmıştı.
Utanıp kızarmamı falan mı bekliyordu bu ahmak adam?
Ah , hayır. Hiç benlik değildi o 'pretty little girl' hareketleri. Yanlış kişiye oynuyordu.
Dilimi yavaşça kuruyan dudaklarım üzerinde gezdirirken gözlerinin dudaklarımda olduğunu çok net bir şekilde görebiliyordum. Gözlerimi milim kıpırdatmıyordum gözlerinin içine bakarken.
Bu kıvranan hali hoşuma gidiyordu. Resmen ecel terleri dökerken boşta kalan elimi sert göğüsünün üzerine koyarak yukarı hareket ettirdiğimde titrediğini tam anlamıyla hissetmiştim.
Onunla biraz daha uğraşmak isteyerek yüzüne biraz daha yaklaşmış ve delirtici bir yavaşlıkla fısıldamıştım.
"Sana , o arizona kertenkelelerinin çiftleşme hareketleriyle beni etkileyebileceğini düşündüren ne minik kedicik?"
Kaşları çatılırken derin bir nefes almış ve dudaklarını aralamıştı.
"Ben-"
"Sen?" Diyerek alayla araya girmiştim.
"Ben minik değilim kedicik hiç değilim!" Dediğinde kaşlarımı alayla havaya kaldırarak gülmüş ve onu kafamla onaylamıştım.
"Öyle mi?" Diyerek daha fazla yüzünü yaklaştırmış ve kulağına doğru nefesimi vermiştim.
"Sen öyle diyorsan öyledir minik kedicik."
•••✓ Hikâye nasıl olacak sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parçalı Bulut'um •GRİ SERİSİ 4•
AçãoHayatında yalnız kalmayı seçmekten çok buna zorlanmış bir kadındı Bulut. Ayağa kalkmak için kimin elinden tutsa bir şekilde çekilmişti o el ondan. O ise silkelenmiş ve güçlü bir el aramaktansa kendi güçlü elini kendi var etmiş , tutmuş kaldırmıştı k...