[56] başka bir hayatta.

579 81 42
                                    

Nefes aldığına dair bir işaret alsam dahi bırakacaktım artık. Tamam, bırak istediği gibi olsun, diyecektim. Ama o işaret yoktu. Nefes aldığını bilsem... Belki de böyle her gün ağlamazdım. Onu özlemiştim. Bir defa sarıldığım çocuğu, çok özlemiştim. Saçlarının kokusunu özlemiştim mesela. Teninde gezinen çilek kokusunu... çok özlemiştim.

Biz farklıydık, çok farklı, doğruydu bu. O çilek kokarken ben buram buram sigara kokardım mesela. O kendine hakim olabiliyorken ben olamıyordum. Belki de bu yüzdendi onu sürekli özleyişim. O, özlüyor muydu ki? Özlese, gelirdi... Özlese, gitmezdi zaten.

Ellerim başımdan geçirdim ve önümde duran telefonu parmaklarım arasına aldım. Jisung'dan, Jeongin'e ait olan hesabını istemiştim. Zor olsa da kabul etmiş, vermişti. Şimdi ise önümde, sevdiğim çocuğun hayatı duruyordu. Okumalı mıydım okumamalı mıydım, bilmiyordum. Fakat sürekli bu iki şık arasında gidip geliyordum. "Yapmalısın, hayatına devam edebilmek için, yapmalısın."

10 Kasım 2018

sigara izmaritlerinden öpesim var, ellerinin tuttuğu o şey, dudaklarının içine çektiği o güzel nefes bana ancak ölüm olabilirdi. Bakma 'ancak' dediğime. Senin elinden olacaksa ölüm bile güzeldi sevgilim, öyle bir şey işte.

24 Şubat 2018

ona, bana alışma dedim, söz verdi. ama biliyorum, dinlemeyecek beni, tutmayacak sözümü. ah sevgilim, sana bana gelme, dememiş miydim ben? şimdi, nasıl dayanacağım gözünden akan yaşlara?

6 Mart 2018

her bir zerresi seninle dolup taşan şu kafamın içine, bir tümör nasıl yerleşebildi? aklım almıyor.

30 Nisan 2018

Henüz seni ilk gördüğüm gün bile sen öylesine etkileyiciydin ki senin hakkında hiç bir şey bilmememe rağmen kafamda mükemmel biri gibi uydurdum seni. öyle ki her gittiğim yerde yalnız olmama rağmen yalnız hissetmiyordum kendimi, kafamda yarattığım sen yanı başımdaydın hep. şakalaşmalar gülüşmeler romantik konuşmalar yapıyorduk hep, arada takılıyorduk da birbirimize hani bazı sevgililer olur ya birbirlerine kızınca bile gözleri parlayan onlardan biri gibiydik biz de düşüncelerimde.


ismini dahi bilmiyordum hayallerimde sana bir isim koydum. seni hayallerim dışında gördüğümde ise kalbim duracak gibi oluyordu. öylesine bütünleşmiştim ki seninle o saçının güzel renginde birini dahi uzaktan görsem sen sanıyordum başkasını.

düşlerimde arada mutlu oluyorduk. çok sık değil sadece haftada bir kuruyordum bu mutlu olma hayalini ne de olsa içinde benim olduğum bir hayal.
hiç bir zaman olmayacak bir romantiklikte yaşıyorduk sevgimizi düşlerimde. arada çok sigara içiyordun sonra öksürünce kızıyordum sana ama ben de yakıyordum ardından bir tane sen "sen niye içiyorsun o zaman" dediğinde "ben az içiyorum zaten" diye cevap veriyordum. takıntılarına kızıyordum ayrıca arabaya her bindiğimizde daha anahtarı çıkartmadan this i love'u açmana sinirleniyordum. ama sonra eşlik ediyordum iğrenç sesimle.

hiç ölmüyordum düşlerimde, hiç ayrılmıyorduk neden ayrılalım ki zaten, seninle bu kadar iyi anlaşırken değil mi? neden bitsin aşkımız?

başka bir hayatta görüşmek üzere kalbim.

ben seni çok sevdim.

***

Medyadaki şarkı bana hep bu hikayeyi hatırlatıyor, ''Ama sonradan anladım ki o vedayı son kez gözlerine baktığımda yapmış''

Cigarette butts, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin