Herkese merhabalar yeni bölüme hoş geldiniz ❤
Keyifli okumalar dilerim 🌸
Satır arası yorumları unutmayalım🌷
...
"Ne planı?" Diyerek soru dolu gözlere bakıyordu Albert.Gölge: Ada'nın canını yakacak bir plan. Demiş ve Kontağı çalıştırmıştı.
..
Tunç'tanAda ile birikte gittiğimiz yerden de birşey çıkmayınca umudumuz bitmişti Ada'ya başımı çevirdim. Ağlıyordu arabayı kenara çekmiştim.
"Hışşt ağlama lütfen bulacağız söz veriyorum ne olur ağlama" diyerek gögüsume yasladım ellerimle saçını okşayıp "Herşey güzel olacak bulacağız onu. " ona sarıldığımda huzurlu hissetmiştim. Belkide sadece koruma iç güdüsüdur kim bilir? Ada benden çekilmişti.
"Şu mesajı bana atsana ben ona bakayım." Ada başını sallandı ve telefonu eline alıp uygulamayı açtı bana mesajı göndermişti. Mesajı almıştım. Kontağı çalıştırıp "Biterlim şu işi." Demiş ve tekrar yol almaya başlamıştık.
...
Kumru'dan
Günleridir aç ve susuz kalmıştık. Gölge denilen o kız geliyor tehdit ediyor, dövüyor ve gidiyordu bağırmaktan sesim kısılmıştı."Beyza iyi misin? Konuş benimle. " Beyza zar zor konuşarak "İyiyim Kumru şuradan bir çıkalım daha iyi olacağız " derken o büyük kapıdan sesler geliyordu iki tane kalıplı adam görüşümüze girdi. Biri benim iplerimi biri ise Beyza'nın iplerini çözmüştü. Bileklerimi ovarak " Çıkıyor muyuz?" Adamın sesi sert bir şekilde " Ne çıkması? Patron başka bir yere götürecek orası daha eğlenceli."
Diyerek pis pis gülmüştü Adamın koluna vurarak, çırpınarak " Hayır gitmiyorum bırak beni bırak artık." Adam o kadar kuvvetliydi ki "Çırpınma yoksa gebertirim seni. Bunu zevkle yaparım dua et patron emretti " Patron dediklerini kişiyi merak etmiştim yoksa Gölge miydi o patron? Hızlıca depodan çıktık sürükleye sürükleye siyah ticari bir araca binmiştik.
"Ada'ya ve bizi rahat bırakın ne yapacaksınız? Zaten eziyet ettiğiniz yetmedi mi!"
Adam bana ters bir bakış atmıştı. Beyza ise yanımda değildi onu merak ediyorum "Arkadaşım nerde ne yaptınız ona?"
"Sesini kes seni aptal! arkadaşını bilmiyorum ama konuşmaya devam edersen demiş ve namluyu belime doğrulmuştu. Sesimi biraz daha çıkarırsam sonum olurdu bu yüzden şimdilik susuyordum.
...
"Tamam patron kızları getiriyoruz "Albert soru dolu gözle Gölgeye bakıyordu.Golge telefonla konuşmasını bitirmişti. Telefonu masaya fırlattı "Patron kızların işini bitirecek ama ondan önce davranmalıyız biz bitirip patronun gözüne girmeliyiz Albert. Anlıyorsun değil mi?" Bu sözleri söykerken Alberte yaklaşmıştı. "Şu planı anlatmayacak mısın? Demişti Albert kafasını kaşıyarak.
Gölge Albertten uzaklaştı. Volta atmaya başladı. "Onları öyle bir yere götürdüm ki şu anki yerlerinde olmak için can atacaklar onları öldüresiye kadar döveceğim . Planıma gelirsek; Emrenin öldürdüğü eve götürdüm onları Ada'ya aynı acıyı yaşatacağız bu sefer daha acı olacak Vicdanın hesabı onun peşini bırakmayacak tüm hazırlıklar yapılsın bu gece bu iş bitecek."diyip yumruğunu masaya vurmuştu.
..
Ada'dan
Tunç'un evindeydik. Kumrunun telefon sinyalini inceliyorduk. Tunç'un odasinin her yerinde bilgisayar vardı. Her birinde kod vardı, sağolsun Beyzadan aşinaydım. güvenlik kamerası vardı. Ellerimi birbirine sürterek son kez şansımı deneyerek bir soru sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Masalı
ChickLitÜniversitede başlayan dostluk, kardeşlik aşk ve ölüm. Bu 3 kız hayatlarının hem iyi hem de kotü yönlerini öğretecekti hayat acının sevgiyle sarılması gibiydi birbirlerini iyileştirecek yaralara merhem olacaklardı. Ya ölüm Tam da beklemedik anda geli...