4.Bölüm
*İki sen...*"Beni cidden tanımadın mı? İnanmam." Diyerek pişkin pişkin gülmüştü.
Ağzına bir vurup , gülmek bir yana ağzını bir daha açamayacak hale getirmeyi ne kadar çok istesem de tutmuştum kendimi.
İnkar etme gereksinimi duymadan cevaplamıştım onu.
"Beni bir salsana sen ya. Ne istiyorsun?"
"Seni istiyorum yavrum , ne isteyeceğim başka?" Diyerek üzerime doğru eğilmişti.
"Seni bir silkerim , istemeyi asıl o zaman görürsün."
"Niye öyle diyorsun? İkimiz de biliyoruz birbirimize nasıl aşık olduğumuzu." Diyerek elini yanağıma koyma cüreti gösterdiğinde elini tuttuğum gibi çekmiştim.
"Defol git , benim tepemi attırma. Dalga mı geçiyorsun benimle? Sana karşı aşk gibi güçlü bir duyguyu beslemeyi bırak nefret duygusu bile beslemiyorum. Boşluksun benim için Evren."
Göz bebekleri titrerken yine de konuşmaya devam etmişti.
"Beni hiç mi özlemedim Bulut'um?"
"Kafayı mı yedin sen? Hem anneni hem beni arkana bile bakmadan bir kız için bırakıp giderken bir de seni mi özleyecektim?"
"Ben sizin için..."
"Sen bizim için ne? Sen bizim için ne adi herif? Hadi ben elin kızıyım , annen sen gittikten sonra ne kadar acı çekti haberin var mı?
Gerçi senin ne zaman vefat ettiğinden bile haberin yoktur. O kızla gününü gün etmekle meşguldün değil mi?
Ama var ya senin yatacak yerin yok Evren. Sen senin için yıllarca şiddet gören , eşek gibi çalışıp seni okutmaya çalışan kadın hasta yatağındayken para için , kız için s*ktir olup gittin.
Düşündün mü o kadın tek başına nasıl geçinecek diye? Ya ben de nasılsa oğlu gitti deyip gitseydim? Hiç düşündün mü?"
Birkaç adım yalpalarken bunları duymak onu sarsmış gibiydi.
Gebersin.
"Senin onu bırakmayacağını biliyordum."
"Bana mı güvendin o haltları yerken? Bir de utanmadan gelmiş benimle konuşabiliyorsun hâlâ. Defol git!"
"Ben gerçekten o kızı hiç sevmedim ki Bulut'um. Ama gitmezsem hayatımız daha kötü hâle gelecekti. 5 parasız nereye kadar gidecektik ki?"
"Söyleyeyim. 5 parasız sonuna kadar gidebilirdik , bak şimdi ikimizin de milyonları var ama hiçbir yere gidemiyoruz.
Sen kafanı parayla bozmuştun zaten. İstediğine de kavuştun ama arkanda 2 tane de ceset bıraktın. Tebrik ederim."
"Yeniden denesek. Oldursak? Ben hâlâ sana aşığım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parçalı Bulut'um •GRİ SERİSİ 4•
AçãoHayatında yalnız kalmayı seçmekten çok buna zorlanmış bir kadındı Bulut. Ayağa kalkmak için kimin elinden tutsa bir şekilde çekilmişti o el ondan. O ise silkelenmiş ve güçlü bir el aramaktansa kendi güçlü elini kendi var etmiş , tutmuş kaldırmıştı k...