Une- perse po e ben kete?
Zac- cfare?
Une- gjithcka.
Ai cohet dhe me ndihmon edhe mua qe te bej te njejten gje. Nderkohe nuk me leshon duart dhe me sheh ne sy.
Zac- nuk e di por nuk me le indiferent Aleyna.
Ja cfare ndodh kur bej pyetje te tilla. Perse nuk rri dot pa folur dhe une. I terheq duart nga duart e tij.
Une- Zac... degjo, lidhja ime e fundit ishte teper e komplikuar dhe mbaroi vertete shume keq. Nuk jam gati aspak per nje njeri te ri ne jeten time.
Zac- nuk ka pse te jete dicka serioze, por nese ndonjehere do te kalosh nje moment te mire, mjafton te me besh nje zile.
E shoh ate e habitur.
Zac- nuk e di per cfare po mendon, por nuk po flas per te kaluar nje nate bashke Aleyna.
Qendroj akoma e heshtur duke u munduar te kuptoj cfare po ndodh.
Zac- por nese eshte kjo ajo qe deshiron nuk do te te refuzoja kurre, sidomos pas puthjes.
Pasi me shkel syrin zhduket perfundimisht pas perdes se dhomes. Nisem pas tij teper e nevrikosur. E shoh qe po me pret afer deres se daljes.
Une- e ke seriozisht kur me thua te tilla gjera? E para ajo puthje ishte nje gabim i tmerrshem dhe se dyti nuk te lejoj qe te me flasesh ne ate menyre.
Zac- Aleyna, jemi dy te rritur. Nuk ka nevoje qe te acarohesh kaq shume. Per me teper je ti qe mendove per dicka te tille e para.
Une - une nuk mendova per asgje.
Zac- okay pra me fal nese e kuptova gabim, por nuk ka nevoje per gjithe kte attitude.
Une- vertete? Me fal pra qe nuk jam si te gjitha vajzat qe ke njohur deri tani.
Zac- e di cfare ke te drejte. Nuk dua te diskutojme rreth nje gjeje kaq te parendesishme.
E shoh ate ter inat dhe dal nga shtepia. Ok pra kjo ishte hera e fundit qe po i akordoj besimin tim dikujt tjeter.
Thras ashencorin, dhe nderkohe qe dyert hapen, shoh Zac-un qe mbyll deren. Hy brenda dhe shtyp disa here butonin qe te mbyll dyert. Kur Zacu kthehet dyert po mbylleshin. Ai ndalet dhe me buzeqesh.
Zac- Vertete nuk po me pret?
Teksa dyert mbyllen marr fryme plotesisht. Ok ndoshta e ekzagjerova, por ne te njejten kohe, si mundet te me thote dicka te tille, dhe madje duke supozuar qe isha une ajo qe e mendova e para.
Pas 2 ditesh.
Sonte me ne fund kisha vendosur te ikja per darke tek mami dhe babi. Ne menyre qe gjerat te mos jene shume te tendosura mami kishte ftuar dhe Amelian me Jonin.
Arrij ne shtepi dhe Amelia me hap deren.
Sapo hy brenda mami vjen menjehere drejt meje.
Mami- Aleyna, shpirti im a je mire?
Une- Po mos u shqeteso jam mire...
Pa mbaruar fjaline Dea vjen dhe hidhet ne krahet e mia.
Pasi e puth dhjetra here ate kthehem drejt mamit e buzeqeshur.
Une- shume mire madje!
Mami largohet ne kuzhine nderkohe une qendroj aty disi e ndrojtur per te hyre brenda.
Amelia- eja, babi sapo doli te takoje dike dhe nuk ka ardhur akoma.
Pasi i buzeqesh, hyjme te dyja ne dhome ku ndodhej Joni dhe Bryan (bashkeshorti i saj).
YOU ARE READING
Diamant i ndryshkur
RomanceUne- nuk e di nese kjo eshte gjeja e duhur, madje nuk e di as se cfare po bej por tani qe jemi ketu mendoj qe duhet te sqarohemi si duhet. Zac- e di qe nuk eshte zgjedhja e duhur, por nese keto jane muajt e fundit te babit tim, dhe martesa ime e be...