Date With My Love - Yizhan Version.
.
" අපි මේ කොහෙද යන්නෙ බෝබෝ..... ? "
" හහ්... ඇත්තටම ඔයා මේ පාර දන්නේ නැද්ද බනී පුතේ ... ?? "
" තවුසේ හිතුවද මෝඩයෝ මන් මහ පාරේ ඉන්නේ කියලා..එක පාරක් ඇහුවම කොහෙද යන්නේ කියනවකෝ අප්පාවේ.. !! "
" මල් වත්තට යකූ යන්නේ ..you know බොටනිකල් ගාඩ්න්ස්..... ? "
" ආහ්.. හම්මු මෙයාගේ ගනන් හුම්... කලින් කියන්න එපැයි වදේ.. මොකෑ ඉතින් එකපාරක් කිව්වම කට ගෙවෙනවැයි මේ මනුස්සයගේ...!! "
කොහෙද යන්නේ කියලා කලින් කිව්වත් එකයි ගිහින් කිව්වත් එකයි.. ඇයි මගුල යන මගුලක බයික් එකේ වාඩි වෙලා එන්නැතුව පැහෙනවානේ මේ රට හාවා.. අනික යන තැන කිව්වා කියලා එයා ඈ බයික් එක එලවන්න්නේ.. මමනේ මමනේ... ඇයි සෙද්ද.. !!
" බෝ හිතින් බැනලා ඉවරද ඒයී... ? "
" ඕ... හෑ..මොක්ක්.. !! "
" මන් දන්නවා තවුසේ ඔයා පිච්චි පිච්චි රේස් කරලා යන වේගෙන්ම මොකෙක්ට හරි බයිනවා කියලා.. අම්මේ ඉතින් කේන්තිය.. වයසය යයි මිනිහෝ ඔහොම කේන්ති ගියොත්.. !! "
" කමක් නැ වයසත් යන්න එපැයි.. මේ ඒක නෙමෙයි එතනට යනකන් කටවහන් ඉන්න බබා... නැත්නම් නිදිමතයි නම් පිටට හේත්තු වෙලා මාව හයියෙන් බදාගෙන ඔලුව තියාගෙන නිදා ගන්න... !! "
" අපෝ හා අනේව්.. අනේ ඉතින්..නඩුත් හාමුදුරුවන්ගේ බඩුත් හාමුදුරුවන්ගේලු නේ... බැදගත්තා නම් බේරේ ගහන්න කියලා අපේ මමා හැමතිස්සෙම අපේ පාපාට කියන් එක දැන් බැලුවම ඇත්තද කොහෙදෝ... "
ඔය හාවාගේ කන් කරච්චලේ අහන්න ගියොත් කන් දෙක බීරී වෙන නිසා කටවහගෙන හිටු කිව්වත් මේකා වෝලියුම් අඩු කරලා කුටු කුටු ගානවා නේද ? .. ඔහේ ගාපුදෙන්.. තව ටිකක් දුරක් යන්න එපැයි ඉතින්.. ඒ නිසා පොඩ්ඩක් වේගෙන් යනවා .. ගියත් අවුලක් නෑ ඉතින් අතුරු පාරක් නිසා සෙනග නෑනේ.. එතකොට අර කුටු කුටු ගාන කටත් ඉබේටම යන වේගේට වැහෙන්නැතෑ ....
" තව දුරයිද බෝ... ? "
" නෑ... !! "
" තව දුරද.. ? "
" නෑ... !! "
" තව දුරයිදෝඕඕඕ.... ? "
" නෑ... !! "
" ත්ව්.... "
" ලගයි ලගයි අර ඇස් දෙක ඇරලා ඉස්සරහ බලන්න බෝඩ් එක පේනවා ..! "
" ආහ්.. පේනවා නේද ? "
ඔන්න ඔන්න මොංගල් බූරූ හිනාව දැම්මා.. ඇයි දෙයියනේ මට මේකගේ බූරූ වැඩ වලට බනින්න හිතෙන් නැත්තේ... කොහොම බනින්නද අප්පා ඒ අහිංසක සුදු මූණ දිහා බලාගෙන..
උපුල් නුවන් විදහා නුඹ සිනා සුනා ...
මන් ගොනා වුනා....
To be continued_____________________________ ~~
.
දිගටම ඕනේද ? 👉👈
𝒎𝒂𝒅𝒖𝒔𝒉𝒊 ☃︎ꕥ
YOU ARE READING
𝐃𝐚𝐭𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐘 𝐋𝐎𝐕𝐄 ♡︎ ✔︎( ʸⁱᶻʰᵃⁿ ᵛᵉʳˢⁱᵒⁿ ' ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ ' ) ☺︎︎
Hayran Kurgu𝑫𝒂𝒕𝒆 𝑾𝒊𝑻𝒉 𝑴𝒀 𝑳𝑶𝑽𝑬 ♡︎ 𝑌𝑖𝑍ℎ𝑎𝑛 𝑆ℎ𝑜𝑟𝑡 𝑆𝑡𝑜𝑟𝑦 - 𝑆𝑖𝑛ℎ𝑎𝑙𝑎 - COMPLETED -