BAŞLANGIÇ

21 2 0
                                    

Kulaklarıma gelen ses beni mahvediyordu geçen son 1 haftadır ne gece ne gündüz düzgün uyuya bilmiştim alarmım ise yeni işim için beni uyandırıyordu.
İlk günden geç kalacağım çok belliydi elim telefonumu ararken bir şeyleri yere düşürüyordu.
Kırılma sesini duyunca mecburen kalkmak zorunda kaldım bardağın kırıklarıyla dolmuştu yerler
Telefonumun karşı koltukda olduğunu görünce ayağıma batan camları umursamadan göz devirerek kalktım
saat 06.03 dü alrmı 6 ya kurmuştum 3 dakikadır beynimi sikiyordu..
Hazırlanıp mutfağa geçtim.

🖤

Saat 7 ye geliyordu ama emir
Hâlâ aramamıştı "uyuya kalmış olabilir"
Diyerek kapının yanındaki boydan kırık aynamdan kendimi inceledim
Kısa saçlarıma baktıkça gözümün önüne uzun saçlarım geliyor ve gidiyordu özlemiştim onları..
Siyah topuklularla şık bir siyah tulum giyinmiştim saçlarımın önlerini ise ufak örükler ile süslenmiştim. Tam çıkıyordum ki
Kapı açmam ile kapının çalması bir olmuştu.
Emir "Oo kızım kapıdamı bekliyorsun artık beni" diyip sırıtmıştı.
"Alakası yok çıkıyordum bende hem gelmeden arayacağını söylemiştin neden aramadın"
"Arayacaktım dimi" gine göz devirerek dışarı çıktım arkamdan kapıyı kapattı. Arabaya binip gelmesini bekledim tam 1 dakika boyunca gelmedi kapıyı açıp baktığım da telefon ile konuştuğunu gördüm.
Beni görüp parmağı ile 1 dk der gibi bir sey yaptı kafa sallayıp içeri girdim gerçekten 1 dakika sonra arabaya binmişti. Hadi gidelim dediğimde "merak etmiyormusun?" Diye sordu hayır diyince anlatmaya başladı hayır demiştim..

🖤

"Alen patron gece seni istiyor geçen hafta ile ilgili herhalde Alen öğrenmiş olabilir" "öğrenmiş olabilirmi kesinlikle hayır emin ol bambaşka birşey var bu işin altında"
"Gelmemi istermisin?" Gözlerinde acıma duygusunu seze biliyordum bana acıyordu
"Gerek yok kendim Hallede bilirim" dediğimde zoraki bir gülümseme ile bana baktı ve önüne döndü "Sana ayarladığım işe değilmi? " başımı salladığımda "Oradan da kovulmazsın inşlh be gülüm"dedi ve arabayı çalıştırıp iş yerime ilerlemeye başladık..

🖤

İlk günüm getir götür ile geçmişti köle gibiydim resmen "Alen kahvem nerede"
"Alen cenk bey den dosyayı getirirmisin"
"Alen "Alen"Alenn!!"

Yorulmuştum..

Eve gidip üzerimi değiştirdikden sonra beni alacakları yere gidecektim.

🖤

Siyah eteğimin altına kalın uzun çizmelerim koyu makyajim ile sabah işe giden kız arasında bir benzerlik yoktu yolda yürüyordum bahsedilen alınma yerine az kalmıştı.
İlerledikçe insan sayısı azalıyordu azaldıkça şehrin seside kesiliyordu son 1 sokak kalmıştı ve hiç insan hiç ses yoktu.
Sarı sokak lambaları yanıp sönüyordu çıkmaz sokağa vardığımda aniden
Işıklar söndü başıma aldığım darbe ile yere devrildim.


VeroNica AlenNaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin