Uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba arkadaşlar:)
Yeni ev #1. Olmuşuz çok teşekkür ederim:)
İyi okumalar:)Eslem'in anlatımı
Duyduğum cümle ile donakalmıştım. Beni şu an resmen mahalleden kovuyordu. Bu cümlesinin altında kesinlikle kalamazdım.
"Ben bu mahalleden gitmiyorum. Ve senin kurallarına da uymuyorum. Peki şimdi ne yapacaksın." Karşım daki adamı sanki mümkünmüş gibi daha da çok sinirlendirdim.
" o zaman sonuçlarına katlanırsın!" Dedi dişlerinin arasından tıslayarak. Az önce beni açık açık tehdit etmişti.
"Katlanalım bakalım sonuçlarına. Ama benden söylemesi beni yıldıramıcaksın. Beni yıldırmak isterken kendin yılıcaksın." Dedim. Ona son bir bakış atıp arabama bindim.
Kısa bir süre sinirle arabama bakıp gitti. Onun gitmesi ile mahalledekiler de içeri geri girdi.
Görünüşe göre bugün arabamda uyuyucam.Bi kaç dakika rahat edebileceğim bir pozisyon aradım. Rahat pozisyonu bulunca kendimi uykunun kollarına bıraktım
Emre'nin anlatımı
Bana o cümleleri kurup arabasına binince arkasından baka kalmıştım. Sonra ne yaptığını idrak edince sinirle oradan ayrıldım. Aşağıya inip arabama bindim.
Benim sinirimi bir şekilde atmam gerekiyordu o yüzden ne zaman sinirlensem gittiğim yere kick boks salonuna sürdüm arabayı.
Salona geldiğim de kapıyı açıp içeri girdim. Buraya sık sık geldiğim için kıyafetlerim burada duruyordu. Hızla giyinme odasına gidip üzerimi değiştirdim.
Boks eldivenlerimi takıp kum torbasının önüne geçtim. Hırsla vurmaya başladım. Eslem'in söylediği sözler aklıma geldikçe daha hırslı vuruyordum.
Daha önce böyle bir şey hiç başıma gelmemişti. Bana karşı çıkanla ilk defa karşılaşıyordum. İlk defa biri bana böyle kelimeler sarf ediyordu.
Hemen hemen 1.5 saat kick boks salonunda kaldıktan sonra çıkıp eve geldim. Çok terlediğimi için hemen bir duş aldım. Ardından da kendimi yatağa attım.
Siz göreceksiniz Eslem hanım. Sizi bu mahalleden nasıl yoluyorum göreceksiniz.
Düşüncelerimi bi kenara bırakıp kendimi uykuya bıraktım.Eslem'in anlatımı
Sabah zır zır çalan telefonum ile gözlerimi araladım. Yattığım yerden kalkıp çantamdan çalan telefonumu çıkardım.
Elbetteki dün beni kapı da bırakıp,o kendini yamaç koçovalı zanneden adam ile kavga etmeme ve arabam da yatmama sebep olan Beste arıyordu.
Telefonu açtım. " Eslem kanka nerdesin? Neden eve gelmedin? Yatağına baktım hiç bozulmamış." Onu gıcık etmek için susmayı tercih ettim.
" ESLEMM! CEVAP VERSENE." diye bağrınca yüzümü buruşturup telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. " ne var Beste." Diyebildim sadece.
" ya kızım nerdesin diyorum sen beni gö*** ile mi dinliyorsun." Dedi. " bekle geliyorum şimdi." Diyip telefonu yüzüne kapatım.
Arabanın kilidini açıp arabadan indim. Arabada yattığım için her yerim tutulmuştu. Parmak uçlarıma kalkıp esnedim. Etrafıma baktığım da alazı bana bakarken gördüm.
O bakışlarını çekmeyince ona "ne var" derecesin de kafamı salladım. Bu hareketime gülüp yanıma yürümeye başladı.
" günaydın. Atarı güzel." Dedi.
O az önce bana bacım demeden mi konuştu? *kesinlikle bacım demeden konuştu Eslem. Bi dk o yanından ayrılmadığı kendini yamaç koçovalı sanan adamın dün tartıştığı kıza ATARI GÜZEL mi dedi!*
İç sesime hak verdim daha dün patronu ile tartıştım. Ve o bana atarı güzel dedi. Bu çocuk ne yaşıyor gerçekten. Düşüncelerimi dile getirmek adına konuştum.
" bi dk ya biz daha dün akşam senin o yanından ayrılmadığın adam ile tartıştık. Sen onun adamı olduğun için bana kaba davranman gerekmiyor mu? Ha dur bide unutmadan sen ilk defa bana bacım demedin." Dedim.
Bu söylediklerime gülüp " artık bacım demicem sana. Ve Emre abi ile tartışman beni ilgilendirmez. Lisedemiyiz niye sana kaba davranayım Eslem." Dedi.
Çok haklıydı bu sözleri ile bana resmen 21 yaşında olduğumuzu hatırlatı. Kafamı sallayıp başımı eğdim. Sonra da kendimi tutamayıp güldüm. Benim bu hareketlerim ile yüzündeki gülümseme daha çok arttı.
Yanağımdan makas alıp hızla yanımdan ayrıldı. Bu hareketi ile arkasından baka kaldım. Niye böyle bir şey yaptıki diye düşünürken yanımdan hızla geçen adım sesleri duydum.
Kafamı çevirip baktığım da. Bugün ismini alaz'dan öğrendiğim yamaç koçovalı kılıklı Emre yanımdan geçiyordu.
Onu takmayıp eve doğru ilerledim. Kapıya vardığım da kapıyı çaldım. Bi süre sonra kapı hızla açıldı. Ve taramalı tüfek gibi olan arkadaşım hemen sorular sormaya başladı.
Bestenin sorularını es geçip oturma odasındaki yumuşacık olan üçlü koltuğa attım kendimi. Daha fazla besteyi bekletmemek için dün olan olayların hepsini baştan sona anlatım.
" ne diyorsun kızım sen? ne demek burdan tıpış tıpış gidersin?" Dedi. " öyle işte Beste. Sen anlatımlarım arasından bir tek buna mı takıldın cidden?" Diye sordum.
" ay valla hangisine takılacağımı bilemedim." Dedi. Onun bu söylediğine gülüp koltuktan kalktım. Yukarı çıkıp direk odamdaki banyoya girdim. Kısa bir banyonun ardından çıktım.
Dolabın karşısına geçip şort takımımı giyip saçlarımı taradım.
Eslem'in kıyafeti
En sonun da saçımı toplayıp kendimi yatağıma atmıştım ki camım da bir çıt sesi duydum. Önce üstelemedim. Daha sonra yine aynı sesi duyunca yataktan kalkıp cama ilerledim.Kafamı camdan uzatıp baktığım da biraz da olsun şaşırmıştım. Bunun burada ne işi vardı?
Ve en önemlisi neden benim camıma taş atıyordu?Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Satır arasına yorum yapmayı unutmayın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis / mahalle serisi
Teen FictionMahalle serileri 11 Haziran = yeni ev #1 26 Haziran = reis #1 7 Temmuz = mahalle #3 1 nisan = dost #1