Už tu bylo úterý a moje narozeniny. „Luci, vstávej. Mám pro tebe snídani." Budil mě táta místo budíku. Táta mi na snídani udělal míchané vajíčka se zeleninou, moje oblíbené. „Děkuji tati." Usmála jsem se na něj. Po snídani jsem se připravovala do školy, když ke mně do pokoje přišel táta. „Něco pro tebe mám. Zavři oči." Udělala jsem jak chtěl. Dal mi do dlaní něco malého. Otevřela jsem krabičku a v ní byly náušnice, prstýnek a náhrdelník. „Moc děkuji tati." Silně jsem ho objala. „To není vše. Ale až později." Pohladil mě po vlasech.
„Kate! Kateřino! Neser mě!" Hulákala jsem jí pod oknem. Za deset minut mělo zvonit a ona pořád nikde. „Lucie!" Slyšela jsem Jakuba. „Praskne mi z tebe jednoho dne hlava. Chvíli počkej, už jde." Slyšela jsem. „Jo, a všechno nejlepší ty alkoholiku!" Vykoukl z okna a usmál se. „Díky." Konečně sem přišla Kate a my mohly jít. „Mám pak pro tebe doma dárek. Nechtělo se mi to tahat do školy." Usmála se. „Neměla sis dělat starosti."
„Všchno nejlepší!" Vykřikli kluci. „Všechno nejkrásnější Luci." Objal mě Maty. Předal mi malou růžičku. „Děkuji." Objala jsem ho. Maty mi vlepil malou pusu na tvář a já zrudla studem.
„Luci, něco pro tebe mám. Nechtěl jsem ti to dávat před ostatními." Příběhl za mnou Maty. Z batohu vytáhl menší krabičku a předal mi ji. Byl v ní náhrdelník s anglickým nápisem mého znamení zvěrokruhu. „Děkuji." Skočila jsem mu kolem krku a dala mu malou pusu.
Nadzvedla jsem si vlasy, aby mi ho mohl připnout. Když se jeho prsty dotkly mé kůže, projela mnou elektřina. I Maty to musel cítit, jak hezké, i trochu vzrušující, to bylo. „Moc ti sluší." Lehce mi dal pusu na tvář, když jsem se k němu otočila.
„Lucko, pojď sem!" Křičela na mě Kate, když jsem byla pár kroků za ní a ona už otevírala dveře od jejich domu. „Už jdu!" Křikla jsem. Ona stejně zapadla do domu a nechala mě venku. Najednou vypochodovala z domu a já dostala rozkaz, abych zavřela oči. „Můžeš!!" Křikla. „Bože! Kate!" Skočila jsem jí kolem krku. Mačkala jsem ji v objetí jak nejvíc to jen šlo. V očích jsem měla slzy. Na obřím kartonu byly naše společné fotky, já na koncertě, s cigaretou v ruce, spící ve škole, dokonce i v okně na školním záchodě, náš společný výlet, s kluky, rozpláclá na zemi, v matice u tabule... „Kate, já tě miluju." Dala jsem jí pusu na tvář. „Zas to nepřeháněj, jo?" Smála se.
„Co to neseš?" Divil se táta, když jsem se konečně dostala do bytu s tím obřím kartonem. „Dárek od Kate. Tomu se nic nevyrovná." Smála jsem se. Táta se taky smál.
„Taky pro tebe něco mám. Chceš prva dárky nebo něco dobrého?" Zeptal se po chvíli táta. „Jako dort?" Nechápala jsem. „Dortem bych to nenazval, ale je to na tobě." Vedl mě do kuchyně. Na stole byly muffiny a v jednom z nich byla velká svíčka s číslem 17. „Kdyby ti nechutnaly, vyhodíme je. Dělal jsem je sám, ale snaha byla." Zasmál se. „Byly skvělé." Zazubila jsem se na tátu, když jsme je dojedli.
Táta mě tu nechal a šel do ložnice pro dárky. „Ještě zůstaň." Řekl, když vytáhl horské kolo černé barvy s růžovým nápisem. Už nad tím jsem se rozplývala. Táta donesl ještě dvě krabičky, jednu větší a druhou menší. „Luci, všechno nejlepší, hodně zdraví a síly, ať to tu spolu ještě zvládneme. Jsi moc šikovná a nadaná. To na tobě obdivuju. Kdyby něco, jsem tu pro tebe, princezno." Držel mě za ruku a díval se mi do očí. V těch mých byly slzy. Dlouze jsem tátu stáhla do objetí a radostí ho mačkala.
„Cigarety?!" Podivila jsem se, když jsem otevřela menší krabičku. Byly tu tři balení zlatých máček. „Aby Cittová kouřila jen kvalitní. Ale aby vám nebylo blbě." Zasmál se. V druhé krabičce byla vonná svíčka a nějaká ta kosmetika. S tím tátovi určitě poradila Kate. Pomyslela jsem si. „Děkuji." Silně jsem ho objala.
„Vím, že je zítra škola a není ti osmnáct, ale kluci pro tebe udělali oslavu. Bude tam alkohol, o tom nepochybuji. Opakuju, že máš zítra školu, tak se tam moc neožer." Promlouval mi do duše. Jen jsem kývla na souhlas. „Neboj. Jdu se oblíct?" Táta přikývl a asi se šel chystat. Zalezla jsem do pokoje a vytáhla bílou mini sukni a růžovou bralettku. „Nejdeme točit porno. Obleč se normálně prosím." Nakoukl táta do pokoje. Nakonec jsem zvolila červený top a šla.
„Všechno nejlepší!" Vykřikli kluci, když bouchli šáňo. Všichni jsme si nalili a přiťukli si. „Něco pro tebe máme. Dávám ti to za celý label." Přišel za mnou velký Jakub. V ruce držel taštičku. „Všechno nejlepší, zvládni to s Dominikem a nepřežeň to. Zítra jdeš do školy! Miluju tě prcku." Zasmál se a vlepil mi pusu na tvář. Jeho vousy mě poškrabaly a v rukou jsem držela taštičku. Taštička obsahovala sadu tužek na kreslení, bechera, žvýkačky a tři balíčky zlatých máček. „Chcete aby mi odešly játra a měla rakovinu?" Smála jsem se.
Měla jsem v sobě asi pátý kelímek Becherovky, aspoň čtyři panáky vodky, fernet a už se mi motal jazyk. „My už jdem. Ještě z ní bude alkoholička." Smál se táta a vedl mě ke dveřím. „Ahoj!" Křikla jsem na ostatní. To stejné se mi ozvalo nazpět. Po deseti minutách jsem se dostali domů a já zalezla do sprchy. „Dobrou noc." Loučila jsem se s tátou.
Zdraví vás s novou kapitolou! Dneska dřív než normálně, protože je ve škole nuda😄
ČTEŠ
Restart [DOKONČENO]
FanfictionNetušil jsem, jak můj život změní. Začal jsem se chovat líp a snažil se pro ni být ten nejlepší. Ten nejlepší táta. Moc si vážím mé dokonalé dcery, která se nikdy nevzdá, i když její život není lehký. Prošla si těžkými věcmi a ještě projde. Ale já j...