Gülserenbudayıcıoglu adlı kişinin engelini kaldırdınız.
|01.30|Siz: Sana yazmamamı söyledin ama benim içimi dökebileceğim kimse yok. Beni dinleyen kimse yok. Beni anlayan kimse yok. Arkadaşlarım ya bana acıyor ya da dalga geçiyor. Ailem benimle küs. Onları en başından dinlemediğim için bana kırgınlar. Onları da anlıyorum ama biraz beni de düşünmeleri lazım. Psikolojim mahvoldu. Her gün rüyamda onu görüyorum. Uyumak istemiyorum artık.
Siz: Bugün o instagrama fotoğraf attı. Sahte hesaptan gördüm. Fotoğrafta kendisi ve o kız vardı. Bir kafedeydiler, burası bizim gitmeyi çok sevdiğimiz bir yerdi. Sıkıca birbirlerine sarılmışlardı. Kız onun sırtına koymuş olduğu eline mutlulukla bakıyordu. Elinde yüzük vardı. Fotoğrafı görünce bir kez daha tiksindim ama en çok kendimden. Evleneceğimiz günün akşamı başka birine evlenme teklifi etmişti. Nasıl anlayamadım, diye sordum kendime.
Siz: O kıza baktığı gibi bakmamıştı hiç bana, hiç benimle fotoğraf atmamıştı. Sorduğumda seni kimselere göstermek istemiyorum derdi, bende inanırdım. Fotoğrafın altına ne yazmış biliyor musun? 'Papatyam iyiki hayatımdasın. Üç yıl önce bir anda çıktın karşıma, iyiki çıktın. Seninle sadece üç yıl değil ömrümün sonuna kadar yaşamak istiyorum. İyiki doğdun sevgilim.'
Siz: İşin garibi ne biliyor musun? Ben anladım ki o beni severken bile, aslında onu seviyormuş. Sadece bana papatyam derdi. Sadece benimle o kafeye giderdi ama hepsi yalanmış. Belki de bana bakarken bile onu görüyordu, seni seviyorum derken bile o kıza dediğini düşünüyordu.
Siz: Off.. Her neyse. Bak seninle anlaşma yapmaya geldim buraya. Gerçekten haklısın, senin yerinde kim olsa aynı tepkiyi verir ama gerçekten o kadar yanlızım ki sanki birileri beni dinlemezse boğulacakmış gibi hissediyorum.
Siz: Senden cevap yazmanı beklemiyorum, yazmak zorunda değilsin ama benim için sadece bu yazdıklarımı oku yeter. En azından psikolojim düzelininceye , ben toparlanıncaya kadar. Kabul eder misin?
Gülserenbudayıcıoglu: Tamam kabul.
Siz: Yaa seni şu anda yemek istiyorum, gülserenciğimmm!😊 Çok iyi birisin, kabul ettiğin için teşekkür ederim 😘♥️🤗😊 Sen dünyadaki en iyi gülserenciksin, eşin benzerin yok😑
Gülserenbudayıcıoglu: Ha yanlız, bana böyle demeye devam edersen engellerim seni, sonra da kalırsın öyle. Gülseren, Gülseren, Gülseren... Senin yüzünden bugün arkadaşım kardeşine 'Gülseren' diye seslendiğin de efendim dedim.
Gülserenbudayıcıoglu: Bunu niye ben sana anlattım ya, iyice saçmaladım. Zaten bana yazdığın günden beri herşey saçma. Neyse, sen deme bana öyle.
Siz: Hahahajjskasjjsxnisxjisnisxjjdjdsjajahahhaha
Siz: Tamam tamam demiyorum bir daha gülserenciğim.
Siz: Ay çok pardon unuttum jsjsjdjsjdidiejdidm
Siz: Ee o zaman adını söyle bende öyle hitap edeyim. Yoksa başka takma isim bulurum.
Siz: Adınızı bana bahşeder misiniz beyefendi?
Gülserenbudayıcıoglu: Ufuk.
Siz: Tanıştığımıza memnun oldum Ufuk. Bende Nehir. Gerçi sen zaten biliyordun adımı. Ben heyecandan şey yaptım.
Siz: Neyse 😊
Siz: Peki ya sen?
Gülserenbudayıcıoglu: Ne sen?
Siz: Sen benimle tanıştığına memnun oldun mu?
Gülserenbudayıcıoglu: İyi geceler Nehir, hadi yat uyu.
Siz: Tamam yarın yazarım, görüşürüz ve iyi geceler 😘😊
Gülserenbudayıcıoglu: İyi uykular.
Gülserenbudayıcıoglu adlı kişi ufukbudayıcıoğlu olarak değiştirildi.
Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen diğer kurgum olan "Gözlerde Yalan Söyler"e bakmayı unutmayın. Eminim ki beğeneceksiniz. Teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Online ~Texting~
RomanceSiz: Bu numaranın sahibinin kim olduğunu bilmiyorum, bilmekte istemiyorum. Sadece tanımadığım birine hislerimi anlatmak istedim ve rastgele bir numara yazdım. Umarım pişman olmam. ~~~~~~~~~ Texting Beğenmeniz dileğiyle. Keyifli okumalar...♥️