Beğenmeniz dileğiyle, diğer bölümde görüşmek üzere...♥️
Siz: Bu numaranın sahibinin kim olduğunu bilmiyorum, bilmekte istemiyorum. Sadece tanımadığım birine hislerimi anlatmak istedim ve rastgele bir numara yazdım. Umarım pişman olmam.
Siz: Umarım bir kadınsındır çünkü birazdan anlatacaklarımı bir erkeğin anlayabileceğini sanmıyorum. Ya da tüm erkekleri onun gibi sanıyorum.
Siz: O dediğim kişi nişanlım. Yani eski nişanlım. Hala eski demeye alışamadım. Ah ne güzel bakardı bana! Hatırladıkça kahroluyorum. Ne güzel gülerdi. Düşündükçe deliriyorum. Unutamıyorum... Ama onu değil, ihanetini..
Siz: Sadece bir hafta...sadece bir hafta kalmıştı düğünümüze. Evlenecektik. 3 tane çocuğumuz olacaktı. İkisi erkek biri kız. İki tane prensimiz bir tane de prensesimiz olacaktı. Buğra, Kayra ve Afra. İsimlerini bile bulmuştuk. Daha doğrusu ben bulmuştum. Hatta onlara kıyafet bile almıştım. Herşey çok güzel gidiyordu. Hem de herşey.
Siz: Ama...ama o gece. O gece herşey değişti. Düğünden bir hafta önce, evine gittim. Ailemle kavga etmiştim. Yine ondan ayrılmamı, asla mutlu olamayacağımı söyleyip durmuşlardı. Kız kardeşim onu başka bir kadınla sarılırken gördüğünü söyledi. Kardeşime inanmadım çünkü o böyle bir şey yapmazdı. Biz birbirimize aşıktık ve haftaya evlenecektik. Kendisine inanmadığımı, evleniyorum diye beni kıskandığını söyleyip evden çıktım. Daha bu eve gelmek istemiyordum. Doğruca onun evine gittim. Zili çaldım. Kapıyı hemen açmasını istiyordum çünkü onun kokusuna ihtiyacım vardı.
Siz: Açtı...ama o değil. Bir tane kadın. Üstünde bornoz vardı ve saçları ıslaktı. Aklıma gelen düşüncelerle gözlerimi kıstım. Kim olduğunu sorduğumda cevap vermedi. Oda benim gibi şaşırmıştı. Bir daha sorduğumda cevap vermesini beklemeden içeri girdim. Belki de bir hırsızdı?
Siz: Yatak odasının aralık olan kapısından gördüm onu. Birlikte uyuduğumuz yatakta yatıyordu. Gözüm vücuduna kaydığında arkamı döndüm. Elim ağzıma gitmişti. Ağlayamıyordum bile...
Siz: Koşarak çıktım o evden, ve o günden sonra her şey değişti. Düğünü iptal ettim, yüzüğü attım. Onu o halde görünce ona olan aşkım kül oldu. Ondan nefret bile edemiyorum çünkü nefret de bir duygu ve ben ona herhangi bir duygu beslemek istemiyorum.
Siz: Ve bugün de evleneceğimiz gün... Umarım geberirsin Selçuk.
05** *** ****: Deli misin kızım sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Online ~Texting~
RomanceSiz: Bu numaranın sahibinin kim olduğunu bilmiyorum, bilmekte istemiyorum. Sadece tanımadığım birine hislerimi anlatmak istedim ve rastgele bir numara yazdım. Umarım pişman olmam. ~~~~~~~~~ Texting Beğenmeniz dileğiyle. Keyifli okumalar...♥️