"hey!"
taehyung koridorun karşısından hızla gelip neredeyse jimin'in üzerine atladığında jimin sarılmasına gülerek karşılık verdi.
"jimin lütfen al bunu ya. başa çıkamıyoruz artık."
taehyung'un arkasından gelen jungkook sevgilisinin koluna girerken bir yandan da jimin'e seslendi. jimin taehyung'la sevgili olduktan sonra arkadaşlarıyla da yakınlaşmaya başlamıştı. yoongi'yle ilk yıl aynı kulübe gittiklerinden muhabbetleri vardı ancak jungkook'la yeni tanışıyor sayılırdı. sevecen bir çocuk olduğundan çabuk ısınmışlardı birbirlerine.
"tüm ders boyunca sevgilinden uzak kalan sen değilsin. yoongi'ye sırnaşıp dururken iyi ama."
taehyung mızmızlanarak konuştuğunda jimin gülerek saçlarını karıştırdı. ders aralarında on dakika görüşmek ikisine de yetmiyordu, ancak pazartesi günleri beden dersine iki sınıf birlikte indiğinden vakit geçirebiliyorlardı. bu beden dersleri eskiden jimin'in taehyung'u izleyebildiği harika zaman dilimleriydi, şimdi ise kolları arasında tutabildiği evreye geçmişlerdi. üstlerindeki eşofmanlarla bahçeye çıktıktan bir süre sonra jungkook sahaya geçip arkadaşlarıyla maç yapmaya karar verdi. yoongi sevgilisini izlemek için tribünlere geçtiğinde jimin ve taehyung da onu takip etti. ellerindeki vakti koşup terleyerek geçirmektense beraber oturarak harcamayı tercih ediyorlardı. oyun başladıktan bir süre sonra jimin yoongi'ye döndü.
"jungkook çok hırslı oynuyor."
yoongi yüzündeki sırıtışı gizlemeden ikiliye döndükten sonra konuştu.
"motivasyonu iyi de ondan. her gol attığında bir öpücük kazanıyor. üçe tamamlarsa da— neyse bu kadar detay vermeyeceğim gerisini sizin hayal gücünüze bırakıyorum."
jimin ellerinden birini taehyung'un bacağına koyduktan sonra hafifçe sıktı.
"fena fikir değilmiş aslında, ne dersin tae bir sonraki maçın için uygulayalım mı?"
"bana uyar."
taehyung ciddiyetle cevap verdiğinde jimin birkaç saniyeliğine dudaklarını gözlerine dikti. karşısındaki bedeni kendine çekmemek için büyük bir savaş veriyordu. durumu anlayan taehyung elini tutup doğrulduğunda onu takip etti.
"biz biraz dolaşacağız, sana iyi eğlenceler yoongi."
taehyung aceleyle konuştuğunda ve ilerlemeye başladığında yoongi yalnızca arkalarından gülmekle yetinmişti. tribünlerden inen ikili hızla okulun arka tarafına doğru ilerlediğinde oranın boş olduğunu biliyorlardı. okulun geniş duvarları yüzünden ön bahçe görünmez hale geldiğinde taehyung vakit kaybetmeden jimin'in beline sarıldı.
"seni özlüyorum jimin."
mırıltısı sevgilisinin boynunda dağıldığında dudaklarını beyaz tene bastırdı. jimin de kollarını taehyung'un omuzlarına sardığında sarmaş dolaş şekilde ayakta duruyorlardı.
"ben de seni özlüyorum."
bir süre öylece kaldıktan sonra jimin kenardaki banka giderken taehyung'u da beraberinde sürükledi. ikili oturduğunda jimin başını taehyung'un omzuna yaslamıştı.
"çıkışta hemen eve gitmeyelim, bir şeyler yapalım? ne dersin?"
"bana uyar. caddedeki burger'cıya gidebiliriz orası güzel gibi."
"olur canım gidelim."
bir süre sessizlik oldu, taehyung kendi parmaklarıyla bakıştıktan sonra bir eliyle jimin'in elini kavradı.
"jimin sana bir şey sormak istiyorum ama moralimizin bozulmasını istemiyorum."
"dinliyorum."
"bana güveniyor musun?"
jimin başını koyduğu yerden kaldırıp karşısındaki bedeni süzdü.
"o ne demek şimdi öyle?"
"işte güveniyor musun? sana karşı samimi olduğuma, bu ilişkiyi gerçekten istediğime, bana? güven verebiliyor muyum sana? biliyorum güven zor kazanılan ve zaman alan bir duygu ama en azından düşüncelerini bilmek istiyorum bu konuda."
jimin derin bir nefes aldıktan sonra dikkatle kendisini izleyen sevgilisini süzdü.
"güvenden kastın çok uzun süreli bir ilişki güvencesiyse bunu şu an ikimiz de veremeyiz birbirimize. beni yıllar sonraki hayatında canlandıramıyor olabilirsin bu çok normal. ama benden hoşlandığını söylerkenki samimiyetinden ve şu anki hareketlerinin gerçekçiliğinden bahsediyorsan evet güveniyorum. şu anki sana, hatta şu anki bize güveniyorum yani? ne oldu bitanem nereden geldi aklına birden bire?"
taehyung parmaklarıyla oynarken bir yandan da konuşmaya başladı.
"geçen gün sınıftan birkaç kişi geldi yanıma. bizi görmüşler, bir şeyler sordular. önce sana şaşırdıklarını, o tarz biri olmadığını düşündüklerini söylediler. ben de ne tarzı neymiş falan deyince öylesine takılmayı kabul edecek biri gibi durmuyordu dediler. ben de zaten öylesine takılmıyoruz birbirimizden hoşlanıyoruz gerçekten beraberiz dedim. baya şaşırdılar, sürekli sen nasıl ciddi ilişki yapabildin ya ne oldu falan dediler. bilmiyorum rahatsız oldum ya. ne yani benim birilerinden gerçekten hoşlanmaya hakkım yok mu? sonsuza kadar güven vermeyen biri olarak mı anılacağım? zaten bu yaşananlar yeni ve ben de çabalıyorum ama gelip böyle şeyler demeleri kafamı kurcaladı. ya sen de senden hoşlanmadığımı düşünüyorsan bana güvenmiyorsan diye panikledim."
jimin gülümseyerek taehyung'un yüzünü avuçladı.
"bebeğim benim, sen ne bakıyorsun onlara? eminim ki kıskançlıklarından demişlerdir bunları. ben sana tabii ki inanıyorum, inanmasam niye beraber olayım ki? bu konuda yalan söylemeyeceğini de biliyorum. korkma o yüzden."
"ben gerçekten çabaladım jimin. asla kestirip atmadım uzun uzun düşündüm üstüne. hatta jungkook'a da söyledim eski kafada olsam sen olduğunu anladığım ilk günde teklif ederdim sana. gayet yakışıklısın, havalısın; bu süreçleri hiç beklemeden teklif ederdim takılmayı ama istemediğini biliyordum. sana olan hislerim gelişinceye kadar, geliştikten sonra kabullenene kadar bekledim. gerçekten asla üzmek istemiyordun seni bu konuda adımlarımı çok dikkatli attım. teşekkür ederim inandığın için."
jimin avuçları arasındaki yüzü kendine çekip dudaklarına bir öpücük bıraktı.
"inanacağım tabii ki. sevgilime inanmayacaksam kime inanayım? sen bakma onlara. süper bir çift olmamızı kıskanıyorlar."
"öyleyiz değil mi?"
taehyung gülerek başını jimin'in omzuna yaslanırken jimin de saçlarını okşadı.
"öyleyiz tabii."
zil çalana kadar olan dakikalarını geçirirken taehyung'un gülüşü her büyüdüğünde jimin ona olan güveninin de büyüdüğünü hissediyordu.
********************
son 1 ayda yaşananlar yüzünden aklıma gelmedi pek burası. depremi yaşamadım ama hepimiz çok üzüldük, yıprandık. umarım hepiniz iyisinizdir ve sağlıklısınızdır 🥺💖