Kapitulli 2

98 7 0
                                    




Te nesermen !

Alarmi qe nuk po pushonte me zgjon nga gjumi. Hedh doren mbi komedinen e vogel qe ndodhet prane shtratit dhe e fik alarmin. Cohem me syte akoma te mbyllur dhe teksa po shkoja ne tualet me ze kemba tek qoshi i deres dhe me rremben nje te bertitur. Ende pa e marre veten mire degjoj zilen e deres e cila bie pa ndal. Pasi vesh dicka persiper nisem te hap deren. Nga syri magjik shoh Amelian dhe Dean dhe qe te dyja kishin gishtin mbi zile dhe shihnin njera-tjetren duke buzeqeshur.

Hap deren dhe pikerisht ne ate moment te dyja heqin doren shpejt dhe me shikojne sikur ishin te pafajshme. Pa pasur kohe qe te them mirmengjes Dea me hidhet ne krah.

Dea- Leya!

Une- Dea ime sa shume me ke munguar!

Dea- edhe ty.

e puth mbi hunde dhe pa e leshuar ate nga krahet kthehem drejt Amelias.

Une- mirmengjesi !

Amelia- mirmengjesi zmr, me vjen keq qe erdha kaq heret por kam nje takim teper te rendesishem dhe nuk e mar dot me vete sot.

Une – mos u shqeteso per kete. Ne te dyja do te argetohemi shhume se bashku.

Ameli- dhe te lutem mos i jep embelsira. 

Pasi na jep nga nje puthje te dyjave largohet. Amelia ka nje agjenci per organizime eventesh dhe baby-sitteri qe do kujdesej per Dean ka nje problem dhe nuk punon dot sot keshtu qe pasi une e kam paraditen pushim sot do ta mbaj une dhe pasdite do ta coj te mami.

Une- me thuaj a ke ngrene mengjes ?

Ajo leviz koken nga e majta ne te djathte .

Une -atehere cfare do qe te hash ?

Dea- biskota me cokollate dhe haribo !

Une- hahaha por ti e di qe mami do te na bertase pastaj.

Dea-  shttt sekret.

Une- por nuk eshte mire te genjejme apo jo ?

Menjehere Dea me sheh me syte e trishtuar. Nese kjo vogelushe nuk behet nje aktore ne te ardhmen nuk e di se cfare mund te behet tjeter.

Une- tani eshte shume heret por pas mengjesit do kesh vetem nje biskote me cokollate.

E le ate duke festuar nderkohe qe pergatis mengjesin.

Teksa po haja mengjes me Dean ose me mire teksa po shikoja Dean qe kish derdhur qumeshtin gjithandej, me bie telefoni.

Une – Alo ?

Blerta- pershendetje  Aleyna, me vjen keq qe po te shqetesoj gjate kohes kur je pushim por kemi nje ceshtje urgjente dhe duhet te vish sa me shpejt ne kabinet.

Une- perse cfare ka ndodhur ?

Blerta- mesa duket  nje nga klientet me te medhenj te kabinetit eshte ne telashe dhe shefi urdheroi qe duhej te merreshe ti me te, duhej qe te ishe ketu te shihje Erzen. U be e tera kuq nga inati.

Une- Blerta me vjen keq por nuk mundem dot te vij, kam mbesen time ketu dhe me duhet te kujdesem per te.

Blerta- po te kaloj shefin !

Pa pasur kohe qe ti them jo degjoj zerin e shefit ne anen tjeter te telefonit!

Z. Bogdo- Aleyna nuk kam shume kohe qe te te flas sepse me duhet te iki ne nje seance gjyqesore pas 2 minutash por per nje ore duhet te vish ne kabinet. Nuk mund te lejoj qe te humbasim kete klient.

Une- e kuptoj zoteri por me duhet te kujdesem per mbesen time.

Shef- mund ta marresh ne zyre nese do dhe gjate kohes se takimit Blerta mund te kujdeset per te.

Une – shume mire pra per 40 minuta do te jem aty.

Pasi mbyll telefonin shoh Dean. Cdo here qe ka ardhur te me marre me Amelian ate e ka impresionuar ndertesa ku ndodhen zyrat e kabinetit dhe gjithmone ka dashur te hyj brenda. Mesa duket sot qenka dita e saj me fat.

Une –si thua per nje vizite ne punen time ?

Dea- tani ?

Une- po.

Dea- urrraaa !

Pasi i vendosi disa lodra ne dhomen e ndenjes largohem qe te behem gati.

Pas 40 minutash .

Hyjme ne ndertese dhe sapo gjendem para ashencorit , per nje moment hezitoj por nuk kam zgjedhje tjeter ne fakt, nuk mundem dot te bej 18 kate ne kembe dhe per me teper me Dean . Keshtu qe sapo ashensori zbret hy brenda bashke me Dean. Teksa dyert po mbylleshin shoh nje dore qe i ndal dhe nje person futet brenda.  Ai me sheh po aq i habitur sa une dhe buzeqesh.

Zac- shpresoj qe nuk do te bllokohemi perseri kesaj ...

Shikimi i tij drejtohet tek Dea dhe buzeqeshja e tij I le vend serish habise, dhe kesaj here jam une ajo qe buzeqesh.

Zac- eshte vajza juaj?

Une – po eshte vajza ime !

E shoh teksa ulet ne gjunje dhe i buzeqesh asaj.

Zac- hej pershendetje une jam Zac po ti si quhesh ?

Dea-  Dea !

Zac- cfare emer i bukur! Po mami tend si quhet a do te me tregosh ?

Une- Heu..

Para se te pergjigjem degjoj Dean qe thote

Dea- Amelia.

Kesaj here jam une ajo qe buzeqesh.

Pasi i corovit floket Deas ne shenje falenderimi ai cohet dhe me sheh duke buzeqeshur.

Zac- pra Amelia... gezohem qe u njohem!

Une – nese kam nje vajze kjo do te thote qe mund te jem edhe e martuar apo jo ?

Zac – kurre nuk kam thene qe kam qellime te tilla me ju, dhe sic e thate ndoshta edhe une mund te kem dike ne jeten time.

Ende pa mbaruar pergjigjen e tij dyert e ashencorit hapen dhe dal qe aty menjehere. Nuk e di perse por ai djal me irriton. Dhe perse duhet te thoja ne idjotesi te tille madje.  Pasi pershendes Blerten hy ne zyre bashke me Dean e cila duket e zhgenjyer nga dekorimi i zyres time.  Prej disa muajsh kam hequr cdo fotografi apo objekt dekorimi qe ndodheshin ne te. Ne te ndodhet vetem tavolina e punes dhe 2 karrige perballe saj. Pak me tej ndodhet nje raft ku jane te renditura dosjet dhe disa libra mbi ligjet.  Pjesa tjeter e dhomes eshte bosh, duke reflektuar gjendjem time emocionale prej vetem disa muajsh. .

Une- eja do te te coj diku ku do te te argetohesh me teper.

Shkoj tek Blerta por shoh qe tavolina e saj eshte bosh. Po e kerkoja me sy kur e shoh teksa po dilte nga salla e konferencave. Sapo me sheh vjen shpejt drejt meje.

Blerta- klienti ka ardhur me heret se duhet dhe po te pret ne sallen e konferencave. Dosja eshte atje po ashtu, per vogelushen do te kujdesem une keshtu qe eshte ok mund te shkosh.

Une – ok pra faleminderit e dashur.

E le Dean me te dhe nisem menjehere per ne sallen e konferencave.

Hap deren dhe shohe dike me shpine nga une teksa po shfletonte dicka. Sapo degjon zhurmen e deres ai kthehet drejt meje. Nuk mundem ta besoj eshte nje kamer e fshehte apo cfare po ndodh? Eshte e pamundur te takosh nje person qe nuk e ke pare kurre me pare ne jeten tende 3 here brenda 24 oresh.

Diamant i ndryshkurOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz