Aslında bu bölüm normal bir bölüm olacaktı fakat aniden final yaptım çünkü beş bölüm süresi daha sizi bekletmek istemedim. Yazdığım son beş bölümü birleştirdim. Böylece final bölümü oluştu yani. Normalde 42 bölüm yapabildim. Çünkü uzattıkça manasizlasacakti. Bu zamana kadar yanimda olan hepinize oy ve yorumları ile destek veren herkese teşekkür ederim. Okuyan gözlerinize sağlık. Bir süre bölüm yazacağım çünkü yarım bırakarak taslağımdaki fici yayınlarsam yarım bırakırım kesinlikle. Öyle bir huyum var biliyorsanız. Bu bölümü pek bir beğenemedim. Okuyan gözleriniz için özür dilerim. Bu bölümden sonra bir bölüm daha paylaşacağım. Orada istediğiniz konu ile alakalı soru sorabilirsiniz. Çünkü panom pek bir ıssız hxkshsjs. O bölüme yazdığınızda size cevap vereceğim verbeildigim kadar. Bundan sonraki kurguda görüşmek üzere. Bu kurguyu özlersem belki özel bölüm yayınlarım ama BELKI.
Her neyse öptüm sizi iyi okumalarrrrr.
€€€
"Sürekli kapıya bakıp duruyor. Özlemiş seni."
"Geliyorum, şimdi ışıklardayım. Kapatıyorum bebeğim."
"Dikkatli sür."
"Tamam, seni seviyorum."
"Seni seviyorum."
Kapattığım telefonu iki koltuk arasındaki küçük alana bırakarak kırmızı ışığın kalan son saniyelerini izledim. Yeşil ışık yandığında tekrar ilerleyen trafikle rahat bir nefes aldım. Akşam saatleri Seoul'ün trafiği hiç çekilmiyordu. Özellikle iş çıkış saatlerinde.
Hızla evime varmak bebeğimi kucağıma alıp, eşimin sıcak göğsüne sokulmak istiyordum. Yaza girdiğimizden teklifler çoğalmıştı ve ben hangisine yetişeceğime şaşırmıştım. Tanrıya şükür yarın pazar günüydü. Uyumak, bebeğimle oynamak, yemek yemekten başka bir şey yapmayı düşünmüyordum.
Yavaş akan trafiğin arasında ilerlerken bir yandan arabaya bağladığım telefonumdan şarkı dinliyordum. Tek temennim ilerideki göbekten dönerken ışıklara yakalanmamamdı.
€€€
Park ettiğim arabanın arka tarafındaki limonlu pastayı elime aldım. Arka kapıyı kapatarak müstakil evimizin kapısına vardığımda şifre ile açmak yerine zile bastım. Taehyung evdeyken kapıyı kendim açmıyor o açsın diye zile basıyordum. Ikimizde aynı şeyi yapıyorduk fakat halimizden memnunduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta's Love // Taekook
Fanfiction... Ve delta o güzel kalpli bedene aşık olmuştu. Alfa olması umrunda değildi. Seme Taehyung Uke Jungkook (Jungkook'un her zaman narini oynamasını beklemeyin lütfen. Ne olursa olsun o bir alfa, baskınlık iç güdüsü hala yerinde. Taehyung seme olduğu...