1. Bölüm (Tanışma)

160 41 12
                                    

Üniversitede başlayan dostluk, kardeşlik aşk ve ölüm. Bu 3 kız hayatlarının hem iyi hem de kotü yönlerini öğretecekti hayat acının sevgiyle sarılması gibiydi birbirlerini iyileştirecek yaralara merhem olacaklardı. Ya ölüm Tam da beklemedik anda gelirse ne olacaktı?

Kitabıma başlama tarihlerinizi buraya alabilirim🌸

İlk kitabım olduğu için heyecanlıyım umarım begenirsiniz hata ve kusurum olursa affola kitabımla sizleri başbaşa bırakıyorum 🤗

.....
2023 mayıs ayı
Kumru neşeli gülumsemesiyle odaya gelmişti. ne çok istemişti öğretmen olmak. Beyza bilgisayar mühendisliği okuyordu hiperaktif bir kızdı tıpkı Kumru gibi, Ada edabiyat öğretmenliği okuyordu.Tam bir edebiyat aşığıydı. Ve tam 4 yıl geride kalıyordu.

"Neşen bol olsun Kumru hanım" demişti Ada "ya nasıl mutlu olmayım bittiyor bee" Demiş kendini koltuğa atmıştı hepsinin aklında mezuniyet vardı

"Kızlar ben ne giycem ya?" Diyordu Beyza. "Sana ne giysen yakışır bebeğim "Demiş yanağından makas almıştı. Ada" Telefon çalıyor baksanıza ha dur enişte bey " demişti Kumru kahkaha atmıştı Beyzanın sevgilisiydi Berk, 1 ay sonra evleneceklerdi. " Ada oradan "vah vah senin hiç makyajsız halini gördu mü enişte bey? Bu arada telefonu cevaplamaya çalışıyordu Ada ordan konuşuyor ve Beyza sinirleniyordu "Efendim ne?" Ada hala uğraşıyordu Beyzayla telefonu kapatmıştı hiç birşey anlamamıştı Beyza Ada'ya yastık fırlattı.

"Beyzoş bi git ya Allah Allah hem benim nerem çirkinmiş? Ada tam konuşacaktı ki, kapı çaldı Kumru kapıya bakmıştı "Enişte gelmiş" diye bağırmıştı Beyza koşar adım gitmişti. kızlar kıkır kıkır gülüyordu "Aşkım Hoş geldin" demiş. "M'yi bastırarak söylemişti. Ada "Buyurmaz mısınız Enişte bey? Demişti Beyza sinirli sinirli bakıyordu dalga geçen arkadaşına, "Hayatım çıkalım mı ? buranın havası değişti" diyordu sinirli sinirli, Berk gülmemeye çalışarak "Olur hayatım" demişti.

Beyza kapıyı çarpıp çıkmıştı "Deli bu ya manyak" Diyordu Kumru Ada gözlerini devirmekle yetindi "Sen ne yapacaksin bugün Kumru?" Kumru Ada'nın omzuna elini atarak 2 hafta sonra mezun oluyoruz ya şaka gibi ama en çok sizi özleyeceğim" Ada Kumrunun omzuna vurdu "Sus kız ağlayacağım bak kendimi zor tutuyorum hadi hazırlan gidiyoruz"
...
Ada ve Kumru üniversitenin kampüsüne gelmişti Ada iç geçirerek şunları söylüyordu "Ne çabuk geçti be zaman su gibi" demiş kumru başını sallayarak onu onaylanmıştı.

"Hatırlıyor musun?" Diyerek söze başladı ve ikisi aynı anda güldü çünkü akıllarına ilk tanıştıkları gelmişti.

3 Yıl Önce

Kumru kırtasiyeye ders notlarını almaya gelmişti. "İyi günler sizde Türkçe öğretmenliği notları var mı? "Diye sormuştu tam o sırada Ada girmişti "İyi günler edebiyat notları var mı? Diye sorunca çalışan adam "bekleyin bir saniye" diyerek dükkanın küçük odasına girmiş çok geçmeden gelmişti "Buyrun" diyerek notları vermişti.

Kumru yürürken notları karıştırıyordu Yazılı ve Sözlü Anlatım , Osmanlı Türkçesi,
Eski Türk Edebiyatı

bunlar edebiyat notlarıydı elini anlına vurarak "Eyvah!" Demiş direkt kırtasiyeye dönmüştü "Tekrardan iyi günler notlar karışmış galiba" dedi ve notları uzattı aynı anda Ada'da girmişti.
"Merhaba bana Türkçe notları vermişsiniz"Çalışan adam "Karışıklık olmuş kusura bakmayın" Aynı anda "önemli değil" demişlerdi.

Kumru elini uzatarak "Ben Kumru" Ada hem kızgın hem de yorgun bir biçimde "Bende Ada" demiş elini uzatmıştı Kumru "Edabiyat ha bende çok severim" Edabiyat aşığı Ada bu sorunun gelmesini dört gözle bekler gibi "Tabii ki ben onunla aşk yaşıyorum" deyince Kumru tuhaf tuhaf bakmıştı karşındaki kıza, "Edebiyatı ve tarihi severim" Kumru "Bende çok seviyorum" diyebilmişti Notları gelen Ada ve Kumru oradan ayrılmıştı.

Günümüz
Ada "Sorma sinirden elim ayağım titriyordu" Kumru kıkırdayarak "Çok sinirim bozuldu az daha dövecektim. "Ya dövecektin ha," Ada kahkaya karışık omzuna vurdu Kunrunun "Ne yapıyorsun manyak "Kumru kolunu ovuşturdu "Elinin sert olduğunu unutmuşum" Ada tam bir temas bağımlısıydı "Ya evet evet" demişti dalga geçerek "Benim girmem lazım görüşürüz. "Demiş yürüyerek bir banka oturmuştu gördüğü kişiyle gözleri dolmuştu.

Kumru'dan

Ada'nın yanından ayrılmıştım üniversitenin kapısına gelince onu görmüştüm. imkânsız aşkım Çınarı, onu her gördüğümde ona olan sevgim artıyordu ne vardı sevdiğimi söylesem ah! bencil kafam bir Beyza cesaretini bile gösterememiştim yanına her gittiğimde kem küm ediyor, bir türlü seni seviyorum diyemiyordum artık yolun sonuydu üniversite bitiyordu ama hala şansım vardı.

Cesaretimi toplayıp yanına gitmiştim. "Merhaba Çınar nasılsın?" Çok sevdiğim masmavi gözlerini bana dikti "iyiyim Kumru sen nasılsın?"Ben tam konuya girecektim ki incecik bir ses "Çınar hayatım nerdesin seni bekliyorum" bu ses Berna'dan başkası değildi, Çınar "Geliyorum Aşkım" demiş gözlerini benden ayırmıştı kafasını kaşıyıp "Bişey mi diyecektin Kumru" Ben bezgin bir suratla "Yok halini hatırını sorayım demiştim" diyebildim neşeli çıkmasına özen göstererek "Peki iyi günler " Demiş omzuma dokunup gitmişti. Bulduğum bir yere oturmuş kara kara düşünüyordum hem çok sevip hem de vazgeçmek zordu benim için artık ona olan sevgim bitmiş hatta ölmüştü.

Seven bir kalp kaç kere kırılır...

Devam edecek..

.
.
.
Merhaba sevgili okurlarım🌸 kitabımı bir kaç ay önceden yazmıştım kısmet bugüneymiş 🤗 eğer kitabımı sevdiysen yıldızlayım satır arası yorum yaparsan çok mutlu olurum

Sevgilerimle..❤

Kızlar Masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin