Egy nap a barátainkkal elmentűnk egy elhagyatott uszoda mellé, tűzijátokat nézzni . Bementünk az uszodába körülnézzni, ameddig a tűzijáték el nem kezdődik , mindenki külön vált és egyszer csak hallottuk ahogy a barátaink futnak hozzánk . A női mosdóban voltunk, amikor egyszer csak Dominik és Alex be jöttek hozzánk és azt mondtak, hogy itt van egy elmebeteg, és meg akar őlni mindenkit, amikor ki akartunk menni az ajtón elöttűnk őlt meg egy nőt, én elől voltam és amikor szoltam a többieknek halkan, hogy - menjünk innen, hátra nézzett a nő és el kezdett felénk jönni, be zártuk az ajtókat és fel másztunk a szellőzőbe, 5-en meg menekültünk sérűlés nélkűl, de Alexnak le vágta a fürésszel ami a kezében volt, Alex vádliat,fel húzztuk és bekötöztem a lábat, de ott kellett hagynunk mert ott biztonsagba volt, ahogy mi ki mentünk a szellözőből jött utánunk, én le maradtam többiektől, miközben ők futottak ki és be mentek egy sántorba, utánam jött a gyilkos és majdnem végzett velem, de rá zártam az ajtót, be mentem a barátaimhoz és amikor ki néztem egyből vissza is kellett mennem mert láttam, hogy Anna a gyilkos hülye gyerek futva jön hozzánk, de valami burok volt a sátor körűl ami miatt vissza esett és nem tudott meg őlni minket, amint el setálgatott a sátortol, ki néztem és láttam egy kis átjárót, amin az állt, vészkijárat, szóltam nekik, hogy ott van egy kis lyuk ott biztonságba leszünk, de Alexért vissza kellett mennünk, volt nálunk walkie talkie ,és oda adtam Dominak, volt egy ötletem és el mondtam nekik, hogy alapból azért jöttunk ide el, mert meg akartuk nézni a tüzijátékot, ami remek el terelő lehet,ha a gyilkos meglátja a tüzijátokat , ugyanis biztosan a hang felé fog menni ,hogy megtudjon őlni még embereket, s meg vártuk míg el kezdődik. A női mosdó és a sátorunk közt csak 20 m volt így könnyűnek gondoltunk el menni odáig, el kezdődött a tűzijáték, és már futott is a hang irányába kb.10 percnyire volt az uszodától a tűzijáték. Addig volt kb 10 percünk, el mentünk Alexért és ki szabadítottuk a szellőzőből ...