4 .Bölum(Nedenler)

64 28 6
                                    

Ocak 2016(Antalya)

Keyifli okumlar diliyorum güzel okuyucum❤❤
Satır arası yorumu unutmayasın 🍬😘🌸 kızçelerimizin elibisesi medayda😘😘😘
...
Ada'dan
Hayat o kadar tuhaftı ki mutlu olduğunuz zamanın için de hep bir mutsuzluk vardı hayat öyle bir yerdi ki en mutlu halinde bile sana mutsuzluk yaşarırdı işte o gün mutsuzluk günüydu keşkelediğim neden dediğim nedenlerden çıkamadığım bir gündü...

Sabah uyanmış üstümü giyinmiştim bugün çok güzel bir gün diyordum her gün dediğim gibi. Elimi yüzümü yıkadım aşağıdan sesler geliyordu babam anneme bağırıyordu normalde hiç bağırmazdı anneme onu çok sever el üstünde tutardı. Bende yavaş yavaş indim merdivenlerden daha sonra annemin bağırdığını ve şunları söylediğini duydum

"Ada bizim kızımız değil daha ne kadar saklayacaksın Ada'dan salim?" Duyduğum şeyler neydi öyle ailem, canımdan can saydıklarım nasıl olurdu nasıl, başım dönüyordu duvara elimi yasladım düşmemek için.

Merdivenden inip "siz ne dediniz ne oluyor?" Soran gözlerle hem babama hem de anneme baktım ve sonra kardeşim Dilan'a daha doğrusu üvey kardeşime annem korkarak kekelemeye başladı "Kızım şey "Sözünü kesip "Ben duyacağımı duydum neden ya neden bana söylemediniz benden sakladınız ben size ailem dedim aile dedim size ben.

Niye yaptınız bunu bana hiç mi düşunmediniz beni anne baba dediklerim el mi oldu bana ne keşke önceden deseydiniz de size bu kadar bağlamasaydım babam birşey söyleyecekti ki.

"Tamam tek kelime istemiyorum konuştukça yaram kanıyor çünkü" kapıyı çarpıp çıkmıştım hırsla çantamı alıp okula koyuldum bu sene lise 2 deydim ve başarılı bir öğrencilik kariyerim vardı.

Azra ve deniz çok yakın arkadaşımdı. Tabi ben öyle sanmıştım, biraz önceki olaylar kamera şakası gibiydi ailem kimdi? Yurttan mı almışlardı? Ve en önemlisi nasıl olmuştu bu olay hepsi sadece soru işareti olarak bana dönüyordu.
...
Günümüz
"İyki doğudunuz hocam" Diyerek pasta elimde gelmiştim ve arkamdan konfeti patlamıştı pasta düşecek gibi olsada hemen tutmuştum ve hocama yaklaşırdım

dilek tutmasını istedim dedigimi yapmıştı. Dilek tutup üflemiş bizlerde yanına gidip hatıra fotoğrafı çekinmiştik. Yanıma Beyza gelmişti kulağıma şunları söylüyordu "Ada ben Kumru'yu göremedim nerde" bende bağırarak "Bilmiyorum" diyebildim.

müzik daha da fazlalaşıyor ve pistte dans edenler artıyordu Kumru ile otururken Ayça yanıma gelmiş Doğum günü olduğu söylemiş ve bende Kumruyu yanlız bırakmıştım.Allahım bu kız nereye gider" deyip elimi anlıma vuruyordum etraf dönüyordu

Kumru benim kardeşim canımdan öteydi Beyzam ise diğer yarım inatçı ve deli dolu yanımdı .bana kimsenin yapmadığını o yapmıştı yeri geldiğinde anlatacağım ama Kumruyu bulmam lazımdı. Herkesi çevirip soruyordum sonra aklıma kızlar tuvaleti gelmişti ve tahminimde yanılmamıştım Beyza önde ben arkada girmiştik.
...

Beyza'dan
"O kız kim Berk?" Demiştim adeta kavga edercesine Berk ise beni umursamıyordu "Kapattık biz o konuyu diye hatırliyorum ben" demişti gayet bana nazaran sakin bir tavırla.

"Ya seni anlamıyorum neden böyle davranıyorsun bana O kız yüzden mi?
Berk bir cevap bekliyorum senden" sabrım kalmayıp bağırmıştım Berk'e "Beyza ne yapmaya çalışıyorsun arkadaşım sadece sende uzattın ya" Berk'e hayretle bakıyordum. "Ne kadar rahatsın ya ben senin nişanlınım evleneceğimizi ne çabuk unuttun?

Ses tınım bağırmaya yaklaşmıştı berkten uzaklaşıp kızların yanına doğru gitmiştim mavi elbisemi çekiştirip duruyordum biz dans ederken Ada doğum günü olan kısımdaydı. Kumru ise ortalıkta görünmüyordu. Ada'nın yanına yaklaştım Ada ben Kumru'yu göremedim nerde" bağırarak bilmiyorum demişti.

Kızlar Masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin