11.Bölüm (Düğün🎉)

36 9 0
                                    

Merhabaaa nasılsınızzzz🎉🎉🎉 umarım bölümü beğenirsiniz
Bol bol Vote &Yorum yapar mısınızz😍😍
Şimdiden iyi okumalarrr😘😘😘🎉

Medya:Beyza'nın gelinliği

...
Kumru'dan
Çınar'a içimdekileri söylemiş, ufak çaplı sinir krizi geçirmiştim. Duyduğum tek ses ise "Özür dilerim" olmuştu hızla göğüsünden çekildim. Gözlerimi gözlerine sabitledim " Özur mü dilerim? Seni affedeceğimi mi sandın Çınar kuru bir özür müydü sadece? 4 yıl lan dile kolay dört yıl!" Dedikten sonra gözlerimden yaş firar etti.

"Ne diyebilirdim Kumru. Sana aşık değilim ben. Sen sadece.." demiş ve susmuştu

"Ben sadece ne ? Platonik seviyordum değil mi onu diyecektin sevmiyorum mu?" Kafamda bir sürü soru işareti vardı her kızın yaşamaktan korktuğu şeyi yaşamıştım. platonik sevilip red edilmek..

Çınar ellerimi tutup "Bak ben seni kardeşim gibi gördü." Ellerimi hızla çektim "Kes sesini seni duymak istemiyorum sus artık SUS!!" Demiştim bağırarak o kadar bağırmıştım ki herkes bize bakıyor bile olabilirdi ama umrumda değildi.

"Senin yüzünden kimseye güvenemeyeceğim teşekkürler Çınar " diyerek el çırptım yüzüne doğru o kadar ağlamıştım ki yüzüm gözüm şişmişti Tahmin edebiliyordum.

"Keşke gelip konuşsaydın Kumru belki o zaman daha iyi olmaz mıydı? "

"Hala aynı şeyleri söylüyorsun " dedim parmağımı yüzüne sallayarak " Bu kadar duygusuz olduğunu bilmiyordum Keşke sana aşık olmasaydım keşke!" Çınar tekrar bana sarılmaya çalışıyordu kendimi çekip " Sarılma bana lütfen. Özürde istemiyorum merak etme bundan sonra karşına çıkmam seni rahatsız da etmem aşkın imkansız olduğunu hatırlattın hoşca kal."

Beyzanin evine yol aldım zaten aşk kim ben kimdi? Ben içimde büyütmüştüm onu bir gün böyle olacağını biliyordum ama insanoğlu bir ihtimal diyordu, içinden.. belki bir gün beni görür diyordu. Eğer gerçekten sevilseydim yara alır mıydı kalbim tuz buz edilir miyidi? bilmiyorum aşkımı kalbime gömmek istiyordum bu durumun unutulmasını istiyordum. Kapının önüne geldiğimde kızları görmüştüm "Nerdesin sen? Ne kadar merak ettik " diyerek gelmişti Beyza elleri kınalı kınalı.

"Burdayım kızlar bir meseleyi kapattım diyip içeri doğru yol aldım.

...

Yazardan
Zehra elinde cipsle oturma odasında girdi kızlar koltuğa oturmuş dizi izliyordu.
kına bitmiş düğün için gün sayıyorlardı sayıyorlardı "Alın bakalım" diyerek sehpaya koydu Zehra.

Kumru arkadaşının mutluluğunu bozamamak için bişey belli etmeden oturtuyordu. Dalgın dalgın cips yerken Ada " Sana gidip geldikten sonra bir hâller oldu Kumru yoksa mesele şey mi.." deyip susturdu eliyle Kumru "O konuyu konuşmasak olur mu? Canımı yakıyor çünkü. Lütfen rica ediyorum Ada." Ada ağızına fermuar çekti "Tamam demedim birşey "

Beyza gerilip "Bazılarımız aşık olmuş" diyerek Ada'ya çevirdi bakışını.

Ada çerzini ağızına atarken. Öksürük krizi geçirip "Yok öyle bişey saçmalama hem ben Emreden sonra aşka tövbeleyim bana aşık olan kişi ölüyor " demişti son sözünü söylerken hafif sesi kısılarak Zehra söze atılıp "Şey ben biliyorum. Emreyi ablam anlatmıştı " dedi Zehra tırnaklarıyla oynayarak.

"Ya kızlar sizi kurtarmaya geldiğimde bir adam vardı kimdi o? yüzü hiç yabancı değildi" demişti Ada konuyu değiştirerek.

"Bizde tam bilmiyoruz sadece adı patron olarak biliyoruz" demişti Beyza.

Kızlar Masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin