İyi okumalar:)
Eslem'in anlatımı
Sonun da yeni evimize yerleşmiştik. Odamdan çıkarak aşağıya indim Beste üçlü koltuğa yatmış uzanıyordu bende karşısındaki koltuğa oturdum.
"Beste ben acıktım kalk yemek yap." Dedim Beste hızla doğruldu. " niye ben yapıyorum ben çok yorgunum sen yap." Dedi. Bu dediğine kahkaha attım. " lan salak ben en son yemek yaptığım da yangın alarmı çalıştı eve itfaiye geldi." Dedim. Beste söylenmeye başladı. " ya yemin ederim evde kalıcaksın." Dedi bu dediğine daha çok güldüm.
" neyse tamam kalk sipariş verelim bari." Dedim. Kafasını salladı ve 10 lahmacun 2 et dürüm 4 tane de browni söyledik.
Aradan baya bir zaman geçtikten sonra kapı çaldı. Kapıyı açtım da karşım da sabahki çocuğun durduğunu gördüm. " yemek siparişi vermişsiniz de onu getirdim eslem bacım." Dedi.
Sinirlenmiştim. "1 bu siparişin sende ne işi var? 2 bana bacım diyip durma biz aynı yaştayız 3 senin ismin ne?"dedim. Çocuk çok geçmeden beni yanıtladı. "1 bu mahalleye yabancı girmez o yüzden ben getirdim siparişi 2 sen benim bacımsın o yüzden sana bacım demekten vazgeçmem Eslem BACIM 3 ismim Alaz."
" tamam bak alaz kardeşim her şeyi anladım. Da bu mahalleye neden yabancı giremiyor onu anlamadım." Dedim. Alaz " bu mahallenin kuraları var size öğretir buradaki insanlar merak etme bacım." Dedi.
Gerçekten çok sinirlenmiştim. sinirle kafamı sallayıp parayı alaza uzatım ama kabul etmedi. "bacım biz hallettik size iyi akşamlar." Diyip gitti.
İçeri girip olanları besteye anlatım. Beste kahkaha atıp yemeğini yemeye başladı. Bende yemeğimi yiyip odama çıktım yarın işe gidecektik ve çok yorulmuştum. Üzerimi değiştirip uydum.
Emre'nin anlatımı
Eve geldim üzerimi değiştirip annemin yanına gittim. " bugün mahalleye iki tane ikisi de birbirinden güzel kızlar taşındı." Dedi annem. "biliyorum anne." Dedim.
" yarın onlara tanışmaya gidicez haberin olsun oğlum." Dedi annem. " yarın saat 07. 30 da işe gidecekler. saat 17.40 da evde olurlar ona göre gidin." Dedim.
Elbette mahalleme taşınan insanları araştıracaktım. Ne olduğu belirsiz insanları mahalleme alamamam. Burada bir düzenimiz var. Ben bu mahallenin lideriyim burada emirleri benden alırlar.
Yazım yanlışlarım için özür dilerim.
Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen destek olmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis / mahalle serisi
Teen FictionMahalle serileri 11 Haziran = yeni ev #1 26 Haziran = reis #1 7 Temmuz = mahalle #3 1 nisan = dost #1