BÖLÜM 10

5.9K 477 23
                                    

Delta:
Jungkook
Sikeyim neredesin sen eve varabildin mi
Söylediklerinde ciddi misin?|

(İletildi)

Fakültede yoksun
Bir şey mi oldu
Ailen bir şey mi yaptı

Sikeyim evine geliyorum

(İletildi)

Delta çevrimdışı...

€€€

Delta hız sınırını umursamadan asfalt yolda aracını kullanırken direksiyonu sarmış kemikli ellerinin boğumları bembeyaz olmuştu.

Ya eve giderken bir şey olduysa?
Ya ailesi zarar verdiyse ona? diye düşünceler kafasında dönüp dolaşıyordu. 

Delta salak değildi. Alfanın merdivenlerden düşüpte sadece kolunu kırabileceğine inanmıyordu. Alfanın evindeki merdivenleri görmüştü. O merdivenlerden düşse sadece kolu kırılmazdı.

Bildiği yollarda ilerlerken dakikalar geçmek bilmiyor gibi hissediyordu.
Görüs açısına giren ev gerginliğini arttırdı. Tek umudu evde olmasıydı.

Yolun kenarına park ettiği aracından inip geniş bahçeye attı adımlarını. Odasına gizlice çıkabilirdi fakat rahat etmezdi nasıl olduğunu öğrenmesi gerekti. Ya odasında değilse ihtimalleri yüzünden kapı zilini çalarken hiç düşünmedi.

Açılan kapıdan bakımlı ve orta yaşlarında bir kadın ve yine onun gibi üzerinde takım elbisesi olan bakımlı bir adam çıktı. Ellerindeki çantalara bakılırsa evden çıkıyorlardı.

Karşısında duran Bay ve Bayan Jeon ise şaşırarak bakıyorlardı. Sonuçta her gün delta kapılarına gelmiyordu.
Bakışları birbirini bulduğunda ikiside aynı şeyi düşünüyordu.

Delta ise sabırla karşısındaki ikilinin konuşmalarını bekliyordu. Fakat ikiside konuşacak gibi gözükmüyorlardı.

"Jungkook evde mi?"

"Ne? Ha-hayır jungkook evde değil."

Delta emin olmak istercesine tek kaşını kaldırırken kekelemesine ve içeriden aldığı feromonlara inanıyordu. Kurdu da o da rahatlamıştı aldıkları kokuyla.

"Evet. Oğlumuz evde değil. Peki siz neden onu istiyorsunuz?"

Delta söyleyip söylememekte kararsızken krem merdivenlerden aşağı inen adımlar ve sonra gözüken alfa ile ne söyleyeceğini unutmuştu.
Bay ve Bayan Jeon yakalanmanın verdiği rahatsızlıkla kaşlarını çatarak alfaya baktı. Alfa ise deltanın gerçek olduğunu bir an kavrayamamış ardından üzerindeki sinirli bakışları farkederek yutkunmuştu.

"B-ben çıktığınızı sanıyordum. O yüzden kapıyı açmaya inmiştim." diyerek kendini kurtarmaya çalıştı alfa. Cezalıydı. Mezun olmasına birkaç ay kalmış olan bu genç hala ailesine boyun eğmekten başka bir şey yapamıyordu.

"Neden buradasınız?" Bay Jeon sonunda konuşarak olaya el attığında alfa aptalca bir şeyler söylememesi için başını eğmiş tanrıya dualar  ediyordu. Delta ise bakışlarını alfanın bedeninde gezdirdi. Tahriş olmuş ve kırmızılaşmış boynuna, sol kolunun üst kısımlarında tişörtünden açık kalan yerden gözüken morluğa ve az önce gördüğü dudağının kenarındaki yaraya.

O an deltanın aklından başka hiç bir şey geçmedi. Sadece aşık olduğu insani bu canilerden kurtarmak istedi.

"Sizi ilgilendirmez. Sizinle değil Jungkook'la konuşmaya geldim. Aramızdaki her şeyi bilmenize gerek mi var?"

Ve ardından ise elini tutarak dışarıya çektiği çocuk ile arabasına binerek uzaklaştı. Arkasında ise delta feromonları yüzünden hareket dahi edememiş Bay ve Bayan Jeon'u bıraktı.

Bir şeyler değişiyordu.  Jungkook görmek istemese de deltadan güç alarak değiştiriyordu alfası bazı şeyleri.

€€€

Bu bölümde böyle oldu. Bugün they are kim wampire iki bölüm attım. Bu daaa günün 3.bölümü.  Diğer kitaplarıma bakabilirsinizzzz.

Hayalet okuyucu olmayın lütfen 🌻
Yapılan bir yorum olsa bile o bir yorum ile bir sürü bölüm yazma isteği doluyor içime.

Purpurit...

Delta's Love // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin