Delta'm:
Güzelim
Ne yapıyorsunMinik Alfa'm:
Ders çalışıyorum sen ne yapıyorsunDelta'm:
Sıkılıyorum
Şirkete geldim
Ne diye geldiğimi bilmiyorum bileMinik Alfa'm:
BxksbzhDelta'm:
Kaçır hadi beniMinik Alfa'm:
NeDelta'm:
Duydun işte
Gel al beni şuradan
Herkes bir yandan konuşuyor
Zaten iki gündür okul yok diye görmüyorum seni
ÖzledimMinik Alfa'm:
Ben
Olur mu ki ?Delta'm:
Olur olur
Merak etme
Bekliyorum seni
1 saate burada olursan sevinirim😚Minik Alfa'm:
Ne oluyor sana ya |
Ne bu tatlılık |
Çok tatlı davranıyorsunDelta'm:
Kızgınlığım yaklaşıyor ondan|
Yoooo
Hadi seni bekliyorum benDelta'm çevrimdışı...
Minik Alfa'm:
Sana da görüşürüzDelta'm çevrimiçi...
Delta'm:
😙😙Delta'm çevrimdışı...
Minik Alfa'm:
Tanrım |
Ne bu tatlılık|€€€
Karşısında durduğum gösterişli holding karnıma krampların girmesine neden oluyordu. Durduğum yerde bile üstümdeki bakışların içeri girince artacağını biliyordum. Göz hapsinde olmayı sevmezdim.
Hızlı adımlarımın bir sebebi bu gözlerden kurtulmak diğer sebebi deltama çabuk ulaşmaktı. İlk öpücüğümle beraber ruhumu ve kalbimide çaldığı günün ardından buluşamamıştık. Yazılı sınav haftasının bu pazartesi günü başlayacağının bilinci ile ben derslere çalışmıştım. O da babasının durmadan bir yerlere götürdüğünü söylüyordu onu. Markalarının yeni bir şubesi açılacaktı. Babası mimardı. Annesi ise moda tasarımcısı.
Klişe.
Ailesinin mesleklerini ilk öğrendiğim zamanlar klişe diyerek geçiştirmiştim. Fakat içimde yaşananları kimse bilmezdi. Annesinin moda tasarımcısı olduğunu öğrendiğim zaman daha onu görmeden sevmiştim.
Ailem bir çok konuda olduğu gibi giyim konusunda da fazla sığlardı. Yoldan geçerken görebilecekleri feminen giyinmiş bir erkek omegaya tiksinerek bakarlardı. Üstelik benim alfa olmam da eklenince hiç bir zaman feminen giyinememiştim. Her zaman ilgimi çekerdi böyle şeyler. Makyaj yapmak, feminen giyinmek ya da saç boyatmak. Fakat yaşadığım evin katı kurallarından kaçış yoktu.
Düşünceleri ve bozulan moralimi bir kenara bıraktım. Danışmana vardığımda deltanın nerede olduğunu sordum. Şapşal söylemeyi unutmuştu. Asansörlere ilerleyerek hızlıca birini çağırdım.
Gelen asansörle kabine girdim. Boş olması bir nebze olsun rahatlattı beni. 18.kata tıkladım.
Duran asansör kapılarını açtı. Odaların kapılarının yanında duvardaki isimlerde göz gezdirdim. Kendi odasının yanında ismi yazıyor olmalıydı. Ayrıca bu katın diğer katlardan sessiz olması ve kimsenin ortalıkta olmaması bu katta önemli kişilerin olduğunu belli ediyordu.
Koridorun sonundaki Kim Taehyung yazılı kapının önünde durdum. Derin bir nefes aldım. Elimi kaldırdım. Aldığım nefesle kapıyı tıklatmak için elimi kaldırdım. Kapı aniden açıldığında elim havada kalmıştı. Çatık kaşlarıyla burnundan soluyan takım elbiseli kadını kesinlikle tanımıyordum.
İkimizde birbirimize şaşkınca bakarken rüzgar gibi yanımdan geçti gitti. Açık kapıdan geniş masanın arkasında oturan deltama kaydı bakışlarım.
Sonra odadaki menekşe kokusu keskin duyularıma çarptı. Kaşlarım biraz daha çatıldı oluru varmış gibi.
Kesinlikle beklediğim manzara boynuna elini sarmış, öne doğru eğilerek nefes almaya çalışan deltam değildi.
€€€
Ehehe cadı çalışanı araya koymazsam olmazdı. Fakat bu gerekliydi çünkü aralarındaki bağı guclendirmeliydim. O yüzden kızmayın her şey diğer bölüm açığa çıkacakkkkk.
Deltanın bu tatlı halleri pekii😃
Kızgınlığını yazmalı mıyım?
Smut ister misiniz?
Bölüm geç gelebilir kusura bakmayı şimdiden.
Öpüldünüzzz.Purpurit...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta's Love // Taekook
Fanfiction... Ve delta o güzel kalpli bedene aşık olmuştu. Alfa olması umrunda değildi. Seme Taehyung Uke Jungkook (Jungkook'un her zaman narini oynamasını beklemeyin lütfen. Ne olursa olsun o bir alfa, baskınlık iç güdüsü hala yerinde. Taehyung seme olduğu...