Nen lekuren e Aleynes
Sot ishte e diele, nuk kisha pune keshtu qe po ndihmoja mamin ne kuzhine pasi ajo donte qe gjithcka te ishte perfekte, nderkohe qe babi akoma po me mbante shume inat. Kemi vendosur qe prinderve t'ju themi qe jemi ne nje lidhje disa mujorshe edhe pse sigurisht qe nuk ekziston dicka e tille.
Mami- Aleyna, me jep pak tasin e madh te xhamit.
Perkulem qe te marr tasin por kur po cohesha godas koken me deren e raftit qe kisha harruar te mbyll.
Une- Aiëëë...
Mami- e sheh c'te gjen kur nuk me tregon asgje?
Une- mami edhe ti fillove tani?
Mami- nese do te pushoj atehere me thuaj ky djali qe do te vij, a eshte ai djali i revistes?
Une- po ai eshte.
Mami- perse na the qe nuk ka asgje kur te pyetem?
Une- sepse ende me dukej shume heret dhe nuk isha aq e sigurt...
Mami- Po tani cfare ka ndryshuar?
Une- kur babi me permendi fejesen me Andin pata shume frike se mos humbisja Zac-un dhe e kuptova qe duhej t'ju prezantoja dhe sigurisht te pranoja propozimin e tij.
Pas pak minutash arrijne dhe Amelia me Bryanin. Dea ishte tek prinderit e Bryianit dhe Joni nuk mundej te vinte, te pakten ashtu me tha edhe pse i tregova ne telefon cfare po ndodhte. Sigurisht qe i tregova versionin qe ju kam treguar dhe prinderve te mi. Nuk e di perse por Joni nuk me tha asgje kur i tregova per kete, eshte teper e cuditshme, por nga ana tjeter ky reagimi i tij me konvenon. Nuk dua qe ta genjej me teper.
Teksa po mbaronim pergatitjet e fundit, Amelia vjen dhe me nxjerr jashte nga kuzhina.
Amelia- mos me thuaj qe do te qendrosh keshtu?
Une- Amelia te lutem jam mire dhe keshtu.
Amelia - me pantallona te gjera e me kemishe? Nuk eshte nje dreke pune.
Une- jo jam mire keshtu nuk ka nevoje per dicka me teper.
Amelia- eja me ndiq, mos harro qe ai po vjen per ty keshtu qe duhet te vishesh ne menyren me te bukur.
...
... pas shume kembenguljeve nga Amelia, pranoj me ne fund te vesh nje fustan te shkurter. Edhe pse mua me dukej pak i tepert, bej gjithsesi cfare me thote Amelia, leshoj edhe floket dhe vendos nje buzekuq te lehte duke lene pjesen tjeter te fytyres ne menyre natyrale dhe pa makijazh.
Une- atehere ?
Amelia- do te ishe perfekte po te kishe perdorur edhe pak makijazh por edhe keshtu je shume mire.
Une- Ameliaaa...
Amelia- ok ok bej si te duash.
Ne te njejten kohe troket dera dhe pasi shoh nje buzeqeshje te madhe mbi fytyren e Ameilas, kuptoj qe personi qe po prisnim ka ardhur.
Dal shpejt nga dhoma qe te hap deren por kur arrij ne korridor shoh babin teksa hap deren.Zaku shfaqet pas saj me nje buqete me lule. Eshte i veshur me kostum, ashtu sic eshte gjithmone ne zyre, por kesaj here nuk e ka me kollaren dhe as xhaketen e kostumit. Tre kopsat e para te kemishes jane te zberthyera. Floket e tij jane te krehura dhe teper te kuruara. Jam i sigurt qe do t'ju le nje pershtypje te mire te gjitheve. Qendoj disa metra larg tyre nderkohe qe ata te dy i japin doren njeri tjetrit. Zaku i buzeqesh babit por babi qendron teper stoik dhe nuk i jep asnje reagim.
Zak- jam i lumtur qe po ju takoj me ne fund zoteri .
Babi- jo une.
Une- baba?
YOU ARE READING
Diamant i ndryshkur
RomanceUne- nuk e di nese kjo eshte gjeja e duhur, madje nuk e di as se cfare po bej por tani qe jemi ketu mendoj qe duhet te sqarohemi si duhet. Zac- e di qe nuk eshte zgjedhja e duhur, por nese keto jane muajt e fundit te babit tim, dhe martesa ime e be...