Short Chapter - 08 ( last )

254 42 10
                                    

Date with my love

.

.

.

ඉතින් ආදරේ කියන දේ හැමෝටම වැදගත්..

ජීවීතේට ආදරේ කියන දේ දැනෙන්න දෙන්න.. ආදරේ උගන්වන්න ඒවගේම ආදරෙන් ජීවත් වෙන්න කියලා දෙන්න එක්කෙනෙක් අපේ ජීවීතේට දවසක එනවා... අනිවාරෙන් එනවා

හරියටම මගේ ජීවීතේට මගේ ජාන් ආවා වගේ... එයා මට ජීවීතේ කියලා දුන්නා... ආදරේ දැනෙන්න කියලා දුන්නා... ආදරේ ඉගැනුන්නුවා වගේම ආදරෙන් ජීවත් වෙන්නත් කියලා දුන්නා...

මගේ ජීවීතේ කවදාහරී මට දාලා යන්න ලොභ හිතෙන දෙයක් තියෙනවනම් ඒ මගේ ජාන්ගේ ආදරේ විතරමයී......


ඒ වගේම අපි හැමෝටම දවසක ආදරේ දැනෙන්න පටන් ගනී හරියටම මට දැනුනා වගේ...

" ඉතින් යීබෝගේ ආදරණීය හස්බන් ජාන් බබී ඔයා කැමතිද හැමදාමත් මාත් එක්ක මේ වගේ ම ඉන්න.. " 

" එදා දීපු පොරොන්දුව තව කොච්චර කාලයක් ගියත් ඔයා වෙනුවෙන් ඔය අල්ලගත්ත අත අතාරින්නෑ කියන්න මේ හිත ඔයාට සදහටම ලියලා දෙනවා

......... වන්ග් ජාන්ගේ ආදරණීයම හස්බන් වන්ග් යීබෝ... "




අපි දෙන්නගේ ජීවීතේ ගෙවුනු තවත් ආදරණීයම දවසක් ඔන්න ඔහොම තමයි ඉවර වුනේ... ඒත් හැම අවසානයක් ම නැවුම් ආරම්භයක් කියනවා වගේ.. එයාගෙයි මගෙයි ගමන් බිමන් ඔතනින් නිමයි කියලා ඔයාලා සතපහකටවත් හිතනවද... අපෝ නෑ...

ඉතින් ඔයාලට කියන්න පුලුවන්ද ඊලග අපේ ඩේට් එකට කොහෙද යන්න හොද කියලා..... 😄





 😄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





________________ completed ~~~



ක්හ්ම්... ක්හ්ම්... ඉතින් ලමයි.. මතකද මාව.. අමතක උනත් කොරන්න දෙයක් ඥෑ මතක් කරගන්න හුම්.... මේ ලමයට හුගාරියක් පස්න වගයක් උනා ඉතින් මට කතාවක් ලියාගන්න තරම් හොද මානසිකත්වක් තිබුන්නෑ...ඔව්..ඔව් මන් දන්නවා මන් මගේ වගකීම් පැහැර හැරියා කියලා ඒත් ඇත්තටම මට සමාවෙන්න....

මන් අද ඉදන් අප්ඩේට් දෙන්න උපරිම උත්සහ කරන්නම්..

ඉතින් කොටස් අටක් පුරාවටම රීඩර් කෙනෙක් වශයෙන් කතාවත් එක්ක එකතු වුනු හැමෝටම ගොඩක් ස්තූතියි....

ආය සෝට් එක සෑඩ් ද හැපිද

තෝරගැනීම ඔබ සතුයිලු..... 👉👈

බායී .බායී ලමයිනේඒඒඑ....

________________madushi

🎉 You've finished reading 𝐃𝐚𝐭𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐘 𝐋𝐎𝐕𝐄 ♡︎ ✔︎( ʸⁱᶻʰᵃⁿ ᵛᵉʳˢⁱᵒⁿ ' ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ ' ) ☺︎︎ 🎉
𝐃𝐚𝐭𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐘 𝐋𝐎𝐕𝐄 ♡︎ ✔︎( ʸⁱᶻʰᵃⁿ ᵛᵉʳˢⁱᵒⁿ ' ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈ ' ) ☺︎︎ Where stories live. Discover now