2 Hafta sonra (Mezuniyet)
"Hadi ya geç kalıyoruz,kime diyorum" Demiştim yoksa onlara kalırsak geç kalacaktık "Ne söyledin Kumru geldik ya " son kez birbirimizi kontrol edip evden çıktık evi kitlerken hüzünle bakmıştım kapıya ne yaşanmışlık vardı burda sevinç, hüzün,mutluluk ama tek gerçek birşey vardı dostluk kardeşlik olmayan kardeşimdi onlar benim. Belki tekrar görüşürdük ama bu ev bize hep yaşanmışlıkları hatırlayacaktı."Hadi kızım be vedalaşamadin kapıyla diyerek kahkaha atmıştı. BeyzaKumru'dan
Mekana gelmiştik heryer ışıl ışıldı şık masalar gülüşmeler vardi fonda kenan doğulu baş harfi ben çalıyor ve dans ediliyordu. Yavaşça adımladık piste doğru.Beyza ve berk yanımızdan çoktan ayrılmıştı bizde bize ayrılan kısma geçip yerimizi almıştık.Beyza'dan
"Ay burası çok güzel olmuş ya Aşkım baksana " deyip kolunu dürttum sevgilimin "Evet hayatım güzel " Demişti "Yaa sevinmedin sen aşk olsun" Berk kendini toparladı " yoo sevdim ya basit bi mezuniyet çokta şey yapma " Berk'in bu tavrını anlayamamıştım bir kaç gündür bana soğuk yapıyordu. "Yani özel bi an o yüzden "dedim bu halini anlamayarak yanımıza bir kız yaklaşıp "Selam Berk n'aber " demiş Berk hafiften sırıtmıştı bunu fark etmededigimi sanmıştı ama bunun hesabı verilecekti.Çok geçmeden cevap gelmişti "iyiyim Canan senden " Demişti. Bunu söylerken en güzel en sevdiğim gülümsemesini yaparak. Kıza sert bakış atmıştım. Berk'i dürttüm.
"Ne oluyor Berk Bey hayırdır " Berk gerilmişti "Hiç öyle muhabet ya okuldan sen tanımazsın " Sinir kat sayım yükselmişti "Ben herkesi tanıyorum bu kızı hiç görmedim ama!" Berk aldırmaz ifadeyle bana Şöyle cevap verdi adının Canan olduğunu öğrendiğim kız yanımızdan uzaklaştı ve Berk "Kapatalım mı bu konuyu eğlenmeye geldik " Demiş yanaklarımdan öpmüştü "hayır efendim! Demiştim ama hala sinirliydim kavga çıkmamasını istemediğim için kabul etmiştim "Dans edelim mi?" Elini nazikçe uzatmıştı "Tamam olur edelim " demiş, piste doğru adım atmıştık.
...
Ada'dan
Kumruyla birlikte dans edenleri izliyorduk Kumrunun canı sıkkındı bunu fark ettirme çabası İçindeydi aşık olmuş ve karşılığını alamamıştı yanına yaklaştım "Ne oluyor canım iyi mısın?" Kumru Bıkkın ve sanki zorla "iyiyim kuzum" zorla dökülmüştü kelimeleri omuzuna vurdum bu bizim aman canımm deme şeklîve ne kadar leylasın deme şekliydi " var birşeyler yoksa o mu? " ben konuşmaya devam ediyordum ki "Selam, Ada Dans edelim mi?" Bu ses Yiğitten başkası değildi bana aşık olduğunu biliyordum. Ama ona aşık değildim ben aşk duygumu Emreyle kaybetmiştim en acı anıyla...
Nazik bir tavırla "Hayır teşekkür ederim Yiğit " Yiğitin omuzu düşmüştü "Şey Kumru sen dans eder misin?" Kumru hafif gülümsemiş "peki olur " Kumru yanımdan ayrıldıktan sonra Ayça geldi "Hadi zaman geldi Gidip Betül Hocama yapalım bir süpriz " Elimi anlima vurdum "Evet ya Doğum günü doğru "
Ayça'yı takip ettim ve beraber hazırlık yapılan yere doğru adımladık.
..
Kumru'dan
Ada ile beraber dans edenleri izliyorduk.Beyza ve Berk beraber dans ediyordu ama bir sorun vardı Beyza'nın suratı asıktı ve bunu belli etmemeye çalışıyordu bir kaç gündür canı sıkkındı gizlemeye çalışsa da başaramamıştı neyi olduğunu sorduğumda kaçamak cevap vermişti hiç adeti olmayan işleri yapıyordu bende bunu düğün telâşına veriyordum gelinliğini hala seçmemişti çünkü benim keçim kararsızdı belki ondan belkide stres dedim.Sonra görüşüme o girdi imkansız aşkım; sevdiğim adam her gördüğümde kalbimin ritmini değiştiren ama gönül gözü kör olan. o adam.tanışma hikayemiz şimdilik kalsın onu ne kadar çok sevdiğimi bilin bu yeter. O kim mi?
Çınar Pektaş. Gülüşüne, bakışına ve kalbine aşık olduğum.adam ne zaman bu kıvılcım oldu hiç anlamadım.Zaten ben hep sessizdim. Demiştim ya Beyza gibi olamadım o çok kaçtı ama ben kaçmadım,kaçamadım Çınara olan duygularımdan. O gün gördüğüm kız da ordaydı Çınarı çekiştiriyordu "Dans edelim müzik bitiyor der"gibi Çınar kızın ısrarına dayanamadı ve benim ömrümün sonuna kadar unutamayacağım o an geldi. göz yaşları içinde izlediğim o sahne gelip çattı.
Kafamı Salladım onu artık düşünmemeliydim sonra omuzumda bir el belirdi Ada'ydı ."Ne oluyor canım iyi mısın?" Demişti bende şaka yaparak ve hüznümu perde edercesine "iyiyim canım benim sorun yok" demiştim acı acı gülerek Kumru omzuma vurup "Deli misin acaba sen?" Demişti Başka bir şey diyecekti ki yanımıza doğru yaklaşan Yiğit Sohbetimizi Bölmüş Ada'yı dansa davet etmişti.Yarasını bilmeden.. Ada kabul etmemişti bana sormuş ve nezaketen kabul etmiştim.
Müzik naif ve hoş çalıyordu Yiğit'in gözlerine bakmamaya çalışıyordum. Yoksa beni yanlış anlardı yavaşca kulağıma eğildi "Ada neden dans etmedi? " Yiğit'in sorusu beni alaşağı etti "Bilmiyorum " demiştim sonuçta yakınım değildi. ve özelimizi bilmesine gerek yoktu. Gözüm Çınar ve o kıza kaydı
kız sebepsiz kahkaka atıyor ama Çınar ise hiç birşey yapmıyordu minik minik gülümsüyordu belli belirsiz.. Düşuncemi bölen ses yine Yiğite aitti "Sana soruyorum Kumru Neden dans etmedi?" Yiğit sorusunu devam ettiyor ve beni geriyordu "Bilmiyorum Yiğit!"Sesim gür çıkmış ve etraftaki herkes bana bakmıştı.
Sesimin tonunu ayarladım ve yavaşca elimi çekip "Özür dilerim" demiş ve yanından ayrılmıştım. Gözyaşlarımı silmek ve kendimi bir nebze yanlız hissetmek için, lavaboya gidip yüzümü yıkamıştım aynada kendimi görmemle ne kadar yorulduğumu hissetmiştim bazı sesler çalınıyordu kulağıma yüzlerini belli belirsiz seçmiştim sapsarı saçları olan Beyza kendini hep ele verirdi.
"Ne oldu sana kuzum neden ağlıyorsun? Yoksa.. düşündüğüm şey mi olamaz" yüzümü Beyza'ya "Çevirip sorun yok ya iyiyim " Beyza hanım inanmamıştı tabi "Evet! Evet aynen sorun yok sırf biz üzülmeyelim diye yapıyorsun kendine bunu yapma Kumru lütfen. " Demiş ve ağlamaya başlamıştı "Kumrum biliyorum seviyorsun ama aşk böyle bişey,kavuşmak varsa sevda vardır belki vuslatınız şimdi degildir.
Acı çekiyorsun farkındayım fakat aşk bu sevgi bu malesef ki biri severken biri farkına varamıyor hep bu, hayatın kuralı bu." Ada beni daha da ağlamıştı "Ada ne yaptın ya kızı daha da ağlattın
"Kuzum gerçek bu ben Emreyle nasıldım sandınız çok acı çektim yoruldum sonunda kavuştum dedim ve" hepimiz susmuştuk o gün hepimizi sessizliğe boğuyordu sırf Ada'ya birşey olmasın diye ölume giden bir adamdı o..
Devam edecek..
.
.
.
Nasılsınız okurcanlar umarım beğenmişsinizdir ❤Sizce berk ve canan arasında ne oldu?
Ada Emreyi nasıl kaybetti?
Bunların cevabı bir sonraki bölümlerde yıldız ve satır arası yorumlarınza talibim🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Masalı
ChickLitÜniversitede başlayan dostluk, kardeşlik aşk ve ölüm. Bu 3 kız hayatlarının hem iyi hem de kotü yönlerini öğretecekti hayat acının sevgiyle sarılması gibiydi birbirlerini iyileştirecek yaralara merhem olacaklardı. Ya ölüm Tam da beklemedik anda geli...