BÖLÜM 28

4.4K 343 85
                                    

Her ne kadar bunu yapmak istemesemde 850 okunma olan bölüme 50 oy bile gelmediği için yapıyorum. Cidden aşırı mutsuz ediyor bu durum beni. O yüzden sınır koyacağım artık. Sınırı aştığınızda o gün içerisinde diğer bölümü paylaşacağım.

Oy: 40  Yorum: 20
Lütfen paragraf arası tepkilerinizi yazın.

*Haziran, 19.25*

Sinirleniyordum. Karşımda duran sevgilime baktıkça sinirleniyordum. Tanrı aşkına! Bu kadar göze çarpıcı olmamalıydı. Yine afet gibi olmuştu. Benzetmem yüzünden aklıma gelen anılarla kıkırdadım.

- 2 Hafta Önce -

"Gülümse hadi. Biraz daha surat asarsan sınavı siktir edeceğim."

"Taehyung!"

"Gülümse o zaman. Hadi güzelim. Altı üstü haftalardır girdiğimiz denemelerden herhangi biri işte. Böyle düşün. Sen gerildikçe bende geriliyorum bebeğim."

"Tamam sakinim."

Önünde durduğumuz binaya baktığımda sakin falan olmadığımı farkettim.

"Vazgeçtim değilmişim."

Kısık sesli mırıldanmamı duyarak yüzüme koyduğu sıcak parmakları ile  kendine çevirdi beni.

"Fotoğrafını alabilir miyim?"

"Ne? Nereden çıktı?"

"Doğal afetleri araştırıyordum da."

Dudaklarımdan kaçan kahkaha gergin fısıltıların olduğu kalabalık bahçede dağıldı. Cidden böyle şeyleri nasıl düşünüyordu.

Benim kahkaha atmamı bekler gibi kıkırdadığinda yanağına öpücük bıraktım.

"Tamam yeter bu kadar deltam. Sınav saati yaklaşıyor. Gecikeceksin. "

Kendisi sınava girmeyecekmiş gibi davranmayı bir kenara bırakıp ciddi bir tavır takındı. Onaylayan mırıltılar çıkarıp dudağıma bıraktığı öpücükten sonra binanın çıkışına ilerledi.

-

"Ne kıkır kıkır gülüyorsun bakayım?"

"Hiiiiç."

Kollarımı boynuna dolayarak yüzünü kendime doğru eğdim. Burunlarımızı birbirine sürterek dudağının kenarına bir öpücük bıraktım.

"Sinirliyim hala. Altı üstü mezuniyet yani ne var böyle giyinmişsin?"

"Jungkook. Alfa'm benim, seni imha etmem gerek o zaman. Şu güzelliğini başkaları görebiliyor diye çıldırıyorum. Ben bir şey diyor muyum? Biraz da sen kıskan. Haşin alfa görelim biraz." diyerek sinsice sırıttı. Gözlerimi kısarak boynundaki kollarımı beline sardım. Kendime çekerek göğüslerimizi çarpıştırdığımda belimdeki kolları sıkılaştı. Dudaklarına atıldığımda bu anı bekliyor gibiydi. Sürekli beni kışkırtıp duruyordu. Sözlerinin altında yatanları bir tek benim anlıyor olmamın rahatlığını yaşıyordu.

Her ne kadar sevişmek için can atsada özel bir günde olmasını isteyen kurdum izin vermiyordu. Ve bende mantıklı geldiği için kurduma katılıyordum. Deltamın kurdu bile bize katılıyordu fakat o son zamanlarda sevişmek için can atıyordu.

Delta's Love // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin